پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ

۱

سفیرسابق ایران درمکزیک گفت: تک رقمی شدن نرخ بیکاری یک ادعاست که باید ملاک چنین ادعاعی مشخص شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار قابوس نامه ٰ با اعلام این مطلب اظهار کرد : بعضی برای افزایش آمار شاغلین در تعارف اشتغال دست برده اند و گاهی هر کس که یک ساعت در هفته نیز کار کند را شاغل محسوب می کنند لذا باید دید ملاک ادعای رئیس جمهور در این رابطه چیست؟ آیا تغییر بر میزان اشتغال حاصل شده است یا تغییر در تعریف اشتغال؟!

قدیری ابیانه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در خصوص کاهش تورم نیز اذعان کرد: در سخنان رئیس جمهور ادعای کاهش تورم نبود بلکه کاهش شیب تورم مطرح شده که درست است و ما کاهش روند رو به افزایش رشد تورم را داشته ایم اما این به معنای نبود تورم نیست.

وی همچنین با بیان اینکه ملاکی برای تحقق خروج از رکود ارائه نشده است تصریح کرد : فرق میان رکود و رونق ، تفاوت میان دنده عقب رفتن و حرکت به سمت جلو است و به نظر بنده اگر بهترین سیاست ها نیز توسط دولت اتخاذ شود، بهترین و قویترین افراد مدیریت کنند اما مردم به وظیفه خود عمل نکنند این سیاست ها به نتیجه نخواهد رسید.

قدیری ابیانه تعطیلات زیاد، بارتکفل بالا، اسراف، ساعت کاری مفیدِ پائین و خرید اجناس خارجی در ایران را از عوامل موثر در عدم تحقق سیاست ها برشمرد و اضافه کرد: البته این بدان معنا نیست که تاکنون بهترین سیاست ها اتخاذ شده و یا بهترین مدیران انتخاب شده باشند.

وی در خصوص گزارش روسای جمهور در طی سالیان گذشته تا کنون که عموما نیز مثبت بوده و روند رو بهبود را ارائه داده است یادآور شد: هر دولتی که بر سر کار می آید ـ مهم نیست که از چه جناحی باشد ـ اعلام می کند که ویرانه ای را تحویل گرفته و او می خواهد اوضاع را بهبود ببخشد و گزارشی کاملا مثبت از عملکرد خود ارائه می دهد.

سفیر سابق ایران در مکزیک ادامه داد:گاهی این عملکرد در حد معجزه جلوه می کند و آمارهایی اعلام می کنند که منشاء علمی آن مشخص نیست و وقتی این ادعاها با واقعیت تطابق پیدا نمی کند ،  برای دور دوم نمی توانند ادعای تغییر اوضاع را داشته باشند ادعا می کنند که ما می خواستیم اوضاع را درست کنیم اما نگذاشتند و برای برطرف شدن موانع و مشکلات نیاز است تا اختیارات کامل داشته باشند .

وی درپایان اظهارکرد: در اواخر دولت قبل ٰ، دولت مدعی حق نظارت بر قانون اساسی شد که به معنی اشراف بر قوه قضائیه و سایر قوا است چیزی که دولت جدید در ابتدای کار عنوان کرد.

۹۳/۰۷/۲۶

نظرات  (۱)

رئیس جمهور اخیرا گفته بود که نرخ بیکاری تک رقمی می شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">