پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

۱

کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی گفت: نفس نرمش قهرمانانه و دادن مجوز برای انجام مذاکرات علی رغم اینکه مقام معظم رهبری فرمودند به مذاکرات خوش بین نیستند یک فایده بزرگ دارد آن هم این است که زیاده خواهی های آمریکا برای افراد روشن می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار  با پایگاه خبری ثامن،با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان اظهار داشت: برخی رسانه ها فرمایشات رهبری را آن گونه که به میل خودشان است تفسیر و منعکس می کنند. نفس نرمش قهرمانانه و دادن مجوز برای انجام مذاکرات علی رغم اینکه  مقام معظم رهبری فرمودند به مذاکرات خوش بین نیستند یک فایده بزرگ دارد آن هم این است که زیاده خواهی های آمریکا برای افراد روشن می شود و مشخص می شود غرب و خصوصا آمریکا گام به گام خواسته های بیشتری را که حقش نیست و با حقوق اساسی ملت ایران در تضاد است مطرح می کند.

وی گفت: روشن شدن زورگویی و غیر منطقی بودن آمریکا برای کسانی که در جامعه دچار توهم بودند و فکر می کردند که با مذاکره و لبخند می توان آمریکا را از دشمنی با ایران منصرف کرد برای ایران یک برد محسوب می شوند، چرا که دشمن شناسی به نفع ملت ایران است و بیدار شدن عده ای که تصور می کردند با مذاکره و لبخند آمریکا دست از خصومت بر می دارد موفقیت است زیرا  این بیداری باعث انسجام بیشتر ملت و محکمتر شدن صفوف ملت ایران می شود و قدرت مقاومت ایران را در مقابل دشمنان بیشتر می کند.

دکترای علوم استراتژیک تصریح کرد: تمدید مذاکرات هسته ای در حالی که تصور می شد گروه 5+1 تا 3 آذر به توافق جامعی دست پیدا خواهد کرد حتی برای خارجی ها که ادعا می کنند که آمریکا به دنبال این است که اختلافات هسته ای با ایران به صورت مسالمت آمیز حل شود نشان داد مسئله هسته ای یک بهانه بیش نیست زیرا ایران هرچه منطقی صحبت می کند آنها زورگویی می کنند هر چقدر از زمان مذاکرات می گذرد آمریکا موضوع جدیدی مطرح می کند.

قدیری بیان داشت: با توجه به اخبار و حاشیه های مذاکرات هسته ای به نظر بنده مذاکرات به نتیجه نمی رسد زیرا آمریکا نمی خواهد که مذاکرات به صورت منطقی به نتیجه برسد. آمریکا می داند ایران بنا به فتوای مقام معظم رهبری به دنبال سلاح هسته ای نیست. این تبلیغات هم برای به راه انداختن جنگ روانی علیه ایران است. این برای همه آشکار شده که آمریکا و دشمنان غربی با اصل پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران که الگوی بیداری اسلامی شده و منافع نامشروع استکبار به خطر انداخته، مخالف هستند.

کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی افزود: نتایج مذاکرات و اخباری که از آن به دست می آید بنا به اشاره رهبری ضرورت تقویت در داخل  و تحقق هرچه زودتر اقتصاد مقاومتی را نشان می دهد.

وی ادامه داد:  مقام معظم رهبری با تدبیر و درایت هرگاه سخن از مذاکرات به میان می آید اقتصاد مقاومتی را هم مطرح می کند.

قدیری خاطر نشان کرد: خرید کالای خارجی و ترجیح آن به کالای مشابه داخلی یک خود تحریمی است که متاسفانه رخ می دهد. خرید کالای داخلی و اصلاح سبک زندگی از غربی به سبک زندگی ایرانی و اسلامی؛ اصلاح فرهنگ کار و مصرف و در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی نه تنها تحریم ها را بی اثر بلکه قدرت چانه زنی گروه مذاکره کننده هسته ای را بیشتر می کند، هم نفس موافقت و عدم مخالفت  با مذاکرات هسته ای و هم نفس مخالفت نکردن مقام معظم رهبری با تمدید مذاکرات هسته ای در همین راستا قابل ارزیابی است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت آقا مدبرانه و با بصیرت فرمودند که امنیت اسرائیل روز به روز بیشتر در معرض خطر است گفت: آمریکا در تبلیغات داخلی تاکید می کند که مذاکرات هسته ای با ایران خطر را از رژیم صهیونیستی دور کرده است، و به مردم خود می گویند در حقیقت در این مذاکرات در پی حفظ امنیت رژیم صهیونیستی هستند آن هم با ایجاد مانع برای ایران تا نتواند سلاح هسته ای تولید کند

قدیری افزود: این در حالی است که ایران هرگز دنبال سلاح هسته ای نبوده که بخواهد با آن امنیت نقطه ای از جهان را به خطر بیاندازد، اسرائیل امن نیست به خاطر جنایات فجیع و زیاده طلبی و اشغالگری خودش، و به امید مذاکرات هم نمی تواند امنیتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند. مقام معظم رهبری با این اشاره، تبلیغات داخلی  و بهره برداری داخلی آمریکا را خنثی کردند.

وی ابراز داشت: در حالی که سازمان های سی آی ای و پنتاگون در خدمت رژیم صهیونیستی هستند خودشان پیش بینی کردند تا 10سال آینده رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت. علت این نابودی را هم مهاجرت معکوس دانستند. یعنی تخلیه مناطق اشغالی به صورت داوطلبانه توسط صهیونیست هایی که از کشورهای دیگر به مناطق اشغالی مهاجرت کردند و نا امیدی از آینده رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد به کشورهای مبدا بازگردند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: ایران کمک های خود را به فلسطین، لبنان و سوریه ادامه خواهد داد نه برای جنگ افروزی بلکه برای دفاع از خود، آمریکا و غرب به اسرائیل تسلیحات می دهند برای کشتار و جنگ افروزی. ایران هم بنا به فرمایش رهبری کرانه باختری را برای دفاع از خود و مقابله با تجاوز مسلح می کند، زمانی هم که سلاح های متعارف ایرانی با ایمان ملت ها گره می خورد می تواند ارتشی را که پیشرفته ترین سلاحها را در اختیار دارد و به صورت وحشیانه از آن استفاده می کند را نابود کند.

۹۳/۰۹/۰۸

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">