پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۵۳ ق.ظ

۰

عواقب حضور منافقین برای رئیس جمهور مست آذربایجان

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۵۳ ق.ظ

شنیده ها از انتقال عناصر باقیمانده سازمان تروریستی منافقین از عراق به جمهوری آذربایجان حکایت میکنند

سرویس سیاسی رویداد،در این خصوص گفتگویی کوتاه اما جالب توجه با دکتر محمد حسن قدیری ابیانه متخصص مسائل استراتژیک ترتیب دادیم .

دکتر قدیری ابیانه در خصوص چرایی انتخاب آذربایجان به عنوان پایگاه منافقین و پیامدهای این حرکت منطقه در صورت اتفاق افتادن آن چنین گفت: آمریکا اسرائیل و انگلستان تلاش می کنند اهرم منافقین را برای اقدامات تروریستی و ترور مقامات و مردم ایران در اختیار داشته باشند و حال که با تغییر اوضاع در عراق مجبور به ترک این کشور شده اند، کشوری دیگر در همسایگی ایران را به عنوان پایگاهی برای مزدوران خود در نظر بگیرند.

وی افزود: قطعا اگر این ماجرا در زمان پدر رئیس جمهور فعلی آذربایجان پیش آمده بود، وی هرگز چنین مسئله ای را نپذیرفته بود، اما رئیس جمهور همیشه مست فعلی آذربایجان خود و مردم کشور خود را به صهیونیست ها فروخته است.

قدیری ابیانه ادامه داد: اما او باید بداند جمهوری اسلامی ایران حق دارد منافقین را در هر نقطه عالم که باشند مورد حمله خویش قرار دهد کما اینکه در زمان صدام نیز چندین بار مقر منافقین را مورد حمله قرار داد.

وی گفت: بنابراین امیدوار هستیم مقامات آذربایجان چنین حماقتی را انجام ندهند و بدانند در صورت حضور منافقین در کشورشان نه تنها نفعی نخواهند برد بلکه بشدت زیان خواهند دید، برای آذربایجان بهتر است، به فکر حسن همجواری با ایران باشد و بداند که جمهوری اسلامی ایران قوی تر از آن است که منافقین بتوانند آسیبی به آن بزنند.

این کارشناس مسائل استراتژیک در خصوص گزینه های دیگر انتقال منافقین در منطقه چنین افزود: به نفع هیچ کشوری نیست که منافقین در آن مستقر شوند، هر کشوری به منافقین پناه دهد مجازات خواهد شد، آمریکایی ها تلاش کردند آذربایجان و پاکستان را نسبت به این امر قانع نمایند اما پاکستان چنین نخواهد کرد و منافقین نیز ضربه پذیر خواهند بود.به نفع آذربایجان نیز هست که وسوسه نشود و به پایگاه منافقین تبدل نگردد.

۹۱/۰۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">