پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: فتنه‌گران به دشمنان پیغام دادند، ایران را تحریم اقتصادی کنیددر بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها- قدیری ابیانه: فتنه‌گران به دشمنان پیغام دادند، ایران را تحریم اقتصادی کنید.

قدیری ابیانه گفت: برخی از فتنه‌گران به دشمنان پیغام می‌دادند که ایران را تحریم اقتصادی کنند و هر چه فشار بر مردم بیشتر شود جناح حاکم تضعیف خواهد شد و زمینه برای پیروزی ما در آینده فراهم‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، محمدحسن قدیری ابیانه مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم با موضوع بررسی آسیب‌ها و زیان‌های اقتصادی فتنه 88 با بیان اینکه انتخابات 88 با شکوه و با درصد بالای شرکت کنندگان برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات 88 نامزدها به صورت آزادانه در مناظرات شرکت کردند و هر چه خواستند به هم گفتند و حتی اتهاماتی که به هم میزدند خلاف قانون بود که از طریق رسانه پخش شد و اما نتیجه این انتخابات این شد که احمدی نژاد 11 میلیون رای بیشتر از موسوی کسب کرد.

وی در ادامه افزود: سه هفته قبل از انتخابات یک موسسه خارجی در نظرسنجی اعلام کرد که احمدی نژاد دو برابر موسوی رای دارد حتی در استان محل تولد موسوی و سه ماه بعد هم اعلام کرد که بیش از 80 درصد مردم از نتیجه انتخابات راضی هستند.

قدیری ابیانه اظهار کرد: از زمانی که ادعای تقلب عنوان شد کلید فتنه نیز زده شد و برخی‌ها می‌گویند در انتخابات تقلب شده است. تقلب یعنی دست بردن در آرا و با تخلف فرق دارد.

وی خاطر نشان کرد: دراین انتخابات تخلفاتی مثل تبلیغ دو جناح علیه همدیگر صورت گرفت و در مناظره‌ها همدیگر را متهم کردند.

مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان تصریح کرد: خاتمی در حالی که هنوز آرا اعلام نشده بود پیروزی موسوی را تبریک گفت. آیا او نمی دانست موسوی پیروز نشده و خود موسوی نیز نمی‌دانست که رای نیاورده است. همچنین مدعیان تقلب می‌دانستند تقلبی صورت نگرفته و نمی خواستند به آرا احترام بگذارند.

قدیری ابیانه اظهار داشت: 8 سال خاتمی شعار جمهوریت داد اما 11 میلیون تفاوت رای را نادیده گرفت و به موسوی تبریک گفت و به حرف خود همچنان پایبند است و حاضر به اعتراف نیست.

وی با اشاره به آثار فتنه اذعان داشت: این انتخابات که می‌توانست انسجام ملی کشور را نشان دهد تبدیل به حربه‌ای در دست دشمنان شد و ادعای دروغین و آگاهانه در مورد تقلب کردند و امتیاز این پیروزی را از جمهوری اسلامی گرفتند و تلاش کردند این پیروزی را شکستی برای نظام تلقی کنند.

کارشناس عالی علوم استراتژیک با اشاره به نتایج فتنه بیان کرد: فتنه و اغتشاشات وجهه ایران را در سطح جهان زیر سوال برد و باعث نشان دادن انشقاق ملت شد و رسانه های خارجی از ایران چهره طالبانی به جهان نمایش دادند در حالی که پیروزی انتخابات می توانست فشار تحریم ها را کم کند.

فتنه از عوامل مهم امیدوار شدن دشمن به ادامه تحریم‌ها و تشدید آن است

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه از امتیاز بزرگ این انتخابات محروم شدیم، گفت: در نتیجه دشمن امیدوار شد که می توان سیاست تفرقه اندازی در کشور ما را دنبال کند و این امیدواری سرمایه گذاری علیه کشور ما را بیشتر کرد.

مدیر تاسیس انجمنه بین المللی نخبگان مسلمان ادامه داد: برخی از فتنه گران به دشمنان پیغام می‌دادند که ایران را تحریم اقتصادی کنند و هر چه فشار بر مردم بیشتر شود جناح حاکم تضعیف خواهد شد و زمینه برای پیروزی ما در آینده فراهم‌تر می شود.

وی با اظهار اینکه برخی تلاش می کنند تحریم های حاضر را تقصیر دولت قبل اندازند، خاطر نشان کرد: عامل اصلی تحریم‌ها فتنه بود که دشمن را امیدوار کرد.

کارشناس عالی علوم استراتژیک در پاسخ به نظری مبنی بر اینکه کارشناسان معتقدند اگر فتنه نشده بود تحریم‌ها رو به کاهش می‌رفت، گفت: قطعا این درست می‌باشد و هر پیروزی نظام در هر بخشی باعث ناامیدی دشمن می شود و اگر این فتنه بر پا نمی‌شد این پیروزی بزرگتر جلوه داده می‌شد و پیامی با این مضمون به دشمنان می‌داد که صفوف ملت ما یکپارچه است در نتیجه استکبار چاره‌ای جز عقب نشینی نداشتند و از تحریم‌ها نفعی نمی‌بردند.

قدیری ابیانه در پاسخ به سوال دیگری که آیا منافع اقتصادی برخی افراد در دامن زدن فتنه موثر بود، تصریح کرد: قطعا منافع اقتصادی در این امر دخالت داشت ولی قدرت طلبی یکی از عوامل دامن زدن به فتنه است و معتقدم که موسوی و کروبی کاملا از حمایت استکبار از آنها آگاه بودند که دست به این اقدامات زدند و یکی دیگر از کارهایی که فتنه گران انجام می دادند سعی در اخلال امور جاری کشور بود تا از این طریق مردم را ناراضی کنند.

وی در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: عناصری از فتنه که به خارج پناه برده و مشغول کار شدند دشمن را تحریک و تشویق به ادامه تحریم‌ها کردند در حالی که امروز این جناح همه تقصیرها را به گردن دولت قبل انداخته که درست نمی‌باشد.

مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان ادامه داد: یکی از عوامل مهم امیدوار شدن دشمن به ادامه تحریم‌ها فتنه بود و اگر انسجام ملی خود را به نمایش بگذاریم و تسلیم تحریم‌ها نشویم می‌توانیم دشمن را از ادامه تحریم‌ها بازداریم.

قدیری ابیانه با اشاره به بخش‌هایی که دچار آسیب دیدن از تحریم‌ها شده است، گفت: بخش‌هایی مثل نفت، بانک، تولید و تجارت از تحریم‌ها آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه ضعف‌های دیگری نیز باعث امیدوارکردن دشمن به ادامه تحریم‌ها می‌کند، اظهار داشت: ساعت مفید کاری در ایران جز کمترین‌هاست و همچنین در کشور ما اسراف زیاد است.

۹۳/۰۸/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">