پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ب.ظ

۱

خبرگزاری آنا: قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا، گفت: در صورت ورود احمدی‌نژاد به انتخابات، اصولگرایان از او حمایت نخواهند کرد چون رئیس جمهوری سابق در دو سال آخر ریاست‌جمهوری‌اش نشان داد که از اصولگرایی فاصله دارد.   محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آنا، درباره اینکه چرا چهره های شاخص اصولگرایی همچون علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف و محسن رضایی  در همایش "همگرایی اصول‌گرایان" که روز یکشنبه با حضور چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری و برخی وزرای دولت احمدی نژاد برگزار شد، حضور نداشتند، اظهار کرد: باید این سوال را خودشان بپرسید که چرا حضور نداشتند، شاید جلسه داشتند. بنده در آن روز جلسه داشتم اما به خاطر همایش آن را لغو کردم ولی شاید همه نتوانند جلساتشان را لغو کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شاید دلیل غیبت این چهره‌ها، برگزاری این همایش توسط جبهه پایداری بود، تصریح کرد: هر کس این همایش را برگزار کرده دستش درد نکند. من از طیف‌های مختلف در این همایش دیدم، آقای حبیبی از حزب مؤتلفه و آقای حداد عادل و دیگران حضور داشتند.

این فعال سیاسی اصولگرا، افزود: برخی از جریان‌ها سعی دارند این همایش بزرگ را به یکی از جریان‌های اصول‌گرایی منتسب کنند ولی اینگونه نبود.

قدیری ابیانه در پاسخ به سوال دیگری مبنی اینکه اگر احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دهم لیست بدهد، اصول‌گرایان از آن حمایت خواهند کرد یا خیر؟ گفت: ممکن است که وی بخواهد از لیستی حمایت کند و البته این حق را هم دارد که از هر لیستی که می‌خواهد حمایت کند ولی بنده فکر نمی‌کنم که حمایت احمدی‌نژاد از لیست و گروهی تأثیری در انتخابات داشته باشد.

وی اضافه کرد: در صورت ورود احمدی‌نژاد به انتخابات، اصولگرایان از وی حمایت نخواهند کرد چون احمدی‌نژاد در دو سال آخر ریاست‌جمهوری‌اش نشان داد که از اصولگرایی فاصله دارد.

۹۳/۰۷/۲۴

نظرات  (۱)

۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۵ سید محمد مسعودی علوی

سلام و خسته نباشید.

بله آقای احمدی نژاد نه تنها اصولگرا نیست بلکه به علت حمابت از سردسته جریان انحرافی عامل اصلی اختلاف در درون اصولگرا ها هم شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">