پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۱۰ ب.ظ

۰

اسلام امتداد طبیعی مسیحیت حقیقی است

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۱۰ ب.ظ

گروه سیاسی و اجتماعی: محمدحسن قدیری ابیانه، اسلام را امتداد طبیعی مسیحیت حقیقی دانست و افزود: در طول تاریخ تحریف‌های زیادی در مسیحیت واقعی صورت گرفته است.

یکشنبه 24 اردیبهشت 1391

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) نمایندگی بابل شعبه مازندران، محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در همایش اعدام حقیقت با موضوع اسلام و مسیحیت که پیش از ظهر امروز، 24 اردیبهشت در مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی طبری بابل برگزار شد، گفت: ما به حضرت مسیح اعتقاد داریم و معجزاتی که قرآن برای حضرت مریم (س) و حضرت عیسی(ع) قائل است بیش از معجزاتی است که انجیل برای این دو شخصیت قائل است که به عنوان نمونه می‌توان به اشاره قرآن به سخن گفتن حضرت عیسی در گهواره و نزول مائده‌های آسمانی برای حواریون آن حضرت اشاره کرد که در انجیل به هیچ عنوان اشاره‌ای نشده است.

وی افزود: از دیدگاه ما مسلمانان تولد مسیح یک معجزه است و معتقد به عروج او هستیم ولی اعتقادی به صلیب کشدن آن حضرت نداریم در حالی که آنها می‌گویند آن حضرت به صلیب کشیده شد و سپس زنده شد و عروج پیدا کرد.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه در مسیحیت تحریف شده خدا پدر حضرت عیسی است، اظهارکرد: قرآن می‌فرماید آفرینش حضرت مسیح همانند آفرینش حضرت آدم است. در خقیقت آفرینش آدم بالاتر است به این جهت که حضرت آدم نه دارای پدر و نه مادری بود ولی با وجود این او هم یک انسان است، مسیح نیز با وجود یک مادر، یک انسان و مخلوق و بنده خدا است و نمی‌توان به آن لقب پسر خدا را داد.

وی با بیان اینکه انجیل پر از تحریف است، افزود: آن‍قدر در انجیل واقعی تحریف صورت گرفته است که اگر کسی بخواهد منطق را به کار ببرد باید آن را کنار بگذارد لذا در سردر کلیساها نوشته شده است: استدلال بزرگترین دشمن ایمان است یعنی تعقل و تفکر بزرگترین دشمن ایمان محسوب می‌شود ولی در اسلام یک ساعت تفکر بالاتر از هفتاد سال عبادت است و قرآن مکرراً انسان را به تفکر دعوت می‌کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به نمونه دیگر تمایزات اسلام بر مسیحیت، بیان کرد: کلیسا به استناد انجیل که از قول حضرت مسیح (ع) که در صورتی که به تو سیلی زدند گونه دیگر را بیاور تا به آن هم سیلی بزنند، پذیرش ظلم را نشانه ایمان به خدا می‌داند ولی در اسلام کسی که ظلم را بپذیرد شریک ظالم محسوب می‌شود و عمل به ظلم و پذیرش ظلم هر دو منع شده است.

وی افزود: در اسلام نقل گناه در نزد دیگران ناپسند و گناه است و فرد باید در پیشگاه خداوند اقرار به آن و طلب آمرزش کند ولی معتقد است که انسان باید گناه خود را به کشیش بگوید تا مورد بخشش او قرار گیرد به این معنا که روحانیت در مسیح واسطه‌ای بین انسان و خدا است ولی در اسلام عبادت مستقیم و بدون هیچ‌ گونه واسطه‌ای است.

قدیری ابیانه ضمن بیان اینکه طلاق در مسیحیت کنونی منع شده است، خاطرنشان کرد: در دین مسیحیت طلاق به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد و همین امر موجبات گسترش خیانت را فراهم کرده است ولی اسلام طلاق را به عنوان راه حلی برای مواقعی می‌داند که زوجین نتوانند دیگر در کنار هم زندگی کنند و قادر به ادامه راه نیستند و یقیناً اگر راه صحیح طبیعی ازدواج میسر بود آنها این قدر به فساد کشیده نمی‌شدند.

وی با اشاره به اینکه اسلام امتداد طبیعی مسیحیت حقیقی است، افزود: مسیحیان، مسلمانان را دشمن و یهودیان را دوست خود می‌دانند در حالی که ما عیسی(ع) را پیامبر خدا می دانیم و معجزات بی‌شماری را برای او قائل می‌باشیم ولی یهود مسیح را گناه بزرگ مریم و او را مستحق بدترین مجازات می‌داند.

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: در اسلام زیبایی یک ارزش محسوب می‌شود ولی جذابیت فیزیکی دارای ارزش زناشویی است و نباید وارد ارزش اجتمای شود در حالی که در غرب زیبایی ارزش مدنی و اجتماعی یک زن به حساب می‌آید و در مسیحیت زیبایی حتی ارزش زناشویی هم ندارد.

وی ضمن بیان تعریف حجاب در اسلام، اظهارکرد: حجاب مانع ورود جذابیت فیزیکی در روابط اجتماعی محسوب می‌شود و تنها دینی که برای جذابیت سازی زن برا ی شوهر ارزش قائل است دین اسلام است و البته در مسیحیت و یهودیت واقعی و حقیقی نیز این نکته وجود دارد ولی متاسفانه در آن تحریف‌های فراوانی صورت گرفته است.

یادآوری می‌شود که محمدحسن قدیری ابیانه در زمان سفرات خود در مکزیک بیش از 300 نفر از فمنیست‌ها، اساتید دانشگاهی ضد اسلام و ... را به دین مبین اسلام مشرف کرده است.

۹۱/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">