پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ب.ظ

۳

محجبه ها زیباتر و متکی به نفس ترند.

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ب.ظ

تصاویر قبل و بعد آرایش,قبل آرایش و بعد آرایش,قبل ارایشمقایسه چهره آرایش کرده و بی آرایش برخی هنرپیشه ها یا زنان ایرانی و خارجی نشانه خوبی برای کسانی می باشد که ملاک زیبا بودن در انتخاب همسرشان برایشان مهم است.

بسیاری از زنان محجبه که ممکن است نسبت به بزک کرده ها زیبا جلوه نکنند، در صورت آرایش می توانند از این زنان پیشی بگیرند با این تفاوت که آنها آرایش و زیبایی و جذابت خود را انحصارا برای همسرشان می خواهند و راضی نمی شوند به صورتی در ملا عام ظاهر شوند که شهوت نامحرمان را برانگیزند.
توصیه بنده به مردانی که می خواهند ازدواج کنند این است که زنی بگیرند که جذابیت های جنسی شان را به مشارکت عموم نگذارند و آن را صرفا برای همسرشان بخواهند و در این زمینه حتما انحصار طلب باشند. پس در لحاظ زیبایی، یادتان نرود همسرتان را صرفا از بین زنان محجبه و مومنه انتخاب کنید.
ضمناً کسانی که خود را آرایش می کنند فاقد اعتماد به نفس کافی بوده و می خواهند از طریق آرایش این اعتماد به نفس را به دست آورند و در حقیقت خودکم بینی را جبران یا پنهان کنند. یعنی در حقیقت خودشان هم خود واقعیشان را قبول ندارند. در حقیقت می توان از غلظت آرایش خانم ها به میزان اعتماد به نفس آنها پی برد. یعنی هر چه آرایششان بیشر اعتماد بن نفسشان کمتر است.
به عبارت دیگر خانم های محجبه دارای اعتماد به نفس بیشتری هستند و این ویژگی در تربیت فرزندان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 
پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموده اند: «بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند». 
۹۳/۱۱/۰۳

نظرات  (۳)

سلام
تشکر بابت پاسخگویی
سربازی زنان اجرا نمی شود جون فمینیست های ایرانی قیامت به پا می کنند و جناح های سیاسی برای رای جمع کردن آن را رد می کنند
اصلا مشکل اصلی در مقوله حجاب و عفاف همین رویکرد سیاسی جناح ها و مسوولین است

پاسخ:
فمینیستها که ادعای طرفداری از برابری حقوق زن ومرد را دنبال می کنند. پس اگر مخالفت کنند باید شعار برابری را کنار بگذارند و به شعار عدالت در روابط زن و مرد که در مواردی به معنی تفاوت در حقوق زن و مرد البته به خاطر تفاوت در ویژگی های خلقت است روی آورند.
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۴۶ شبنم سهیلى
دکتراین اعجوزهارو ازکجاجمع کردى آرایش کردهاشم باز بایدبسم الله گفت
سلام
آقای قدیری مدتهاست می خواهم حرفی با شما بزنم
من کتاب زن در اسلام و غرب را خواندم واقعا لذت بردم و باید یک تشکر از شما بابت روشنگری و دفاع از اسلام مظلوم بکنم
اصلا به واسطه همین کتاب و کتاب مسیحیت ارادتم به شما خیلی زیاد 
شد چون حقیقتا کسی به این شکل عمیق اما ساده روشنگری نکرده بود بین بچه بیسجی ها چندبار این کتاب رو تبلیغ کردم 
اما حرفی که می خواهم بزنم این است آقای قدیری !
امروز در جامعه حجم زیادی از خانوم ها در حال شاغل شدن هستند
فرصت های شغلی مردان را اشغال کرده اند
اما موازی با آن حجم فساد اخلاقی به شدت بالا رفته است همین خانوم ها خیانت کرده اند طلاق می خواهند مهریه به اجرا می گذارند
به گونه ای هر پسری به این راحتی تن به ازدواج نمی دهد
آمار خیانت بسیار بالا رفته است  آمار فساد اخلاقی بالا رفته است
چرا شما برای این که آقایان بیکار نباشند به انتقاد از اشتغال زنان نمی پردازی؟ چرا نمی گویی که مدیرا ن دولتی  و خصوصی برای استخدام پسر ها را در اولویت قرار دهند؟
چرا از کاهش سطح ورودی آقایان به دانشگاهها انتقاد نمی کنی؟
چرا سهمیه بندی کردن رشته های دانشگاهی به نفع افزایش بیشتر مردان پیشنهاد نمی دهی؟
به مطلب این وبلاگ توجه کنید(رقابت پسرها و دخترا...)

چرا در این مساله ساکتید؟
شما در کتاب هایتان یه جا به بالا بودن زنان به دانشگاهها اشاره کردید و آن را افتخار دانستید؟
به چه قیمتی> به قیمت نابودی عفت ؟مرد کم بود ؟
فساد اخلاقی ناشی از زنان شاغل دارد کشور را نابود می کند
کار به جایی کشیده که مادران پسرها بعد از جواب مثبت گرفتن از دختر شرط عقد را گرفتن آزمایش سلامت بکارت منوط می کنند
در قضیه قلدر بودن کری من حرف زدم شما با بزرگواری مطلب زدی و حرف های خودتان را زدید
در این مورد هم حرف بزنید
پاسخ:
سلام. توجه شما را به موارد زیر جلب می نمایم:

1-       نقدی بر مصوبه مجلس در رفع تبعیض بین زنان و مردان مطابق با فرهنگ غربی

2-         قدیری ابیانه پیشنهاد کرد: باید برای کسانی که به خدمت سربازی رفته‌اند در قانون امتیازاتی اندیشیده شود؛ مثلاً زمانی که می‌خواهند در کنکور شرکت کنند سهمیه و یا امتیازی به آن‌ها تعلق گیرد.

3-       قدیری ابیانه در سایت شخصی خود اینچنین می نویسد: احتمالاً یکی از دلایلی که خداوند ارثیه پسر را دو برابر دختر قرار داده این است که با توجه به وظیفه مرد برای تأمین هزینه همسر و فرزندان، مرد بتواند تشکیل خانواده دهد. این امر به نفع دختران نیز می باشد زیرا مردانی که به خواستگاری می آیند نیز دو برابر دختران ارث می برند و لذا می توانند به خواستگاری آنها بیایند و بدینسان این امر به کمک ازدواج هم دختران و هم پسران منتهی می شود.

سربازی برای پسران است لذا آنها ناچار می شوند به سربازی رفته و چون موفقیت در کنکور دانشگاه ها به مقدار زیادی به محفوظات داوطلبان بستگی دارد و در دوران سربازی بسیاری از این محفوظات از بین رفته و یا کم رنگ می شوند، عملا از قبولی در کنکور باز می مانند در حالی که دختران اگر در کنکور قبول نشوند می توانند بدون وقفه به تحصیل ادامه داده و بالاخره در کنکور قبول شوند و بدینسان تعداد دختران در دانشگاه ها دو برابر شده و عواقبی را در بر خواهد داشت که آقای عباسی به خوبی به آن اشاره کرده اند.

اگر ارث پسران دو برابر دختران است تا زمینه اقتصادی ازدواج فراهم گردد، قاعدتا باید تعداد پسرها لااقل در دانشگاه ها دو برابر دختر ها باشد تا تناسب مناسبی ایجاد شود. یکی از راهکارها این است که همانطور که برای خانواده شهدا سهمیه ای در نظر گرفته شده، برای کسانی که سربازی را طی کرده اند امتیازاتی برای ورود به دانشگاه و استخدام قائل شوند. در استخدام پسرها انجام وظیفه سربازی شرط است لیکن برای استخدام دخترها چنین شرطی وجود ندارد.

امروزه اگر مقداری امتیاز نمره ای برای سربازی رفته ها به نمره کنکور آقایان اضافه شود، قطعا خانم ها آن را تبعیض قلمداد خواهند کرد و به آن اعتراض خواهند نمود. پس چاره کار این است که در سربازی هم تبعیضی روا نشود و خانم ها هم دوران سربازی را طی کنند. طبیعتا دوران سربازی برای خانم ها باید داوطلبانه و غیر اجباری و نوع سربازیشان هم باید متفاوت باشد. مثلا کارهای غیر نظامی در دستگاه نظامی، یا کار در دستگاه های بهداشتی، درمانی، آموزش و پرورش و یا کارهای اداری و خدماتی در سایر دستگاه های دولتی. البته نوع کار آنها باید طوری باشد که در شهری که در آن زندگی می کنند و نزد خانواده به خدمت مشغول باشند و بتوانند هر روز به خانه خود بروند و زندگی پادگانی نداشته و نیازی به اقامت شب هنگام در محل خدمت نداشته باشند مگر در موارد استثناء مثل بیمارستان ها. در این صورت آنها هم از امتیاز آقایان سربازی رفته باید بهره مند گردند.

البته در کنکور بین کسانی که برای اولین بار در کنکور شرکت می کنند نباید تفاوتی بین دختران و پسران قائل شد مگر در رشته هایی که ویژگی های خاصی دارد، مثل مامایی که باید ویژه دختران باشد. یا برخی رشته ها مثل کار در معادن که باید عمدتا ویژه پسران باشد.

با همه این وجود بهتر است شرایطی فراهم شود که دختران ازدواج را بر رفتن به سربازی ترجیح دهند.

4-      جذابیت زنانه نباید ارزش اجتماعی شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">