پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ق.ظ

۰

فدیری ابیانه گفت: این افراد مستحق اعدام هستند هر چند مطابق با مصوبه شورای امنیت ملی آنان در حصر قرار دارند و این در حالی است که از بالاترین امکانات رفاهی برخوردار هستند امکاناتی که اکثریت مردم کشور از آن بی بهره اند اما قوه قضائیه می تواند ،بازجوئی از آنها را آغاز کند بازجوئی از سران فتنه اعم از کروبی و موسوی و خاتمی امری ضروری است .

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگوی اختصاصی با ناب نیوز در واکنش نسبت به حرکت سخیفانه علی مطهری اظهار کرد: علی مطهری دچار انحراف شده است که زاویه انحراف وی، او را به نا کجا آباد خواهد برد و مسیری را طی خواهد کرد که نهایت آن رسیدن به جایگاه افرادی مثل فرزند آیت الله خزعلی و فرزند شیخ فضل الله نوری درآن قرار گرفتند، خواهد بود.

وی در ادامه افزود: اگر نسبت به این انحرافات هوشیار نشود و شیوه خود را اصلاح نکند هیچ نسبتی با آیت الله شهید مطهری الا نسبت نسبی نخواهد داشت. و برای تشخیص اینکه آیا اقداماتی که وی انجام میدهد در خدمت اسلام است یا دشمنان ،کافی است به معیار هایی که امام (ره) ارائه کرده اند توجه کنیم.

این عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه تردیدی نیست که دشمنان نظام و اسلام مثل آمریکا، انگلیس، اسرائیل و گروهک های جنایتکار از اقدام او خوشنود هستند و برای اقدام وی کف و سوت می زنند ابراز کرد: انحرافات وی تنها محدود به انحرافات سیاسی نیست ، بلکه به انحراف دینی هم منجر شده است و خود را در جایگاهی می بیند که برای پیامبر اسلام هم تعیین و تکلیف می کند و می گوید "پیامبر اسلام هم نمی‌تواند بگوید حکم فلانی سنگین است و بدون شنیدن دفاعیات آن‌ها حکم صادر کند؛" این در حالی است که پیامبر اسلام (ص) حکم کشتن 10 نفر را حتی اگر به پرده کعبه آویزان شده باشند در زمان فتح مکه صادر کردند.

 قدیری ابیانه در ادامه تصریح کرد: آیا از دیدگاه وی پیامبر اسلام (ص) مرتکب ظلم و خلافی شده است و دیگر معصوم نیست؟

یعنی علی مطهری احکام اسلام را بهتر از پیامبر می داند؟

حضرت امام (ره) فرمودند:” ولی فقیه همان اختیارات حکومتی را دارد که اگر معصومین (ع) و پیامبر(ص) حاکم بودند آن اختیارات را می داشتند ” آیا او در مورد اختیارات دینی، خود را بالاتر از امام خمینی می داند؟ آیا این اظهارات او خود، حاکی از انحراف نیست ؟

آیا او با این عقاید انحرافی و این نگرش سیاسی می تواند خود را سخنگوی آیت الله مطهری مطرح کند و مسئولیت تدوین آثار وی را به عهده داشته باشد ؟

 سفیر سابق ایران در استرالیا بیان کرد: تاریخ پر است از بزرگانی که فرزندانشان به انحراف کشیده شده اند و شهید مطهری یکی از آنان می باشد و اگر زنده بود از مواضع فرزندش اعلام برائت می کرد ، به نظر بنده تدوین آثار شهید مطهری باید به کسی سپرده شود که همفکر و هم جهت آن شهید بزرگوار باشد نه کسی که مواضعی اتخاذ می کند که دوستان اسلام و انقلاب را ناراحت و موجب شادی دشمنان خونخوار انقلاب اسلامی هستند.

 وی با اشاره به اینکه طبق قانون حقوق مولف تا سی سال بعد از فوت او برقرار بوده و به وارثین تعلق دارد و این سی سال گذشته است گفت: علی مطهری چندی قبل در مجلس قانونی را پیشنهاد و تصویب کرد که این سی سال در مورد آثار شهید مطهری به پنجاه سال افزایش یافت .

وی در ادامه افزود: باید مسولیت تدوین آثار شهید مطهری به شخص و مرکز دیگری واگذار گردد و این اختیار از فرزند وی سلب شود و یا مجوز پنجاه ساله کان الم یکن تلقی گردد.

قدیری ابیانه در رابطه با جنایتی که سران فتنه در حق انقلاب انجام دادند گفت: این افراد مستحق اعدام هستند هر چند مطابق با مصوبه شورای امنیت ملی آنان در حصر قرار دارند و این در حالی است که از بالاترین امکانات رفاهی برخوردار هستند امکاناتی که اکثریت مردم کشور از آن بی بهره اند اما قوه قضائیه می تواند ،بازجوئی از آنها را آغاز کند بازجوئی از سران فتنه اعم از کروبی و موسوی و خاتمی امری ضروری است .

وی در پایان خاطر نشان کرد:موسوی و کروبی باید توضیح دهند بر چه اساسی ادعای تقلب را مطرح کرده اند؟ چرا قبل از شمارش آراء اعلام پیروزی کردند ؟چرا اغتشاشات گران روز عاشورا را مردم خداجو نامیدند؟ خاتمی باید پاسخ دهد که چرا موسوی را پیروز انتخابات نامید و تبریک گفت ؟ چرا نسبت به اصلاح اشتباه خود اگر غیر عمد بوده، توبه نکرد ؟ این بازجوئی باید فیلم برداری و در موقع مناسب در معرض دید عموم قرار بگیرد .

۹۳/۱۰/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">