پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ب.ظ

۰

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/08/19/13930819180442369_PhotoL.jpgبه گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدحسن قدیری ابیانه» عصر (دوشنبه) در همایش منطق عاشورایی در دانشگاه علم و صنعت اظهارداشت: این که 6 کشور برای مذاکرات هسته ای رو به روی جمهوری اسلامی ایران می نشینند نشانه قدرت کشورمان است.

وی با بیان اینکه «ای کاش نیازی به این دیپلماسی نمی شد و این گونه پیش نمی آمد»، خاطرنشان کرد: چند سالی است مسوولان شعار اقتصادی می دهند ولی آیا مردم و مسوولان به آن عمل کرده اند؛ آیا مسوولان می توانستند در مذاکرت بگویند که نفت نمی فروشیم؟

قدیری ابیانه ادامه داد: متاسفانه اقتصاد ما متکی به نفت است و بر کار توجه آنچنانی نشده است. در باور ملت ما بهترین کار، تفریح است در صورتی که این گونه نباید باشد.

این کارشناس مسائل استراتژیک کار را یکی از ضروریات پیشرفت کشور دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر این مهم تاکید کرده است و باید به کار توجه ویژه ای شود.

قدیری ابیانه ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر میزان مفید کار روزانه در کشور ما 22 دقیقه است که نسبت به کشورهای پیشرفته بسیار پایین است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: متاسفانه عامل کم کاری به همراه عامل فتنه باعث شد دشمن به تحریم طمع و فشار خود را تشدید کند.

قدیری ابیانه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در سال 89 مبنی بر همت و کار مضاعف اشاره کرد و گفت: ساعت مفید کاری در آن سال 64 دقیقه بود و به جای توجه در این سال ها این ساعت کاری کاهش نیز پیدا کرده است.

وی همچنین به تبیین راه های مقابله با توطئه های دشمن اشاره کرد و افزود: می توان در مقابل دشمن مقاومت کرد اما باید انسجام ملی را حفظ کرده و دشمن شناسی داشته باشیم.

قدیری ابیانه اضافه کرد: راه دیگر مقابله با توطئه های دشمن پایبندی به ریسمان الهی یعنی همان ولایت است. عده ای به دنبال پاره کردن این ریسمان و دور کردن مردم از ولایت بودند که به این کار موفق نشدند.

وی همچنین گفت: چه کنیم با این دولت که فتنه گران را می داند فتنه گر اند و می خواهد آنها را در راس برخی دستگاه ها مثل وزارت علوم بگذارد.

این کارشناس مسائل استراتژیک خطاب به دولت گفت: چطور و چرا فتنه گران را برای راس چنین دستگاه هایی پیشنهاد می دهید؟

قدیری ابیانه هدف آمریکا از رابطه با ایران ضربه زدن بیشتر به انقلاب اسلامی است، به مذاکرات با آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا زمانی کدخدا بود و ظریف و روحانی باید لحن محترمانه خود را حفظ کنند تا زمانی که آخرین آدم ساده لوح هم بیدار شود.

این کارشناس مسایل استراتژیک تصریح کرد: زمانی که برده آمریکا باشیم آمریکا از ما راضی خواهد بود.

وی در ادامه به رویکرد اسلام نسبت به مقابله با ظلم اشاره کرد و گفت: در اسلام هر کسی اگر ظلم را بپذیرد مغایر اسلام عمل کرده و اسلام بر ظلم ستیزی تاکید کرده است.

۹۳/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">