پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۴۳ ق.ظ

۰

دانشگاهیان باید محور تولید باشند.

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۴۳ ق.ظ

یزد- 'محمدحسن قدیری ابیانه' کارشناس وزارت امور خارجه گفت: دانشگاهیان باید محور تولید باشند و با تحصیل علم برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب فعالیت کنند .

به گزارش ایرنا، قدیری ابیانه روز چهارشنبه در آیین تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه آزاد اسلامی یزد افزود: فرهنگ کار و تلاش باید از مراکز علمی و فرهنگی آغاز شود و در سطح جامعه گسترش یاید .

وی اظهار داشت: برای موفقیت در تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب همه اقشار جامعه و بخصوص فرهیختگان و دانشجویان رسالت خطیری بر عهده دارند.

کارشناس اقتصادی کشور تصریح کرد: در سایه برنامه ریزی دقیق و جدی باید همه سرمایه های موجود در کشور در بخش تولید ملی هدایت شود.

قدیری ابیانه تاکید کرد: اگر سرمایه های خرد و کلان مردم در بخش تولید ملی متمرکز و هزینه شود، شاهد رونق اقتصادی کشور و قطع وابستگی ها خواهیم بود.

مشاور عالی وزارت امور خارجه گفت: سرمایه های ایرانیان را باید به سمت و سوی تولید ملی و ایجاد اشتغال مولد و مفید و نیازهای مردم و کشور هدایت کنیم.

قدیری ابیانه یادآور شد: یکی از بهترین شیوه ها برای مقابله با تورم و گرانی ها آن است که همگان برای توسعه اقتصادی کشور همکاری کنند و برای تولید ملی و سرمایه ایرانی در عمل ارزش قائل شوند.

وی افزود: کاهش تورم و ایجاد اشتغال بر یکدیگر تاثیرگذارند و باید تلاش کنیم تولید ملی را افزایش دهیم.

وی لازمه افزایش تولید ملی را ایجاد اشتغال مولد و مفید ذکر کرد و ادامه داد: یکی از راه ها و شیوه های ایجاد اشتغال مورد نیاز در کشور، مصرف کالاهای داخلی و بها دادن به آن است.

کارشناس وزارت امور خارجه، تولید کالاهای با کیفیت و خرید همگانی از آن را به عنوان یک فرهنگ و ارزش مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد تا همه اقشار و بخصوص دانشگاهیان در این راه پیشگام باشند .

۹۱/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">