پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ

۰

وظیفه ما در قبال نامه رهبری نشر قرآن است

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ
مهر/ مدیر تاسیس انجمن بین اللملی نخبگان مسلمان،گفت:نامه رهبرانقلاب به جوانان غربی در شرایطی است که تاریخ مصرف لیبرالیسم به پایان رسیده و مردم غرب به‌ویژه جوانان به دنبال راه‌حلی برای نجات زندگی خود هستند.
محمد حسن قدیری ابیانه با اشاه به نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی در پی اتفاقات اخیر در فرانسه، اظهارداشت: غربی ها همواره تلاش کردند تا مردم کشور خویش را از آشنایی و شناخت اسلام دور کنند تا مبادا بر اثر این شناخت گرایش به اسلام در آنها ایجاد شود.

وی با اشاره به دلایل سیاست اسلام هراسی در غرب ادامه داد: یکی از اهداف اسلام هراسی و نسبت دادن جنایت امثال داعش به اسلام که این گروه نیز ساخته و پرداخته خود آنهاست، به همین دلیل است تا در اذهان و افکار عمومی قضاوت منفی نسبت به اسلام شکل بگیرد تا غربی ها خود را بی نیاز از اختصاص وقتی برای مطالعه آن (دین اسلام) بدانند و این در حالی است که تاریخ مصرف لیبرالیسم به پایان رسیده و مردم غرب به ویژه جوانان به ظالمانه بودن هدف لیبرالیسم پی برده اند و به دنبال راه حلی برای نجات زندگی خود و جوامع غربی از لیبرالیسم می گردند.

مدیر تاسیس انجمن بین اللملی نخبگان مسلمان، تصریح کرد: رسانه ها و مقامات غربی که تحت سلطه صهیونیست ها هستند بر تبلیغات اسلام هراسی خود افزوده اند و درچنین شرایطی رهبری با نامه خویش راه شناخت اسلام واقعی را در بین هزاران کتاب که در مورد اسلام نگاشته شده که بعضا تحریف آمیز می باشد به جوانان نشان دادند و آن راه مطالعه قرآن است.

سفیر سابق ایران در مکزیک، یادآورد شد: از ویژگی های قرآن این است که هرکس صادقانه به مطالعه آن بپردازد به اندازه فهم خود از این کتاب آسمانی برداشت خواهد کرد و راه نجات را خواهد یافت. نامه رهبری به جوانان و دعوت آنان به مطالعه قرآن در حقیقت محملی است برای دعوت همه بشریت به مطالعه و شناخت قرآن.

قدیری ابیانه، با بیان اینکه نامه رهبر انقلاب با نامه امام خمینی(ره) به گورباچف قابل مقایسه است، ادامه داد: نامه امام(ره) هم با هدف شناساندن اسلام به عنوان راه نجات نوشته شد.

وی با اشاره به بطالت کمونیسم و با بیان اینکه جایگاه این مکتب در موزه تاریخ است، تصریح کرد: این نامه در شرایطی نوشته شده که قدرت های غربی از موضع برتر در حال سقوط هستند و حاکمان این کشورها فشار بار این سقوط را به نفع سرمایه داران بر دوش مردم خود گذاشته اند که اعتراضات بیشماری همچون جنبش 99 درصدی (جنبش وال استریت) در آمریکا نیز بر علیه حاکمیت شکل گرفته است.

مدیر تاسیس انجمن بین اللملی نخبگان مسلمان، با تاکید براینکه قطب بزرگ اسلامی در حال شکل گرفتن است بیان داشت: از سوی دیگر بیداری اسلامی سنگر ها را یکی پس از دیگری فتح کرده و جهان از سمت تک قطبی به سمت چند قطبی شدن می رود و به عبارتی جهان در حال تغییر است و قطب بزرگ اسلامی در حال شکل گرفتن است.

وی با اشاره به وظیفه مردم و مسلمانان در قبال نامه حضرت آیت الله خامنه ای که به عنوان رهبر دینی خطاب به جوانان غربی نوشته اند، اظهارداشت: وظیفه همه ما اعم از مردم و دولت این است که این پیام را به مخاطبین در جهان برسانیم و همچنین امکان دسترسی قرآن را برای آنان فراهم کنیم. تجربه مسلمان شدن جوانان غربی نشان می دهد که آشنایی با قرآن یکی از دلایل اصلی گرایش آنان به اسلام است. تشرف ادواردو آنیلی فرزند سوپر میلیارد ایتالیایی به اسلام هم در اثر مطالعه و آشنایی با قرآن بوده است.

قدیری ابیانه، خاطرنشان کرد: نشر قرآن کمترین وظیفه ای است که هر مسلمان برای مقابله با اهانت غربی ها به مقدسات اسلامی بر عهده دارد. مطالعه قرآن توسط جوانان غربی و تدبر و تامل در آن می تواند موجب گرایش به اسلام در غرب و همچنین سایر جوامع غیر اسلامی شود.
۹۳/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">