پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۳۵ ب.ظ

۰

افشاگری از انتصابات فامیلی در سایپا

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۳۵ ب.ظ
افشاگری کارکنان شرکت سایپا از انتصابات فامیلی در سایپا
ملاحظات از قدیری ابیانه: اگر این افشاگری ها صحت داشته باشد باید دادگاهی مثل دادگاه کرباسچی برگزار و مسئولان مربوطه محاکمه شوند. این انتصابات فامیلی خیانت به کشور و اموال عمومی است.
-----------------------------------


نعمت الله پوستین دوز که کمتر از دو سال است با حمایت های جدی رئیس دفتر رئیس جمهور مدیر عامل این شرکت بزرگ خودروسازی است در این مدت دست به اعمالی زده است که جدا از کارشناسان و دلسوزان بیرونی، کارکنان و کارشناسان این شرکت نیز به ستوه آمده و دست به افشاگری زده اند./ در این افشاگری اطلاعاتی پیرامون انتصابات فامیلی مدیر عامل سایپا، سوء تدبیر در اداره شرکت های تابعه و .... به چشم می خورد.

شفاف : جمعی از کارکنان گروه خودروسازی سایپا طی روزهای اخیر مواردی را از فعالیت های خاص مدیر عامل فعلی گروه خودروسازی سایپا افشا کردند.

نعمت الله پوستین دوز که کمتر از دو سال است با حمایت های جدی رئیس دفتر رئیس جمهور مدیر عامل این شرکت بزرگ خودروسازی است در این مدت دست به اعمالی زده است که جدا از کارشناسان و دلسوزان بیرونی، کارکنان و کارشناسان این شرکت نیز به ستوه آمده و دست به افشاگری زده اند.

جمعی از کارکنان شرکت بزرگ خودروسازی سایپا که دارای درآمدی افسانه ای است از آنجا که در مدیریت به سبک مدیران فعلی این شرکت انتقادپذیری هیچ جایگاهی نداشته و پاسخ انتقاد کارشناسان تنبیه و توبیخ و اخراج است، با انتشار مطلبی خطاب به مسئولان نهاد های نظارتی و ارسال آن برای بعضی از مدیران نظارتی و صنعتی دست به افشاگری زدند.

در این افشاگری با اشاره به ساز و کاری که موجب مادام العمر شدن مدیریت در این شرکت شده است، اطلاعاتی پیرامون انتصابات فامیلی مدیر عامل سایپا، سوء تدبیر در اداره شرکت های تابعه و .... به چشم می خورد.

به جهت حفظ امانت در انعکاس این افشا نامه متن این افشاگری در ذیل می آید:

«بسمه تعالی»
«العدل اساس الملک»

احتراما به استحضار می رساند گذشته از واگذاری غیر قانونی شرکت سایپا که متاسفانه با سکوت خبری نهادهای نظارتی روبرو شده و باعث مادام العمر شدن مدیریت در این شرکت و عدم پاسخگویی به نهادهای نظارتی تحت عنوان خصوصی سازی! شده موارد ذیل به عنوان مصداق کوچکی از تخلفات آشکار و بدون بررسی جناب آقای پوستین دوز می باشد به حضور تقدیم می گردد. خواهشمند است پس از مطالعه در صورتی که درد دین، انقلاب و انسانیت دارید بررسی نموده و دستور اقدام مقتضی صادر فرمایید.

1) حوزه انتصابات توسط آقای خاص:

رضا رحیم مشایی (پسر رئیس دفتر رئیس جمهور): رئیس امور اداری شرکت کارکنان سایپا
آرش کوشا (برادرزاده رئیس دفتر رئیس جمهور): مدیر عامل باشگاه سایپا
محمد ش.. (پسر ... مجلس): مدیر ارتباطات
علی ک... (پسر ... مجلس): کارشناس ارشد

تبصره: خود جناب آقای پوستین دوز توسط آقای موسوی مدیر عامل سابق سایپا یدک و از دوستان و مشاوران ارشد آقای خاص منصوب شده است.

2) حوزه انتصابات قوم و خویشی:

علیرضا پویان مهر (فامیلی عوض شده/برادر آقای پوستین دوز): بیزینس من و عضو سایپا چین
امیر حسن امیری (خواهرزاده آقای پوستین دوز): قائم مقام بازاریابی و فروش سایپا
ظهیر امیری (خواهرزاده آقای پوستین دوز): قائم مقام استراتژیک سایپا
کمیل امیری (خواهرزاده آقای پوستین دوز): قائم مقام ارتباطات زامیاد
اشکان جوادنیا (باجناق آقای پوستین دوز): قائم مقام ارتباطات سایپا
شهروز پوستین دوز (برادرزاده آقای پوستین دوز): رئیس توسعه مدیریت سایپا
شهرام پوستین دوز (برادرزاده آقای پوستین دوز): رئیس امور مشتریان فروش سایپا

تبصره: ضروری است یاد آور شویم بیش از 150 نفر با فامیلی پوستین دوز و امیری در رده های کارمندی و کارشناسی در استخدام شرکت سایپا می باشند.

3) تصمیمات غیر مهندسی و غیر مدیریتی:
- جناب پوستین دوز در تاسیس بدون علم و بررسی کارخانه ساخت دینام و لوازم برقی و ... در مرزن آباد چالوس که محل زندگی و تولد آقای پوستین دوز می باشد نقش محوری داشته ولی ظاهرا فراموش نموده که در جاده چالوس تردد کامیون ممنوع است و اجناس تولیدی آن کارخانه چگونه به تهران و سایر شهرستان ها می رسد!

- آقای پوستین دوز که پس از بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه صنعت خودروسازی هیچ جوابی برای تولید خودروهای بی کیفیت نداشت ،هجوم بی سابقه ای به شرکت پارس خودرو (از زیرمجموعه های سایپا) آورده و قدیمی ترین و با کیفیت ترین خودروساز کشور که تیراژ تولید آن با نیروی کمتر از سایپا بیشتر می باشد را با تغییر دو مدیر عامل به ناکجاآباد کشاند و قصد ادغام فروش این شرکت را در فروش سایپا که خواهرزاده ایشان در آنجا مشغول است دارد تا خلا محصول بی کیفیت پراید را با محصولاتی نظیر تندر، مگان و ماکسیما پر کند و با نگرانی از اینکه پارس خودرو قطب سوم خودروسازی نشود فشارهای زیادی را بر این شرکت وارد نمود که نمونه آن پلمپ دفتر حراست پارس خودرو با 8000 نفر پرسنل بود.

- آقای پوستین دوز بدلیل عدم مدیریت صحیح بر روی شرکت زامیاد (از زیر مجموعه های سایپا) با تصمیم غلط و بر خلاف عرف بازار بین الملل بجای رفع مشکلات خودروهای نیسان وانت و ارتقا و تولید یا وارد نمودن محصول جدید فروش زامیاد را نیز با سایپا ادغام نمود و خودروهای آن را با پرداخت 3 میلیون تومان و مابقی اقساط به فروش رساند غافل از اینکه وصول مطالبات و مانده بدهی مشتریان را چه کسی نقد می کند و نیز با این عمل تمام مشکلات زامیاد را بر فروش سایپا سرازیر کرد.

-آقای پوستین دوز با دستور مستقیم خود در جمع آوری دفاتر منطقه ای سایپا در استانهای مختلف نقش فعالی داشته و بر خلاف دستور صریح رئیس جمهور مبنی بر تمرکز زدایی از تهران در حالی که دولت صراحتا با سیاست تشویقی کارکنان خود را به شهرستان ها منتقل می کند تمام دفاتر منطقه ای را در تهران متمرکز نموده که مشتریان بیچاره و نمایندگان سایپا جهت جزیی ترین امور باید از شهرستان به تهران مراجعه نمایند.

- جناب پوستین دوز به جای خرید غیر قانونی سایپا به این نکته فکر نکرده که 4 سال است خودروی پراید در هیچ جای دنیا تولید نمی شود ولی ایران و شرکت سایپا به جای استفاده و مدیریت بر تولید داخل، قطعات یدکی این خودرو را از خارج وارد می کند.

- جناب پوستین دوز به جای اطاعت از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید خودروی با کیفیت تعداد زیادی خودروی پراید بدون ای بی اس و ایربگ تولید نموده و با ایجاد اهرم فشار بر نیروی انتظامی با مانور دادن روی موضوعات واهی از جمله اعتصاب کارگران و خواب سرمایه ای بالا و البته بر خلاف قانون شماره گذاری سعی در پلاک شدن خودروهایی دارد که جان تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را می گیرد و حاضر نیست از سود پایان سال خود و هیات مدیره دست بردارد.

- جناب پوستین دوز با تدبیری ناشایست خودروهای تیبای بدون ایربگ را فقط با سنسور ایر بگ که نشاندهنده روشن و خاموش شدن چراغ ایربگ باشد و با کیت خالی ایربگ تحویل مشتریان داده و زمان تصادف وقتی ایربگ عمل نکرد مشخص می شود که چه جنایتی صورت گرفته است!

جمعی از پرسنل گروه خودروسازی سایپا

۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">