پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ق.ظ

۱

نکته نخست این است که نباید احمدی نژاد را سمبل اصول گرایی بدانیم و خود ایشان نیز چنین اعتقادی ندارند و لذا دعواهای این دو نفر مردم را نسبت به اصول گراها بدبین نخواهد کرد.
به گزارش ریسک۱۳۹۳/۱۱/۱۱ نیوز به نقل از مهر،سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: آقای احمدی نژاد نباید برای کاندیداتوری ریاست جمهوری زحمت به خود بدهد زیرا به نظر من اگر برای انتخابات کاندید هم بشود شورای نگهبان ایشان را تایید نخواهد کرد.
 محمد حسن قدیری ابیانه پیرامون نامه احمدی نژاد بر علیه رحیمی و بازتاب آن در جامعه اذعان داشت: نکته نخست این است که نباید احمدی نژاد را سمبل اصول گرایی بدانیم و خود ایشان نیز چنین اعتقادی ندارند و لذا دعواهای این دو نفر مردم را نسبت به اصول گراها بدبین نخواهد کرد.
 سفیر سابق ایران در مکزیک افزود: اصول گرا یعنی پایبندی به اصول و اگر شخصی تخلف مالی کند پس اصول گرا نیست.
 
وی ادامه داد:  زمانی که قوه قضاییه درباره پرونده آقای رحیمی صحبت کرده بودند آقای احمدی نژاد ایشان را خط قرمز معرفی کردند  و گفتند اگر یک ریال تخلف شده باشد اعلام می کنم که صلاحیت ریاست جمهوری ندارم.
 

وی ادامه داد: هر چند رحیمی معتقد است که رای دادگاه را قبول ندارد اما به استناد قوه قضاییه و رای دادگاه می توان گفت که رحیمی تخلف انجام داده است پس طبق قول خود احمدی نژاد ایشان صلاحیت ریاست جمهوری را نداشته و نباید زحمت بکشد و برای کاندیداتوری مجدد ریاست جمهوری اقدام کند چون شورای نگهبان صلاحیت ایشان را تایید نخواهد کرد.
 
قدیری گفت: این به معنای تخلف مالی احمدی نژاد نبوده بلکه نشان می دهد که ایشان به ویژه  در دو سال آخر ریاست جمهوری  ظرفیت این پست و مقام را نداشت و البته قوه قضاییه هم سعی کرده برخورد منصفانه و البته با جدیت داشته باشد.
 
این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه از فاسد اعلام شدن هیچ فردی خوشحال نخواهم شد تصریح کرد: من معتقدم که درست نیست اگر رییس جمهور فردی را خط قرمز اعلام می کند مانع بررسی پرونده وی شود، یعنی اگر فردی تخلف کرد در زمانی که مسئول هست باید با تخلف او برخورد شود نه زمانی که خلع مسئولیت شد.
 
ایران اجازه اقدام نظامی علیه اسرائیل را دارد

سفیر سابق ایران در بخش دیگر گفتگوی خود با اشاره به  واکنش حزب الله بر علیه رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: حزب الله برای عملیات هیچ نیازی به ما ندارد که ما برای آنان کاری کنیم و خود آنها بسیار قوی عمل کردند.

قدیری اضافه کرد: ایران حق دارد اقدام نظامی علیه اسرائیل انجام دهد زیرا آنان به سردار ایرانی در کشور دیگری حمله کردند بنابر این اجازه را به ما می دهد و به همین دلیل است که اسرائیل به طور مرتب می گوید ما از وجود سردار ایرانی در آنجا اطلاعی نداشتیم.
۹۳/۱۱/۱۲

نظرات  (۱)

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۸ اعتدال گرا
به کوری چشم حسودان و انان که همیشه در انتخابات شکست میخورند.مجلس اینده را احمدی نژادی ها راه خواهند یافت.خرداد 96 هم رای ما احمدی نژاد خواهد بود.ضمنا به شما عمارپندار یاداوری میکنم که احیاگر ارزش های انقلاب هرگز رد صلاحیت نمی شود. در پایان باید بگویم که اسفند 94هم حسرت مجلس بر دل شما خواهد ماند
پاسخ:
در مورد رد صلاحیت احمدی نژاد منتظر می مانیم و می بینیم که نظر بنده درست است یا نظر شما. جوجه را آخر پائیز میشمارند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">