پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: حمایت از یوروویژن به نگاه همجنس‌گرای الهام علی‌اف باز می‌گردد

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک گفت: اجازه الهام علی‌اف به برگزاری رژه همجنس گرایان در باکو ناشی از تمایلات جنسی وی است.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی مدیریت استراتژیک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر معاون علی اف مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قصد تحمیل عقاید خود را دارد در حالی که ما برداشت خود را از اسلام داریم، اظهار داشت: حکومت جمهوری آذربایجان یک حکومت پلیسی، دیکتاتوری و فاسد است که تحت نفوذ و سلطه رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به تبع آن مجموعه غرب از حاکمیت علی اف که بدتر از زمان حاکمیت کمونیستی است آن جا را اداره می کند.

وی تصریح کرد:‌ انتخاب جمهوری آذربایجان به عنوان برگزار کننده راهپیمایی همجنس گرایان و اجازه علی اف به برگزاری این تظاهرات در باکو، ناشی از ویژگی های خاص علی اف و تمایلات جنسی اوست.

این کارشناس سیاسی گفت: الهام علی اف نمی تواند دشمنی خویش با اسلام را به وضوح اعلام کند. چرا که نمی خواهد پایه های حکومتش سست شود؛ لذا عنوان می کند که برداشت ما از اسلام با ایرانی ها متفاوت است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه می توان گفت اسلام علی اف اسلام اسرائیلی است، خاطرنشان کرد: این اسلام مطابق میل صهیونیست ها تحریف می شود؛ کما اینکه استعمارگران در دوره های مختلف سعی تحریف و دستکاری اسلام داشتند.

وی در پایان تاکید کرد: اقدام علی اف در برگزاری مسابقات موسیقی یوروویژن و راهپیمایی همجنس بازان در این مراسم در جمهوری آذربایجان یادآور جشنواره هنری است که در زمان محمدرضا پهلوی در شیراز برگزار شد، اقدامی که سقوط شاه را تسریع کرد. لذا این رژیم نمی تواند پایدار بماند و تصمیمات رئیس جمهور دائم الخمر جمهوری آذربایجان در نهایت به سقوط وی منجر خواهد شد.

۹۱/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">