پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ

۰

کارشناس ارشد مسائل استراتژیک با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل مبتنی بر رهنمودهای قرآن کریم بوده است ،گفت: پیامها و آرمانهای این انقلاب و نظام همچنان درس آموز است.
دکتر قدیری ابیانه در گفتگو با برنامه خبری شبکه قرآن تأکید کرد: نهضت امام راحل و پیروزی آن با همراهی مردم مسلمان و مؤمن ایران اسلامی سبب شد جریان دین گریزی (اعم از اسلام و دیگر ادیان) برعکس شود و امروزه مسلمانان به مسلمان بودن خود حتی در جوامع غربی افتخار می کنند.
وی افزود: اگر انقلاب اسلامی مبتنی بر قرآن کریم نمی بود به این زودی ها پیروزی نمی شد و خسارتهای هنگفتی به کشور و ملت وارد می شد مانند انقلاب در الجزایر و انقلاب فرانسه و انقلاب کمونیستی در روسیه که میلیونها کشته بر جای گذاشت.
قدیری ابیانه گفت: همین قدرت ایمان و تکیه بر رهنمودها و آموزه های قرآن کریم بود که ملت ایران توانستند در جنگ تحمیلی برغم اینکه دشمن یک جبهه جهانی بر ضد ما ساماندهی کرده بود ، به پیروزی برسند ، برخلاف جنگ ویتنام که چین و شوروی از ویتنام حمایت می کردند ، در این جنگ تحمیلی آنها نیز رژیم بعثی صدام ملعون را حمایت و تسلیح می کردند.
وی اظهار داشت: امام راحل زمانی که ناوهای جنگی آمریکا وارد خلیج فارس شد، فرمودند quotation mark آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند quotation mark وکسی که اعتقاد دارد الله اکبر یعنی قدرت خداوند از همه چیز بزرگتر است ، از هیچ چیز نمی ترسد و آمریکا که در برابر قدرت خدا عددی نیست.
مدیر تأسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان گفت: این جمله حضرت امام که الهام گرفته از قرآن کریم است ، آمریکا را به شدت تحقیر کرد و آنها در عمل هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
وی افزود: این اعتماد و باور به خدا بود که کمک کرد انقلاب اسلامی ایران به همراهی مردم به پیروزی برسد و زمانی که در سال 57 حزب توده اعلام کرد عده ای به نیروهای ارتشی حمله کنند امام راحل فرمودند مردم اگر دیدند کسانی به برادران ارتشی حمله می کنند جلوگیری کنند و خود را سپر ارتشی ها قرار دهند و همین نگاه هدایتگرانه و قرآنی بود که باعث شد ارتش هم جذب مردم شود ؛ کمونیست ها و توده ای ها ، ارتشی ها را دشمن فرض می کردند در حالی که حضرت امام به فکر نجات آنها از یوغ سلطنت بودند.
قدیری ابیانه افزود: خداوند در قرآن کریم به حضرت موسی (ع) می فرماید فرعون را که در اوج استبداد و استکبار بود ، ابتدا با لحن نرم به خدا دعوت کند و امام راحل نیز همین شیوه را در نهضت پیش گرفتند و ابتدا هم مسئولان ارشد رژیم را به سوی دین و حق دعوت می کردند.
وی گفت: نامه تاریخی حضرت امام به گورباچف امروز هم پیام رسان است و همان طور که امام راحل فرمودند کمونیسم باید به پایان عمر خود رسیده است و هشدار دادند که لیبرالیسم راه نجات نیست ، امروز صدای شکستن لیبرالیسم اقتصادی و سیاسی به شدت به گوش می خورد و حتی در آمریکا صدای آن بلندتر است.
قدیری ابیانه گفت : نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و شمال آمریکا هم در حقیقت مکمل آن پیام و در همان راستاست و مردم غرب را که به بطالت لیبرالیسم پی برده اند ، دعوت می کنند تا اسلام را از منبع آن یعنی قرآن بشناسند و در صورتی که غربیها به مطالعه قرآن بپردازند مسلماً به حقانیت و نجات بخش بودن قرآن پی خواهند برد و این همان راهی است که شهید ادواردو آنیلی طی کرد.
قدیری ابیانه با اشاره به اسلام آوردن ادواردو بعنوان سوپر میلیاردر شهید در ایتالیا گفت: وی اسلام را با مطالعه قرآن شناخت و ایمان آورد و وقتی در دوران انقلاب تصاویر حضرت امام را در شبکه های تلویزیونی دید به این نتیجه رسید که امام از همان افراد صالحی است که در قرآن بارها مورد تأکید قرار می گیرد و نورانیت امام حقانیت ایشان را متجلی می کرد.
وی گفت: ادواردو اعتقاد داشت اما و اگرها در دانش بشری است و کلام خدا که در قرآن متجلی است ، حق مطلق است.
قدیری ابیانه اظهار داشت: دین اسلام و قرآن کریم آموزه هایی دارد که اگر جهان غرب با آن آشنا شود و مسیر تفکر و تعقل در این جوامع گشایش یابد ، به شدت برای آنها جذاب و نجات بخش خواهد بود و دینداری را گسترش خواهد داد و امروزه سردمداران غرب از این مسئله نگران هستند و به اسلام هراسی روی آورده اند اما موفق نخواهند شد.

تهران / واحد مرکزی خبر/ فرهنگی 1393/11/17 

۹۳/۱۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">