پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ق.ظ

۰

تهران / واحد مرکزی خبر/ اقتصادی 1393/10/09
9 دی ؛ روز پیروزی ملت در مسیر ولایت مداری بود و مردم ایران اسلامی نشان دادند که همواره پای آرمان های خود هستند و روز بروز بر بصیرت انها افزوده می شود و باید با استقرار اقتصاد مقاومتی مسیر پیشرفت کشور را تضمین کنیم.
محمد حسن قدیری ابیانه در مصاحبه با رادیو اقتصاد تصریح کرد : عزت اسلامی ملت اجازه نمی دهد در مقابل تحریم‌ها و دیگر توطئه های دشمنان شکست بخورند و امروز هم باید به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم و مذاکرات فرصتی برای آمریکا است که اگر امروز با آبرو تحریم‌ها را کنار نگذارد و می داند که ملت ایران مسیر عزتمندانه خود را ادامه می دهد.
کارشناس عالی مدیریت استراتژیک تاکید کرد : البته سهم فتنه گران در تحریم های اقتصادی دشمنان نظام خیلی پررنگ است و عوامل داخلی و خارجی تقسیم کار کردند ، اما مردم همه نقشه ها بر آب کردند و هرگز اجازه نمی دهند دشمن به اهداف خود برسد.
وی اظهار داشت : فتنه سال 88 دشمن را به تأثیرگذاری تحریم‌ها امیدوار کرد و یکی از دلایل شدت گرفتن تحریم‌ها در چند سال اخیر نیز همین موضوع بوده و البته به عملکرد دولت هم انتقادهایی وارد است.
وی با بیان اینکه اقدام‌های دولت دهم ربطی به تشدید تحریم‌ها ندارد، گفت : فتنه عامل اصلی تشدید تحریم‌های غرب علیه ایران است.
قدیری‌ابیانه اظهار داشت : هدف دشمنان مستکبر با تشدید تحریم‌ها ، جداسازی و تفرقه‌افکنی مردم زیر بار فشارهای اقتصادی است اما بدانند مردم ایران اسلامی عزت خود را فدای توهم های اقتصادی نمی کنند.
اقای ابیانه اظهار داشت باید مواظب خودتحریمی باشیم و این احساس در مردم ایجاد شود که مصرف کالای خارجی به معنی ضربه‌زدن به اشتغال و تعطیلی کارخانه ها و نیاز به ارز خارجی است.
قدیری ابیانه گفت : این طور هم نیست که اگر روابط ما با آمریکا حل شود همه مشکلات اقتصادی ما نیز سامان پیدا کند چون کشورهایی مانند ایتالیا، اسپانیا و یونان که تنها تحریم نیستند بلکه حمایت هم می شوند اما وارد مرحله ریاضت اقتصادی شده‌اند.
قدیری ابیانه گفت : برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی باید حمایت مردم از تولیدات داخلی و کیفیت و کمیت ان رونق پیدا کند و در طرح های تولیدی و عمرانی هم از توان ساخت داخل استفاده شود و حتما تولید کنندگان هم به کیفیت توجه کنند.
سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت : ترفند دشمن در فتنه پس از انتخابات 88 یک ترفند نرم خطرساز بود و نتیجه ای را که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به دست نیاورد ، می خواست با جنگ نرم فرهنگی و نفوذی دشمنان در ایران تحصیل کند اما ملت ایران اسلامی صاحب بصیرت و دشمن شکن هستند.
قدیری ابیانه گفت : ولایت فقیه و رهنمودهای رهبری یک شاخص مهم در شرایط حساس اجتماعی و سیاسی است و اجازه نداد هدف دشمن در دوران فتنه 88 که همان تفرقه‌افکنی بود ، تحقق یابد.
وی افزود : دشمنان جمهوری اسلامی زمان و هزینه‌های زیادی را برای براندازی نظام متحمل شده اند اما بازهم شکست خوردند و ملت مومن و ولایتمدار ایران به خوبی از نقشه راه دشمنان علیه نظام باخبر بودند و مردم ایران علاوه بر اعتماد، به رهبر خود اعتقاد دارند.
وی تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال تصاحب افراد دارای جایگاه و سمت در بدنه نظام جمهوری اسلامی هستند و تلاش می کنند با استفاده از قدرت، جایگاه و محبوبیت افراد خودفروخته نظام به نفوذ خود در میان مردم بیفزایند و حماسه 9 دی باید استمرار داشته باشد و همچنان نقشه راه ملت با بصیرت و مسئولان خدمتگزار باشد.
قدیری ابیانه تاکید کرد : فتنه گران جامعیت و جمهوریت ایران اسلامی را زیر پا گذاشتند و آشوب‌افکنی در روز عاشورا، به لبه پرتگاه رساندن نظام و خیانت به انقلاب و رهبری و ملت ایران اسلامی و امت شهید پرور ؛ جرمی نابخشودنی است و نباید فتنه گران از رافت اسلامی نظام سوء استفاده کنند بلکه باید ممنون هم باشند.

۹۳/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">