پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۰۴ ق.ظ

۴

خبرآنلاین به نقل از اینجانب قدیری ابیانه در مناظره با اقای زیبا کلام مطلبی را به بنده نسبت داده که عکس العمل هایی را نیز از سوی خوانندگان داشته است.

از قول بنده نوشته اند که "چرخ هسته ای باید بچرخد حتی اگرچرخ اقتصاد نچرخد"

این در حالی است کهدر مناظره ها و مصاحبه های مختلف گفته ام که اصولا ما انرژی هسته ای را برای رفع نیاز اقتصاد، صنایع و مردممان می خواهیم. زیرا انرژِی هسته ای یعنی برق و برق یعنی انرژِی مورد نیاز برای مردم و صنایع و اقتصاد کشور.

اما در مناظره اشاره کردم به اظهارات آقای روحانی در دوران انتخابات که گفته بود چرخ سانتریفوژهای ما بچرخد به شرط اینکه چرخ های کارخانه های ما هم بچرخد و بعدا هم مثلا اصلاح کرد و گفت به شرطی که چرخ زندگی مردم ما هم بچرخد. گفتم ذکر این مطلب از زبان وی مثل این است که بگویند من به مافیا باح نمی دهم مگر اینکه فرزندم را بربایند. ذکر چنین عبارتی جان فرزند را در خطر می اندازد. و لذا حتی اگر در صورت ربوده شدن فرزند حاضر به باج دادن باشد نباید آن را بگوید بلکه اگر بگوید من به مافیا باج نمی دهم حتی اگر فرزندم را بربایند بهتر است.

در مورد جمله رئیس جمهور هم حتی اگر باورشان این باشد نباید این را بگویند بلکه بهتر بود می گفتند حتی اگر چرخ کارخانه های ما نچرخد باید چرخ سانتریفوژهای ما بچرخد. زیرا در غیر این صورت دشمن برای خواباندن چرخ های سانتریفوژهای ما به سراق جرخ های کارخانه های ما خواهد رفت. البته رئیس محترم جمهور بعد از انتخابات اظهارات خود را اصلاح کردند و گفتند که چرخ سانتریفوژهای ما باید بچرخد/

بارها گفته ام که اقتصاد ما نیاز به انرژِی دارد و انرژِی فسیلی روزی تمام می شود و ما باید از انرژِی هسته ای و سایر انرژِی ها استفاده کنیم. ضمن اینکه با صرفه تر هم است.

حالا شما بفرمایید امثال بنده از دست این رسانه های گروهی چه کنیم که گاه عمدا و گاه بر اثر ناشی گری خبرنگار به تحریف مطالب می پردازند و مطالبی را بیان می کنند که انسان خجالت زده می شود از مطلبی که به او نسبت داده اند.

اینقدر این تحریف ها زیاد است که فایلی را در سایتم تحت عنوان "اشتباهات خبرنگاران در نقل مطالب"   ایحاد کرده و تا کنون 30 مورد را ذکر کرده ام که البته تعداد اشتباهات خبرنگاران در نقل مطالب بسیار بیشتر از این مقدار بوده است.

توجه شما را به خبر منتشره توسط خبر آنلاین و نظرات پیرامون آن جلب می نمایم. و این سوال را دارم که آیا خبرآنلاین از این بابت عذرخواهی می کند و اشتباه خود را اصلاح می نماید.
۹۳/۰۸/۲۸

نظرات  (۴)

اگه کسی قدرت و نفوذی نداشته باشه که ازش بترسن، رسانه ها خیلی راحت لهش میکنن. شما باید شکایت قانونی کنید و نباید بذارید تا فکر کنن میتونن هر دروغ پراکنی ای که خواستن علیه شما انجام بدن.

باسلام

بروزم هستم با عنوان:

مرثیه ایی بر مذاکرات شاید هسته ایی !

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/09/03/mozakerat2434234

نظر فراومش نشود!!!

فرهنگ پرواز

باتشکر

سلام 
من دیشب در سایت خبرآنلاین ، زیر خبر مذکور نوشتم که اشتباه است و این نظر قدیری نبوده ؛ اما تا حالا که تأیید نشده و روی سایت نیامده . 
پاسخ:
بنده هم دیشب پیغام گذاشتم هنوز درج نکرده اند. نمی دانم دارند از چه جیز انتقام می گیرند. این یک رسوایی برای یک خبرگزاری است. 
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۸ یک خبرنگار
سلام دکتر قدیری خبر انلاین یه بنگاه خبر پراکنی هستش ادب عذرخواهی نداره، البته شما می تونید از این رسانه شکایت کنید،در ضمن دکتر قدیری بنده خودم خبرنگار هستم از شما بابت ا،دب متانت و احترام و حوصله در پاسخگویی نسبت به خبرنگاران تشکر کنم ، البته می خواستم تلفنی این تشکر را انجام بدم اما گفتم شاید تصور بشه دارم  خودم را شیرین می کنم گفتم از این طریق و گمنام از شما تشکر کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">