پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۹ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل سیاسی گفت: قصد و نیت آمریکا از ارتباط با ایران تنها پیدا کردن راهی بهتر برای ضربه زدن به ایران و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، قدیری ابیانه در نشست بررسی منطق عاشورایی که امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد با اشاره به باور مسیحیت که پذیرش ظلم را یکی از نشانه های ایمان می داند، گفت: دقیقاً آنچه که در اسلام گفته می شود عکس این است یعنی کسی که ظلم را بپذیرد مغایر اسلام عمل کرده و اسلام ایستادگی در برابر ظلم را توصیه کرده است برای همین دفاع از مظلوم در حضور جابر خونریز نشانه ایمان است و اسلام ظلم ستیزی را اصل قرار داده است.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/08/19/13930819180442369_PhotoL.jpg

 کارشناس مسائل استراتژیک به قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: آنچه در وقایع تاریخی مثل قیام عاشورا اتفاق افتاد ادای تکلیف بود و ما باید تکلیف خود را از مقام معظم رهبری بخواهیم و هر آنچه که رهبری دستور دهند عمل کنیم.

 

وی با بیان این گفته که ما از دین هم دست برداریم آمریکا راضی نخواهد شد، گفت: کشورهای آمریکای لاتین مسلمان نیستند ولی همیشه مورد ظلم آمریکا قرار می گیرند آنها می خواهند گاندی ها و سیدحسن نصرالله ها از بین بروند زمانی که ما پذیرفتیم برده آمریکا باشیم، آمریکا از ما راضی خواهد شد.

 

سفیر اسبق ایران در مکزیک با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: پیش از مذاکرات شنیدیم که اگر روابط دیپلماتیک با آمریکا برقرار شد و ما با آمریکا ارتباط داشته باشیم وضعیت سیاسی کشور بهبود می یابد اما آنچه که در تسخیر لانه جاسوسی فهمیدیم این بود که جاسوسی آمریکا از قبل از انقلاب آغاز و تا بعد از انقلاب هم ادامه داشت با باز شدن سفارت آمریکا در ایران آمریکا به راحتی می تواند به اطلاعات ایران دست یابد آمریکا رابطه با ایران را برای ضربه زدن بیشتر می خواهد و اختلاف نظر حزب جمهوری خواه و دموکرات هم در نوع ضربه زدن به ایران است.

 

بوش می خواست به ایران حمله کند اما اوباما گزینه جنگ را روی میز گذاشته در صورتی که طبق اطلاعات دفتر مطالعات جنگ آمریکا گفته شده که در جنگ آمریکا با ایران در همان روز اول بیست هزار سرباز آمریکایی کشته می شود و عدم جنگ آمریکا با ایران به خاطر ترس از شکست است.

 

وی هشت سال دفاع مقدس را برای عزت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این جنگ برای عزت اسلام بود، در خصوص  مذاکرات یا همان نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری فرمودند که در چهارچوب 1+5 با آمریکا مذاکره داشته باشیم که این امر محقق نشد و این بار در انتخابات و تبلیغات انتخابی رفتارهای کاندیداها باعث شد مردم تصور کنند که مذاکرات هسته ای راه حلی برای فرار از جنگ و مشکلات بزرگ است اما من اطمینان می دهم اگر مذاکرات به نتیجه هم برسد دشمنی آمریکا بیشتر و به ضرر ما خواهد بود.

 

این کارشناس مسائل سیاسی به شعارهای اقتصادی مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: آیا مردم فعالیت های در جهت این شعارهای اقتصادی کرده اند تا تیم مذاکره کننده در مذاکره عدم فروش نفت ایران را به عنوان تهدیدی برای 1+5 استفاده کنند. در ایران فعالیت اقتصادی جزء کارهای است که به جان کندن بیهوده نسبت داده می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما می توانیم در مقابل توطئه های دشمن مقاومت کنیم باید دشمن شناس باشیم و پایبند به ریسمان الهی باشیم و از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنیم.

۹۳/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">