پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ب.ظ

۱

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: کسانی که به مقدسات اسلام اهانت می‌کنند و مسلمانان را در دنیا مورد حمله قرار می‌دهند باید منتظر عکس‌العمل مسلمانان باشند.

اسلام هراسی دلیلی برای کشتار مسلمانان/ غربی‌ها در انتظار پاسخ مسلمانان باشند"محمدحسن قدیری ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با قتل سه دانشجوی مسلمان در آمریکا و به آتش کشیدن یک مرکز اسلامی در غرب، گفت: کسانی که به اسلام هراسی دامن می‌زنند در حقیقت موجب به وجود آمدن چنین اقداماتی هستند.

سفیر سابق ایران در مکزیک ادامه داد: رسانه‌های آمریکا و دولت آمریکا، رسانه‌های صهیونیستی و رژیم صهیونیستی و رسانه‌های غربی این‌ها کسانی هستند که بر تنفر از اسلام دامن می‌زنند و در نتیجه آن افرادی تحت تاثیر این تبلیغات قرار گرفته و اقدام به کشتار مسلمانان، حمله به زنان محجبه و به آتش کشیدن مساجد و موسسات اسلامی می‌کنند.
 
وی افزود: احتمال دارد در آینده جنایات بیشتری از این قبیل در آمریکا اتفاق بیفتد و این اتفاقات موجب عکس العمل‌هایی توسط مسلمانان خواهد شد و ممکن است در آمریکا و سایر کشورها مسلمانان نیز اتباع این کشورها را مورد حمله و تهاجم قرار دهند.  
 
قدیری‌ابیانه تصریح کرد: کسانی که به مقدسات اسلام اهانت می‌کنند و با هواپیماهای خود مسلمانان را در دنیا مورد حمله قرار می‌دهند باید منتظر عکس‌العمل مسلمانان باشند.
 
سفیر سابق ایران در مکزیک ادامه داد: کسانی که علی رغم مشاهده برانگیخته شدن احساسات مسلمانان علیه اهانت به مقدسات اسلامی یک نشریه هتاک را در میلیون‌ها نسخه تکثیر می‌کنند، باید بدانند که عکس‌العمل‌هایی در سراسر جهان توسط مسلمانان به وقوع خواهد پیوست.
 
وی  افزود: اگر این قتل در آمریکا سازمان‌دهی شده باشد قطعا یک اقدام تروریستی است، آمریکایی‌ها بمباران روزانه در افغانستان، پاکستان و غیره را حق خود می‌دانند در صورتی که اگر یک آمریکایی توسط فردی و بدون سازماندهی از قبل مورد حمله قرار گیرد آن را تروریست معرفی می‌کنند.  
 
قدیری‌ابیانه اظهار داشت: آمریکایی‌ها هر آنچه را مطابق با منافعشان باشد حق می‌دانند و هر چه مغایر با منافع آن‌ها باشد غیر حق و اقدام تروریستی می‌خوانند.
 
سفیر سابق ایران در مکزیک ادامه داد: زمانی که تروریست‌های داعش و النصره مردم عراق و سوریه را سر می‌بریدند، آمریکایی‌ها از آن‌ها به نام افرادی انقلابی و آزادی خواه یاد می‌کردند، اما زمانی که سر یک آمریکایی و یا انگلیسی را می‌برند تبدیل می‌شوند به تروریست.
 
وی تصریح کرد: مسلمان‌ها باید آماده دفاع از مسلمانان در کشورهای دیگر و به ویژه کشورهای غربی باشند و در صورت هر گونه اهانت توسط یک نشریه و یا اقدامی دیگر می‌بایست حکم اسلامی در مورد آن‌ها جاری شود تا بدانند که این نوع جنایت‌ها نمی‌تواند راه را برای انجام این گونه اهانت‌ها باز کند.
 
سفیر سابق ایران در مکزیک در پایان خاطر نشان کرد: اهانت با نقد و انتقاد تفاوت می‌کند و هر گونه اهانت به مقدسات اسلام و سایر ادیان غیرقابل پذیرش است.

۹۳/۱۱/۲۶

نظرات  (۱)

۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۰ هم‌قدم راوی
منطق شیطان را جز با مشت‌های پولادین، پاسخی نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">