پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ق.ظ

۱

///سفیر سابق ایران در مکزیک مطرح کرد: فرمایشات "مقام معظم رهبری" چراغ راهنمای دولت و ملت ایران است، چراغی که با روشنایی خود راه را از بیراهه نشان داده و مسیر موفقیت ملت را روشن و تبیین می‌نماید.

"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با رهنمودهای "مقام معظم رهبری" در جمع هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی، گفت: اگر غربی‌ها به این نتیجه برسند که اقتصاد ایران و معیشت مردم با تحریم اقتصادی لطمه می‌بیند، لذا نه تنها آن را حذف نمی‌کنند بلکه استفاده از این اهرم را کارآمد ارزیابی کرده و به آن ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: در این صورت چماق تحریم‌ها تا جایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا آن‌ها به تمام اهداف خود برسند، یعنی ایران را دوباره تحت سلطه خود درآورند و منابع کشورمان را غارت کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار داشت: حتی اگر ایران تمام پیچ و مهره‌های فناوری هسته‌ای خود را باز کند و همچون قذافی آن را تحویل آمریکا دهد، باز هم آن‌ها دست از سر ایران برنخواهند داشت.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: راه مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است، یعنی این که ایران بتواند در مقابل فشارها و تهدیدات مقاومت کرده و حتی آن‌ها را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کند.

وی افزود: در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی عملاً دیوار تحریم‌ها فرو خواهد پاشید، زیرا زیان غرب در بحث تحریم‌ها بیشتر از زیان ایران خواهد بود و اگر آن‌ها ببینند که تحریم‌ها اثر ندارد قطعاً لزومی برای ادامه آن نمی‌بینند.

سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار داشت: ما باید بدانیم که با یک دشمن واقعی طرف هستیم. دشمنی که مقامات آن بارها اعلام کرده‌اند ایرانی خوب، ایرانی مرده است و هرگز نباید در دشمن‌شناسی خود دچار توهم شویم.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راهنمای دولت و ملت ایران است، چراغی که با روشنایی خود راه را از بیراهه نشان داده و مسیر موفقیت ملت را روشن و تبیین می‌نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عمل به این رهنمودها راهکار پیشرفت هرچه سریع‌تر کشور در ابعاد مختلف است و دشمنان را به عقب‌نشینی و تسلیم نسبت به حقوق ایران واخواهد داشت.
۹۳/۱۲/۰۱

نظرات  (۱)

۰۱ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۴ عیسی کاشانی
آقای دکتر سال آینده کاندیدای انتخابات مجلس در کاشان انشاالله هستدید؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">