پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۱۹ ب.ظ

۰

با تکیه بر اقتصاد نفت نمی‌توان کشور را اداره کرد

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۱۹ ب.ظ

کارشناس عالی وزارت خارجه: *با تکیه بر اقتصاد نفت نمی‌توان کشور را اداره کرد

* مسائل اقتصادی و تولیدی کشور باید بازنگری کلی شود

 کارشناس عالی وزارت خارجه با اشاره به این که نمی‌توان با تکیه بر اقتصاد نفت کشور را اداره کرد، اظهار نمود: متاسفانه همه چشم‌ها به سوی بودجه‌های دولتی و حضور دولت در اقتصاد است لذا باید در مورد مسائل اقتصادی و تولیدی، بازنگری کلی صورت گیرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)اقتصادی   13/2/1391 - منطقه یزد، “محمد حسن قدیری ابیانه” روز گذشته در جمع اساتید دانشگاه‌های یزد در سالن شهید صدوقی (ره) ساختمان فنی و مهندسی دانشگاه یزد، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب اسلامی، اجرایی شدن آن را نیازمند یک همت و عزم عمومی دانست و تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و نیروهای توانمند ایرانی می‌توان به این مهم دست یافت.

 

وی افزود: در این 33 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است، اقتصاد ایران رشد قابل توجهی داشته است ولی با این حال هنوز هم که هنوز است در زمینه اقتصادی دچار مشکلات عدیده‌ای هستیم.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز در بخش‌های مختلف کشور شاهد اسراف و تبذیر هستیم و همه وظیفه داریم تا با رعایت، الگوی صحیح را در جامعه برپا کنیم.

 

کارشناس عالی وزارت خارجه با اشاره به این که نمی‌توان با تکیه بر اقتصاد نفت کشور را اداره کرد، افزود: باید به فکر تولید ثروت باشیم و می‌توانیم در سایه مدیریت و برنامه‌ریزی قوی از منابع موجود و نیروهای انسانی و متخصص بومی برای تولید ثروت اقدام کنیم.

 

قدیری ابیانه گفت: متاسفانه همه چشم‌ها به سوی بودجه‌های دولتی و حضور دولت در اقتصاد است لذا باید در مورد مسائل اقتصادی و تولیدی، بازنگری کلی صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: دانشجویان ما نباید به دیگران متکی باشند و باید همواره فرهنگ کار و تلاش را در کنار درس و بحث، فرا گرفته شود تا به نتیجه برسند.

 

دکتر قدیری، بالا بردن کیفیت در تولید، ایجاد رقابت سازنده بین تولیدات داخلی، خرید کالاهای داخلی توسط مردم و صرفه جویی را از راه‌های شکوفایی اقتصاد کشور و کمک به تحقق شعار امسال ذکر کرد.

 

وی با بیان این که تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف به یک کار بزرگ همگانی و فرهنگ‌سازی جدی نیاز دارد، گفت: تا نگرش‌ها عوض نشود و همه خود را در چگونگی مصرف و رعایت الگوی‌های درست مسئول ندانند، قطعاً چیزی عوض نخواهد شد.

 

در پایان این جلسه نیز به سوالات اساتید دانشگاه‌های استان در خصوص موضوع تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف پاسخ داده شد.

۹۱/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">