پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

۱

شاهد عینی گفت وگو با قدیری ابیانه در «شاهد عینی»ساعت 19 روز پنجشنبه 25 دی ماه در شبکه افق پخش خواهد شد و تکرار آن هم روز جمعه 26 دی ساعت 15 از شبکه افق خواهد بود.

به گزارش تی وی نیوز:در مهر ماه و اوایل جنگ ایران و عراق بود که من به عنوان خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که آن روز، نامش هنوز «پارس» بود، شرکت کردم، مناظره اول را در اوج تهدیدات آمریکا و آرایش ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس، این گونه آغاز کردم: «به نام خداوند قوی تر از ناوهای آمریکا» و این مناظره ای بود که «ادواردو» آن را دیده بود و به همین لحاظ هم تصمیم گرفته بود با من دوست شود.

محمد حسن قدیری ابیانه را بیشتر به زمان سفارتش در مکزیک می شناسند هرچند او سفیر ایران در کشورهای دیگر همچون گواتمالا، بلیز و استرالیا هم بوده است.

او دارای سوابق انقلابی متعددی است از آن جمله بنیانگذاری نخستین انجمن اسلامی دانشجویی ایتالیا، حضور در نوفل لو شاتو در خدمت حضرت امام خمینی (ره) و اقدام به اشغال و آزاد سازی سفارت شاهنشاهی در ایتالیا و واتیکان و اداره آنها اشاره کرد.

وی دارای دکترای علوم دفاعی استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک در دانشگاه علوم استراتژیک است و با زبان های ایتالیایی، اسپانیولی و انگلیسی آشنایی دارد؛ او همچنین مدتی به عنوان مشاور وزیر امور خارجه فعالیت می کرد.

برنامه گفت وگو محور «شاهد عینی» این هفته به سراغ قدیری ابیانه رفته است و با او در مورد موضوعاتی همچون فعالیت هایش در خارج از کشور، درباره شخصیت بنی صدر، خاطره تحویل سفارت ایتالیا از سوی آقای قدیری به عنوان نماینده دولت موقت، مناظره تلوزیونی آقای قدیری به عنوان رایزن مطبوعاتی در ایتالیا، ملاقات قدیری با ادواردو آنیلی و همچنین سرنوشت ادواردو آنیلی به گفت وگو خواهد پرداخت.

قاسم اورنگی این مجموعه را برای شبکه افق تهیه و کارگردانی می کند؛ مجموعه ای که این قسمت از آن ساعت 19 روز پنجشنبه 25 دی ماه پخش خواهد شد و تکرار آن هم روز جمعه 26 دی ساعت 15 خواهد بود.

۹۳/۱۰/۲۴

نظرات  (۱)

سلام
من خیلی به شهید ادواردو علاقه دارم 
قرار شد حقایقی جدید در مورد این شهید بزرگوار بگویید
منتظر بودم
خبری نشد
پاسخ:
سلام.
اینجا را ببینید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">