پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۴۱ ب.ظ

۰

    5/12/1389
افشاگری زیر در خبرها آمده بود. اما سوال این است که اموال و دارایی های این بنیاد از کجا آمده است؟! این موضوعی است که باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد. نمی دانم چرا در این زمینه تعلل صورت می گیرد. این بنیاد پس از رئیس جمهور شدن خاتمی تاسیس گردید و مقامات عالیرتبه دولتی تشکیل دهنده آن بودند. چه بخش از این اموال از سوء استفاده از بیت المال و چه مقدار از کمک های خارجی است؟ این سوالی است که باید بررسی شود.

 

افشاگری خواندنی عضو ارشد بنیاد باران

عضو شاخص هیئت مدیره بنیاد باران در جلسه ای با انتقاد شدید از عملکرد خاتمی در بنیاد باران وی را مسبب اصلی وضعیت نامناسب آن بنیاد دانسته و با اسفبار خواندن اوضاع این بنیاد افزود: تا به امروز سواستفاده های بسیاری از امکانات بنیاد باران صورت گرفته که مسئول همه اینها شخص آقای خاتمی است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران این عضو ارشد بنیاد باران در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شورای عالی بنیاد باران به نحوی سازماندهی شده که افراد خاصی از اعضا به راحتی و در پوشش فعالیتهای بنیاد، سواستفاده های گوناگون نمایند.

 

وی افزود: علاوه بر سواستفاده های کلان توسط عده ای به نام بنیاد باران ، افراد دیگری که عمدتا از معاونین و وزرای دولت خاتمی بوده اند نیز چه در داخل و چه در خارج از کشور از امکانات بنیاد باران بهره برداری شخصی و خانوادگی زیادی می نمایند که کمترین آن مسافرتهای خارجی متعدد به کشورهای اروپایی با هزینه های بنیاد بوده است.

وی همچنین افزود: مثلاً علی خاتمی (بردار محمد خاتمی) ساختمانی در میدان آرژانتین را که از اموال بنیاد باران بوده به تصرف خود درآورده و از آن به عنوان دفتر شخصی خود به نام (شرکت ایران و غرب) استفاده می کند. در ضمن این شخص مدعی است که این ساختمان را از بنیاد باران خریداری کرده و قصد دارد با تغییر کاربری و بهسازی ، آن را بفروشد، درحالیکه اساساً این ساختمان متعلق به یک مرکز خیریه بوده و در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی به بنیاد باران منتقل شده است.

 

فرد یاد شده با تاکید بر اینکه هیئت مدیره بنیاد باران باید عوض شود گفت: افرادی مانند مسجدجامعی ، انصاری ، خانیکی حتی نمی توانند نقش حداقلی مفید را داشته باشند و باید بروند.

 

وی در انتها با اشاره به بی رمقی خاتمی در بنیاد می گوید : عدم مقاومت،  بلکه موافقت و چشم بستن بر روی سو استفاده ها و اوضاع نابسامان بنیاد ازانتقاداتی است که به خاتمی وارد است

۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">