پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۲۰ ب.ظ

۰

یزد - کارشناس وزارت امور خارجه گفت: با اقتصاد متکی به نفت نمی توان کشور را اداره کرد و باید به فکر تولید ثروت بود.به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمدحسن قدیری ابیانه ' روز سه شنبه در جمع اساتید دانشگاه های یزد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال 'تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی' افزود: ایران اسلامی ظرفیت های خوب تولیدی و نیروهای کارآمد زیادی دارد.

             1391/02/13

برای مشاهده تصاویر جلسه اینجا را کلیک کنید.

وی اظهار داشت: در سایه مدیریت و برنامه ریزی قوی می توانیم از منابع موجود و نیروهای انسانی مومن و متخصص بومی برای تولید ثروت اقدام کرد.

 سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار داشت: دانشگاهیان در زمینه تولید ثروت باید نظام را بیش از گذشته یاری دهند که تحقق آن موجب تولید ملی خواهد شد.

 قدیری ابیانه تاکید کرد: با وجود تلاش های صورت گرفته در 33 سال گذشته در زمینه اقتصادی هنوز دچار مشکل هستیم.

 وی گفت: برای اجرایی شدن نامگذاری امسال به یک همت و عزم عمومی نیاز است و همه باید خود را در قبال کشور و شکوفایی آن مسئول بدانند.

 کارشناس عالی وزارت امور خارجه یادآور شد: متاسفانه هنوز اسراف و تبذیر در بخش های مختلف در کشور ما وجود دارد و باید در این زمینه رعایت الگوی صحیح مصرف را اعمال کرد.

 قدیری ابیانه گفت: تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف به یک کار بزرگ همگانی و فرهنگ سازی جدی نیاز دارد.

 این مسئول با اشاره به اینکه هنوز همه نگاه ها به بودجه های دولتی و حضور دولت در اقتصاد دوخته شده است، خواستار بازنگری در این زمینه و داشتن نگاهی جدید به مسائل اقتصادی و تولیدی شد.

 وی تاکید کرد: تا نگرش ها عوض نشود و همه خود را در چگونگی مصرف و رعایت الگوی های درست مسئول ندانند قطعا چیزی عوض نخواهد شد.

 این استاد دانشگاه، بالا بردن کیفیت در تولید ، ایجاد رقابت سازنده بین تولیدات داخلی، خرید کالاهای داخلی توسط مردم و صرفه جویی را از راه های شکوفایی اقتصاد کشور و کمک به تحقق شعار امسال ذکر کرد.

 کارشناس عالی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه دانشگاه ها و حتی مراکز آموزشی در مقاطع پایین تر هم باید دانشجویان کشور را کارآفرین تربیت کنند، افزود: تا دانشجویان ما به دیگران متکی باشند و فرهنگ کار و تلاش را در کنار درس و بحث فرا نگیرند به نتیجه ای نخواهیم رسید.

 قدیری ابیانه همچنین با بیان اینکه همه ایرانی هستیم و کشور و موفقیت آن متعلق به همه است، خواستار همکاری گسترده همگان در تحقق اهداف نظام و انقلاب شد .

 در پایان این جلسه به سئوالات مختلف اساتید دانشگاه های استان در خصوص موضوع تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف پاسخ داده شد.


۹۱/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">