پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۴ ب.ظ

۰

دولت 53 میلیارد دلار ارز را به نرخ آزاد عرضه کند

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۴ ب.ظ

پیشنهاد یک کارشناس اقتصادی: دولت 53 میلیارد دلار ارز را به نرخ آزاد عرضه کند
تهران – یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت باید 53 میلیارد دلار ارز را به نرخ آزاد بفروشد، گفت : تفاوت دو نرخ دولتی و آزاد درهر دلار 500 تومان است که مجموع رقم آن 26 هزار و 500 میلیارد تومان می شود که یک رانت محسوب می شود و نباید اجازه چنین اتفاقی را داد .
    1391/02/18

به گزارش ایرنا ، ' محمد حسن قدیری ابیانه ' روز یکشنبه در گفت وگویی عنوان کرد: دولت باید در مورد 53 میلبیارد دلار ارز تصمیم بگیرد و درحالی که نظر دولت فروش به نرخ آزاد است اما برخی اصرار دارند که این ارز باید به قیمت دولتی فروخته شود .

وی گفت : تفاوت فروش این دو نوع ارز حدود 9 برابر اختلاس سه هزار میلیارد تومانی می شود .

قدیری ابیانه با طرح این پرسش که کسانی که ارز دولتی دریافت می کنند ، آیا ارزهای خود را در بازار آزاد نقد می کنند؟ یا به همان نرخ دولتی می فروشند؟ ، افزود: پاسخ مشخص است. به نرخ روز می فروشند.

وی معتقداست : افرادی که ارز دولتی دریافت می کنند ، قیمت های تمام شده را به نرخ آزاد محاسبه می کنند که این رویکرد نادرست است .

این کارشناس اقتصادی در ادامه گفت : حال با توجه به اینکه بودجه دولت همان کیسه مردم است ، چرا باید دلار را از کیسه همه مردم در اختیار کسانی قرار داد که به این ارزها دسترسی دارند

از نظر قدیری ابیانه ، دولت و مجلس به نمایندگی از مردم نباید اجازه دهند که ارز کمتر از نرخ آزاد عرضه شود و باید به حساب خزانه واریز شود .

وی پیشنهاد داد تا مابه التفاوت فروش ارز دولتی با نرخ آزاد صرف امور عمرانی ، ایجاد اشتغال مولد و امور درمانی و مواردی این چنین شود .

۹۱/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">