پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ق.ظ

۱

قدیری ابیانه گفت: سران فتنه به جمهوریت و مردم سالاری اعتقادی نداشتند اگر داشتند مانند هفت نامزد انتخاباتی سال 92 به رئیس جمهور تبریک می گفتند و و به افکار عمومی احترام میگذاشتند، آنها خواستار حکومت اقلیت بر اکثریت بودند پس اگر قراربر این باشد پس چرا ما انقلاب کردیم؟

 حضور مردم رفسنجان در حماسه 9 دی سال 93 (خانه خشتی)14

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک در اجتماع بزرگ مردم رفسنجان در سالروز حماسه 9 دی‌، اظهرا داشت: 8 سال در دوره اصلاحات شعار جمهوریت و مردم سالاری داده شد، جمهوریت یعنی اینکه در انتخابات اگر رقیب یک رای هم بیشتر کسب کرد آنکسی که اکثریت انتخاب کرد باید رئیس جمهور شود، جامعه مدنی یعنی اینکه افراد چه رای بیاورند و چه رای نیاورند باید رای اکثریت را تمکین کنند .

وی افزود: هشت سال در دوره خاتمی این شعارها داده شد اما چرا در انتخابات 88 به آنها عمل نشد؟ ماجرای 88 امتحانی بود تا عدم پایبندی آنها به جمهوریت و قانون مشخص شود.

قدیری ابیانه ادامه داد: موسوی به دولت قبلی این انتقاد را داشت که به اندازه کافی پایبند به قانون نیست، باید پرسید که خودتان چه کردید؟ آیا از قانون تمکین کردید و به نظر ولایت و شورای نگهبان احترام گذاشتید؟

وی اضافه کرد: نامزد انتخاباتی که بگوید چون من می گویم انتخابات باید باطل شود باید این اتفاق بیافتد اگر رئیس جمهور میشد چه دیکتاتوری به راه می انداخت، آیا سران فتنه واقعا تصور میکردند که تقلب شده؟ چرا شکایت نکردند و راه قانونی را طی نکردند؟ آنها میدانستند که تقلب نشده و انتخابات را باختند.

قدیری تصریح کرد: سران فتنه به جمهوریت و مردم سالاری اعتقادی نداشتند اگر داشتند مانند هفت نامزد انتخاباتی سال 92 به رئیس جمهور تبریک می گفتند و و به افکار عمومی احترام میگذاشتند، آنها خواستار حکومت اقلیت بر اکثریت بودند پس اگر قراربر این باشد پس چرا ما انقلاب کردیم؟ اینها حتی شجاعت ندارند که بگویند جمهوریت را قبول ندارند.

مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان با اشاره به عدم عذرخواهی سران فتنه پس از چهار سال خاطر نشان کرد: سیاست اینها سیاست فتنه بود، آنها دنبال پیاده کردن انقلاب رنگی که توسط امریکا طراحی می شود بودند و این شورش ننگین را طراحی کردند.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که اگر دشمن از جریانی تعریف کرد بدانید آن جریان خطاست، گفت: رسانه های غربی و تروریستها ها از این جریان نهایت حمایت خود را نشان دادند آیا سرا فتنه متوجه نبودند ؟

قدیری ابیانه فتنه را خیانت به جمهوریت و مردم ایران دانست و بیان داشت: اینها به آمریکا گفتند که ایران را تحریم کنید تا مردم با نارضایتی علیه دولت بشورند اما نمی دانستند که مردمی که در راه انقلاب شهیدان خود را نثار کردند تن به این ننگ نمی دهند.

وی افزود: آنها مشکلشان احمدی نژاد نبود، بلکه با اصل نظام و دین مشکل داشتند وگرنه در روز عاشورا رقص و پایکوبی به راه نمی انداختند.

۹۳/۱۰/۱۰

نظرات  (۱)

از حضور و سخنرانی پرشورتان تشکر میکنیم.
جمعی از جوانان حزب الهی شهرستان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">