پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۵۲ ق.ظ

۰

به توصیه رهبر معظم انقلاب در زمینه وحدت باید توجه ویژه کرد

دشمنان انقلاب سعی می‌کنند به اختلاف اصولگرایان دامن بزنند، اصولگرایانی که این کارها را می‌کنند از خوشحالی دشمن غافل نیستند، اینکه فردی رقیب خود را تخریب می‌کند، حتما می‌داند که چه می‌کند، او آگاهانه تخریب می‌کند.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی مدیریت استراتژیک و سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌و‌گو با " محدوده" ، ضمن اشاره به برخی از اختلافات میان اصولگرایان گفت: طبق قانون در انتخابات هر کس باید توانایی‌ها و برنامه‌های خود را معرفی کند و حق تخریب رقیب را ندارد.

قدیری ضمن غیر قانونی خواندن تخریب انتخاباتی ، افزود: اگر کسانی خلاف قانون عمل می‌کنند، به ویژه وقتی فردی خود را اصولگرا می‌داند و بقیه اصولگرایان را مورد تخریب و اتهام قرار می‌هد، نشان‌دهنده این است که اصولگرایی این فرد در حد ادعا است.

این کارشناس عالی مدیریت استراتژیک همچنین اذعان داشت : این نشان ضعف کسی است که تخریب می‌کند و مردم در انتخابات باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند، شرکت در انتخابات چه رای دادن و چه حمایت و تبلیغ از یک نامزد و ارائه لیست انتخابات حق همه ایرانیان است، لذا این حق را باید محترم بشماریم.

کسی که امروز چنین حقی را مورد احترام قرار نمی‌دهد، اگر به مسئولیت‌های دیگر یا نمایندگی مجلس برسد، حق دیگران را تضییع خواهد کرد.

وی با اشاره به منشور اصولگرایی افزود: این منشور جامعی بود، اما متاسفانه تعدادی از ساکتین فتنه در راس جریان 8+7 قرار گرفتند و آنها باید صلاحیت دیگران را برای نامزدی تایید می‌کردند، لذا کسانی که سکوت در برابر فتنه در خیلی از مواقع داشتند این معیار را کمرنگ کردند.

قدیری ابیانه در ادامه این مصاحبه گفت : با این منشور کسی مخالفت ندارد، اختلاف بر سر مصادیق است، باید توجه کنیم فتنه 88 یک اختلاف بین دو نامزد نبود، فتنه 88 اساس نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده بود و مورد پشتیبانی بزرگترین و خبیثترین دشمنان انقلاب قرار گرفت، چگونه در برابر این فتنه افرادی سکوت کردند؟

این کارشناس عالی مدیریت استراتژیک اظهار کرد: اگر در برابر چنین فتنه‌ای سکوت کنند پس چه زمانی موضع خواهند گرفت، معیار سکوت در برابر فتنه و انحراف یک معیار مهم در انتخاب اصلح است.

وی با بیان اینکه برخی از اختلاف اصولگرایان شاد می‌شوند، گفت: دشمنان انقلاب در راس این گروه هستند، آنها سعی می‌کنند به این اختلاف دامن بزنند، اصولگرایانی که این کارها را می‌کنند از خوشحالی دشمن غافل نیستند، اینکه فردی رقیب خود را تخریب می‌کند، حتما می‌داند که چه می‌کند، او آگاهانه تخریب می‌کند.

قدیری ابیانه ضمن یاددآوری تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در میان کاندیداها افزود : معلوم می‌شود این فرد مصالح اسلام و انقلاب را فدای منافع خود می‌کند، این فرد برای رسیدن به مناصب و قدرت، دیگران را تخریب می‌کند، کسانی که در بین اصولگرایان این روش‌های تخریبی را در پیش می‌گیرند، باید توسط مردم مجازات شوند و این مجازات نیز رای منفی مردم در انتخابات به آنها است.

 

۹۱/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">