پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ق.ظ

۲

خبرگزاری میزان: سفیر پیشین ایران در مکزیک، گفت: فرانسه هیچ گونه اظهار نظری در مورد صهیونیست ها را برنمی تابد.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان، در مورد مذاکرات روز گذشته ظریف و کری در خیابان های ژنو، اظهار کرد: این نوع خاص از مذاکرات و قدم زدن در حال مذاکره در عرف دیپلماتیک به معنای صمیمیت بین 2 کشور مذاکره کننده است.

وی افزود: این نوع مذاکره در حالی انجام شد که جمهوی اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا هیچ گونه دوستی با هم ندارند که باعث این نوع خاص از مذاکره شود و این عمل وزیر امور خارجه را نمی پسندم.

این کارشناس مسائل سیاست خارجی پیرامون موضوعیت مطرح شدن اقدام قبیح روزنامه شارلی ابدو در مذاکرات ظریف و وزیر خارجه فرانسه، گفت: اگر هیات ایرانی دیدار با فابیوس را در راستای به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای و احقاق حقوق حقه ایران در این رابطه تشخیص داده اند بلامانع است.

وی با بیان اینکه  وزیر امور خارجه در این دیدار بر آزادی عقیده تاکید داشته است، خاطر نشان کرد این در حالی است که فرانسه هیچ گونه اظهار نظری در مورد صهیونیست ها را برنمی تابد و برای مسلمانان محدودیتهای زیادی قائل می شود.

به گزارش میزان، محمد جواد ظریف در جریان مذاکرات روز گذشته وزیران امور خارجه ایران و آمریکا درباره موضوعات هسته ای کشورمان، به خیابان های ژنو رفتند و در حالی که در خیابان در کنار یکدیگر قدم می زنند، به گفت و گو پیرامون موضوعات مورد بحث پرداختند. از این گفت و گوها تصاویر بسیاری در خبرگزاری ها و سایت های خبری داخلی و بین المللی منتشر شده است.

۹۳/۱۰/۲۸

نظرات  (۲)

سلام 
از این پیاده روی استباط  موضع ضعف آمریکا رو داشته باشیم یا موضع  منه دستگاه دیپلماسی با شما دوستم مخالفان جای دیگرند 
یا دوستی بسیار زیادمون رو با آمریکا

سلام استاد/چند تا سایت ویدیویی حزب اللهی بهتون معرفی میکنم امیدوارم برای شما و همه بازدید کنندگان سایت مفید باشه

roshangari.ir

mobinmedia.ir

mobarezclip.com

fa.nasrtv.com

mostazafin.tv

ansarclip.ir

kolbeh-keramat.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">