پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: خرید تولیدات ایرانی سبب ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری می‌شودمدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام: مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: خرید تولیدات ایرانی سبب ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدحسن قدیری‌ابیانه بعد از ظهر امروز در نشست نهضت روشنگری و مقابله با آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای در حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) منطقه اسپیاری این شهرستان، اظهار داشت: ماهواره وسیله ارتباطی است که برای انعکاس اخبار و برنامه‌های متعدد از سوی کشورهای دیگر برای مردم خودشان و دیگر کشورهای جهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دنیا هم‌اکنون از صنعت فیلم در حال استفاده بوده و از آن نهایت بهره‌ را دارد.

این مسئول با اعلام اینکه هدف کشورهای غربی و اروپایی تنها مخاطب کشورهای خارجی نیست، بیان کرد: آنها در بسیاری از مواقع به‌دنبال مخاطبان داخلی خود هستند؛ به‌ عنوان مثال کشورهای آمریکا و ایتالیا مردم را با شبکه‌های ماهواره‌ای تحت کنترل گرفتند تا مردم نگویند چرا دارایی 400 آمریکایی به اندازه دارایی تمام مردم بوده و با آنها برابری دارد.

مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با اعلام اینکه برخی کشورها شبکه‌های ماهواره‌ای را عاملی برای عدم اعتراض مردم می‌دانند و با این کار به تزویر روی آورده تا ضامن ضرر و زیان‌شان باشد، تصریح کرد: آنها حتی کتاب‌های مقدس خود نظیر انجیر و سخنان حضرت مسیح را تحریف کرده و با گسترش ظلم و ستم در پی بر سر قدرت ماندن خود هستند.

قدیری‌ابیانه با اعلام اینکه امروزه روش‌های مدرن‌تری در سینما، تلویزیون و ماهواره از سوی کشورهای غربی در پیش گرفته شد، افزود: آنها پذیرش ظلم را از نشانه‌های ایمان به خدا تلقی می‌کنند؛ در صورتی که دین اسلام و امام علی(ع) می‌فرمایند کسی که ظلم را می‌پذیرد خود شریک ظالم شده است.

* کشورهای غربی مقابل حجاب یک دختر 13 ساله در فرانسه به شدت ضعف نشان می‌دهند

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه نباید بگوییم که اگر ما دست از اسلام بکشیم دشمنان دست از دشمنی خود برمی‌دارند، عنوان داشت: استکبارگران می‌خواهند کسی با آنها مخالفت نکرده، به‌ دنبال استقلال و آزادی نباشد و زیر بار ظلم برود.

قدیری‌ابیانه با تأکید بر اینکه کشورهای اروپایی در فرانسه حجاب دختر 13 ساله را تحمل نکرده و او را از تحصیل منع می‌کنند، ادامه داد: حجاب یک پرچم است به همین دلیل مسئولان کشور فرانسه مقابل حجاب یک دختر مسلمان ضعف نشان می‌دهند و نمی‌توانند بپذیرند که این دختر احساس عزت نفس کند.

کارشناس عالی مسائل سیاسی و فرهنگی تصریح کرد: صاحبان قدرت در دنیا با برنامه های تصویری ابتدا مردم خود را اسیر کرده تا آنها سلطه‌شان را بپذیرند و سپس می‌خواهند به گونه‌ای به مردم القا کنند تا خود به ظلم و زور خود بپردازند.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه صاحبان قدرت دنیا با دارایی‌های خود، مردم را سرگرم کرده و حتی ورزش را هم به جای اینکه در خدمت بشر باشد برای منافع و ثروت‌های خود به‌‌کار گرفته‌اند، گفت: آنها می‌خواهند افق دید وسیع مردم را محدود کنند.

وی اضافه کرد: باید هدف غرب از تبلیغات گسترده را بررسی کنیم تا اسیر و قربانی خواسته‌های استکبارگران نباشیم.

قدیری‌ابیانه متذکر شد: امروزه اهرم تبلیغات رسانه‌ای به گونه‌ای است که می‌تواند افراد را اسیر خود کرده و آنها را طوری تربیت کند که در اسارت‌شان احساس آزادی کنند.

*همجنس‌گرایی از دیگر اهداف صاحبان ثروت دنیا برای سرگرم کردن و به انحراف کشیدن مردم است

وی در بیان استراتژی کنونی کشورهای استکباری و غربی، یادآور شد: آنها می‌خواهند کشورهای نفت‌خیز به ویژه ایران تولیدکننده نباشند و تولید ثروت نکنند و در مقابل درآمد تولیدات نفتی‌اش را به جای به‌ کارگیری در زمینه عمرانی و سازندگی کشورش، صرف خرید کالاهای مصرفی خارجی کند.

وی ادامه داد: آنها کشورهای نفت‌خیز را کشوری مصرفی بار آورده‌اند تا کل هزینه‌های نفتی‌ هزینه خودشان شود و برای خرید کالاهای خودشان توسط این کشورها به وسیله تبلیغات گسترده‌ای که دارند این کالاها را نشانه شخصیت اجتماعی می‌دانند.

مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگ کار و تولیدمان بسیار ضعیف عمل کردیم و هم‌اکنون نیز مصرف‌کننده اجناس خارجی بوده و برای کالاهای داخلی زیاد اهمیت قایل نیستیم.

وی یادآور شد: ما باید به خرید جنس‌های ایرانی روی بیاوریم تا با خریدمان برای کشور خود ایجاد اشتغال کرده، نرخ بیکاری را کاهش دهیم، به اقتصادمان رونق بخشیده و ایجاد کار کنیم، اما فرهنگ تولیدمان ضعیف است و کشورهای بیگانه نیز جا انداخته‌اند که تولیدات ایرانی نامطلوب بوده و کیفیت ندارد.

کارشناس عالی مسائل سیاسی و فرهنگی در بیان دیگر حرکت صاحبان ثروت دنیا که در ماهواره‌ها تبلیغ گسترده دارند، گفت: همجنس‌گرایی از دیگر مواردی است که از سوی این افراد ثروتمند در دنیا رواج یافته است.

وی عنوان داشت: امروزه ازدواج دو مرد و یا دو زن در کشورهای غربی رواج یافته و ازدواج با حیوانات نیز در حال افزایش است.

قدیری‌ابیانه در پایان تصریح کرد: وقتی دین از جامعه کنار رود، این بدبختی‌ها هم به‌دنبال آن ایجاد می‌شود.

۹۳/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">