پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ

۲

محمدحسن قدیری‌ابیانه

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه گفت: من امیدوار هستم قوه قضائیه، وزارت ارشاد، دولت و دست اندرکاران برخورد لازم را با این نشریه انجام دهند و گر نه تکلیف مردم روشن است .

به گزارش  گنابادتایمز، دکتر قدیری ابیانه در مراسم اختتامیه جشنواره عمار گناباد ، پیرامون انتشار تیتر من شارلی هستم در روزنامه مردم امروز، اظهار داشت:  روزنامه مردم امروز، که آقای قوچانی ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سردبیرش است ، یک عکسی را از اقای جرج کلونی هنرپیشه فاسد غربی چاپ کرده و در آنجا ار قول وی نوشته است “من هم شارلی هستم” .

وی افزود :  شارلی چه کسی است! نشریه ای که توهین کرده است به پیامبر اسلام (ص) و  نشریه ی مردم امروز می آید “من هم شارلی هستم ” را تبلیغ می کند.”مردم امروز ”  هم شارلی است! روزنامه ی مردم امروز هم یعنی همون نشریه ای که به پیامبر ما توهین کرده و کاریکاتور کشیده . . !

قدیری ابیانه ادامه داد : آیا یک همچین نشریه ای باید تو ایران اجازه انتشار داشته باشد و یک همچین ادم هایی باید اجازه داشته باشند قلم بزنند.

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت : حزب کارگزاران باید اجازه بدهد یک همچین عنصری در عضویتش باقی بماند . ..  ما اینقدر بی غیرت شده ایم که روزنامه برداره بنویسه من هم شارلی هستم. من هم مثل اون نشریه ای هستم که به پیامبر اسلام توهین کرد، کاریکاتور کشید!

وی با انتقاد از وزارت ارشاد به دلیلی عدم عکس العمل قاطع گفت: من امیدوار هستم قوه قضائیه، وزارت ارشاد، دولت و دست اندرکاران برخورد لازم را با این نشریه و نشریاتی که خودشون رو شارلی معرفی می کنن انجام بدهند و گر نه تکلیف مردم روشن است حضرت امام در وصیت نامه اشان می گوید اگر خطایی در رسانه ها دیدید مثل حالا شبیه همین به مراجع رسمی مراجعه کنید رسیدگی کنند.. اگر نکردند .. خودتون وارد صحنه بشید.،

وی تاکید کرد : تو شارلی هستی من هم دشمن شارلی هستم. من هم آرزوی مرگ شارلی ها را می کنم .

دکتر قدیری ابیانه با اشاره به فتنه ۸۸ ادامه داد : بس نبود آن اهانتی که در عاشورا کردید به امام حسین (ع) ! بس نبود آن فتنه هشتاد و هشتی که چادر از سر زن مسلمان کشیدید! تو شارلی هستی این ملت هم ملت عاشورایی است و تکلیف خودش را با شارلی ها ان شاالله مشخص خواهد کرد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه

۹۳/۱۰/۲۷

نظرات  (۲)

خداییش همیشه دوست داشتم بدونم این چیزایى که در مورد ٩ دى میگید خودتون باور میکنید؟ 
البته منم از تیتر خوشم نیومد براى صفحه اول، ولى معقولانش این بود که اگه مطلبى هتاکى به پیامبر مى زدند اون موقع باید مجله رو میبستند.
اولا کجا این نشریه خودشو شارلی معرفی کرده؟ مطلب از قول کس دیریست که البته امیدوارم اقای اببیانه به فاسد بودن ایشون اگاه بوده باشن که در غیر اینصورت تهمته و باید در اخرت جواب بدن. اگر صرف انتشار خبری از قول کسی بدون تجزیه تحلیل اهانته پس روزنامه کیهان هم که مطالب روزنامه های اسراییلی رو بدون تحلیل چاپ میکنه به امام و حکومت توهین میکنه که یادم نمیاد اقای ابیانه از دست روزنامه خودی کیهان هم اینطوری عصبانی شده باشن.
ثانیا این تیتر و مطالب منتشر شده در زیر ان نشون میده که قصد کلونی حمایت از توهین نبوده بلکه قصد ان نوعی همدردی بوده. همدردی هم در سیره پیامبر اسلام که جواب اشغال و فحش رو با عیادت و مهربانی میدادند نه تنها چیز بدی نیست بلکه در راستای اسلام اصیله. امیدوارم اقای ابیانه در خلوت خود بنشینند و ببینند این موضع گیریهای ایشان بیشتر شبیه تفکر داعشی میباشد یا اسلام اصیلی که پیامبرش هیچ گاه عصبانی نمیشد و به عیادت توهین کنندگانش میرفت.
پاسخ:
فرق انعکاس مواضع اسرائیل توسط کیهان با آنچه روزنامه مردم امروز نوشته در این است که روزنامه کیهان  مکی خواهد عمق دشمنی اسرائیل را با اسلام والیران برساند ولی روزنامه "مردم امروز" با درج متن و عکس مذکور نوعی همسویی را با آن اعلام کرده است. فکر نمی کنم هیچ انسان صادقی تفاوت این دو را نفهمد. 
بحث عصبانیت نیست. بحث منطق است. منطقی که می تواند دوست را از دشمن بازشناساند.
همان کشورهایی داعشی ها را ایجاد کردند که از فتنه 88 دفاع کردند و بلکه آن را سازماندهی کردند و همانهایی هستند که به گفته خانم کلینتون 5000 ایرانی را با صرف میلیون ها دلار بر علیه ایران و اصولگرایان آموزش دادند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">