پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۴۹ ب.ظ

۱

http://rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/21-8-1393/IMAGE635513792415594663.jpgبیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر این که یکی از ویژگی های شخصیتی آقای روحانی این است که از دیگران برای پیشبرد کارهایش استفاده می کند، گفت: هزینه کردن از عاشورا و حرکت امام حسین(ع) برای توجیه کارها اقدامی زشت و ناپسند است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قدیری ابیانه با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در پاسخ به سؤالی درباره اقدام برخی از مسؤولان برای تطهیر سران فتنه و استناد به قیام عاشورا در این باره، تصریح کرد: یکی از ویژگی های شخصیتی آقای روحانی این است که از دیگران برای پیشبرد کارش هزینه می کند.

 قدیری ابیانه افزود: آقای روحانی سعی می کند بار مسؤولیت ها را به دوش دیگران بیندازد و در این ماجرا نیز دیدیم که از قیام عاشورا هم هزینه کرد و تحریفی در این زمینه صورت داد که آن را مذاکره نامید در حالی که ابدا این گونه نیست.

 این کارشناس و فعال سیاسی اظهار داشت: من مثالی در این باره می زنم، اگر این روند را ادامه دهیم، خواهند گفت در ماجرای امر خدای متعال به فرشتگان الهی برای سجده به حضرت آدم و استنکاف شیطان از این اقدام و مهلت خواستن از خدا برای این که بتواند انسان ها را گمراه کند نیز بحث تعامل و مذاکره در میان بوده است.

 

وی اظهار داشت: من بیم این را دارم که در آینده اگر روزی به این نتیجه برسیم (که اجازه چنین کاری را ندارند) که به آمریکا اجازه داده شود به همه جای کشور ما سرک بکشد و مسیر جهنم را پیش پای ملت ما بگذارد، آقای روحانی با این تفسیری که می کند خواهد گفت نتیجه ای که از این آیه و رفتار خدا با شیطان می گیریم این است که اولا مذاکره است، بعد مهلت دادن به آمریکا برای سرک کشیدن به هر جای کشور و بعد هم این ادعا مطرح خواهد شد که ما کاری خدایی کردیم!

 قدیری ابیانه با بیان این که این نوع تفسیرها شبیه تفسیری است که از درس عاشورا مطرح کرده اند، اظهار داشت: همه از عاشورا درس قیام، شهادت طلبی، فداکاری، مبارزه با ظالم، استکبار ستیزی و زیربار زور نرفتن می گیرند، اما آقای روحانی از آن درس مذاکره و تعامل می گیرد.

 این فعال و کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: هزینه کردن از عاشورا و امام حسین(ع) برای تایید و توجیه عملکرد خودمان، کاری بسیار زشت و ناپسند است. 

http://rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/21-8-1393/IMAGE635513792415594663.jpg

۹۳/۰۸/۲۳

نظرات  (۱)

جانم به شجاعت...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">