پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۳۷ ب.ظ

۴

کتاب عوامل و موانع فرهنگی کار، تولید و پیشرفت تالیف قدیری ابیانه منتشر شد و در نمایشگاه جاری کتاب در مصلی تهران در ردیف 11 غرفه 4 انتشارات بنیاد بعثت ارائه می گردد.. 

کتاب عوامل و موانع فرهنگی کار، تولید و پیشرفت تالیف دکتر قدیری ابیانه


کتاب عوامل و موانع فرهنگی کار، تولید و پیشرفت تالیف دکتر قدیری ابیانه

برای اینکه اقتصاد ایران وابسته به فروش نفت خام مورد نیاز غرب باشد، استعمارگران در صد ساله اخیر برنامه ریزی دقیق و همه جانبه ای برای جلوگیری از تولید ثروت از یک طرف و از سوی دیگر رواج مصرف گرایی انجام دادند و در این راستا به ترویج فرهنگ مصرف بی رویه و بویژه ترویج مصرف کالاهای خارجی پرداختند.

امروزه اغلب مردم و نیز اغلب کسانی که متولی امور جامعه بوده و نیز فرهنگ سازان کشور، خود قربانی فکری این توطئه ها هستند و مواضع آنها هر چند با نیتی انقلابی، عدالت خواه و مردمی بیان می شود، بیش از اینکه به رهایی از وابستگی کمک کند، به تعمیق آن توطئه های استعماری می انجامد و بدون اینکه خویش بدانند در ظاهری ضد استعماری، در راستای سیاست های استعمارگران قرار دارند. این کتاب با این هدف نگارش شده که راه را از بی راهه بشناساند و زمینه را برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور فراهم آورد.

این کتاب در قطع وزیری و در 112 صفحه منتشر شده است و قیمت پشت جلد آن 5000 تومان می باشد و توسط بنیاد انتشاراتی بعثت چاپ شده است.

این کتاب به همراه سایر کتب قدیری ابیانه شامل "مسیحیت از واقعیت تا تحریف" و "زن در اسلم و غرب" در غرفه بنیاد بعثت در نمایشگاه عرضه می گردد.

۹۱/۰۲/۱۴

نظرات  (۴)

 سلام مدیریت استراتزیک به چه معناست میشه درچند خط توضیحی بدهید ونظرتون در مورد دکتر عباسی که همین مدرک رو دارن ودر فضای سایبری لینکهای صحبتهای ایشون زیاد دیده میشه
fhبا سلام مجدد خدمت آقای دکتر وتشکر قصدهرگز چنین قصدی نداشتم واین حرف ها را قبول ندارم .چون استادمان با قاطعیت ادعاکردند که با علامه قبل از مرگشان دیدار داشتند و حالا که علامه فوت کردند می توانند این مطلب را بگویند ومن چون اطلاع کمی داشتم خواستم بپرسم تا نظر شما را بدانم. متبسفانه بعضی ازاساتید ما که ادعای 30 سال تدریس را دارندفضای کشور راانچنان سیاه جلوه داده و از غرب تعریف می کنند ودر اخر می گویند ان ها مسیحیند ولی ما مسلمانیم که این باعث می شود زبان امسال من کوتاه شود ونتوانیم از مواضع خودمان که که حمایت از اسلام و ولایت فقیه است رابیان کنیم.
پاسخ:
آن اساتید غافلند و غرب زده. غرب محاسنی دارد و معایبی. بنده در کتاب جدید خود تحت عنوان "عوامل و موانع فرهنگی کار، تولید و پیشرفت" وضعیت غرب، ایران و اسلام را بررسی علمی کرده و استراتژی و راهکار داده ام. این کتاب از دیروز در نمایشگاه عرضه گردیده است.
۱۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۰۵ سید محمد مسعودی علوی
با عرض سلام ، ادب و ارادت خدمت آقای دکتر تبریک می گویم انشاء الله موفق باشید
پاسخ:
موفقیت شما براردر ارجمند را از خداوند متعال خواستارم.
با سلام خدمت آقای دکتر استاد مدیریت استراتژیک ما که دکترای مدیریت استراتژیک دارند بیان کردند که چه طور در کشوری که برخی مراجع آن حساب های میلیاردی در بانک های خارج دارند و در قاچاق شکر نقش داشتند و..... می تواند ادعای داشتن کشوری اسلامی راداشته باشد.همچنین گفتند که علامه طباطبایی و آیت الله سیستانی به جمهوری اسلامی رای ندادند چون معتقد بودند هر کاری که نظام بکند به پای اسلام نوشته میشودو از این نوع حرف ها.آیا این مطالب صحت دارد؟یا غرض سیاسی است؟
پاسخ:

 آیا شما با طرح این مطالب در قالب سوال قصد القاء آن را ندارید؟!!!

خوب چرا اگر چنین حسابهای میلیاردی در خارج وجود دارد غربیها آن را رو نمی کنند؟ چون دشمنند باید مستند منتشر می کردند!

بزرگان مذکور نیز از طرفداران پرو پا قرص نظام اسلامی هستند.

البته در هر نظامی و در مقطعی افراد سودچو پیدا میس شوند که نظام در صورت اطلاع با آنها برخورد می کند. مثل همین اختلاس 3000 میلیاردی که متهمان در زندان بوده و دارند محاکمه می شوند.

در زمان ظهور و حکومت حضرت امام زمان ,} نیز حدود اسلامی به اجرا در خواهد آمد یعنی آن زمان نیز عده ای به دنبال سوء استفاده خواهند بود که با آنها برخورد می گردد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">