پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۴۴ ب.ظ

۰

نامه اعتراض به عملکرد خلاف قانون اطرافیان رییس مجلس شورای اسلامی
   

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر علی لاریجانی،

 نماینده مردم شریف قم و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

مطلع شدم که احمد قدیری ابیانه، فرزند کوچک اینجانب که در قم ساکن و به دور از خانواده در دانشگاه مشغول به تحصیل است، در شب 22 بهمن هنگام سخنرانی جنابعالی در مسجدی به اعتراض برخواسته است و با صدای بلند به برخی مواضع شما اعتراض کرده است.

همان شب دوستان دانشجوی پسرم، پرشور و با حرارت زیاد که اقتضای دوره جوانی و نوجوانی آنها است، تماس گرفتند و می خواستند در اعتراض به برخورد شما با معترضین دامنه اعتراض نسبت به برخی مواضعتان را گسترش دهند. من در آن زمان هنوز نمی دانستم که برخورد اطرافیان شما با معترضین تا چه حد زشت و غیر اخلاقی بوده است و گفتم که من با این روش مخالفم و کار فرزندم احمد را هم کار درستی نمی دانم و گفتم که او هم نباید با نحوه طرح سوال خود نظم جلسه را به هم می زده است. مصرانه به آنها که با شور و حرارت پیگیر ماجرا بودند گفتم که صبوری کنند و مراقب سوء استفاده دشمن از اعتراض آنها به سران قوا باشند و نیز تاکید کردم که از این نوع حرکت ها بیشتر از همه دشمن شادمان می شود و رهبر عزیزمان بیشتر از همه غصه دار.

حتی به آنها گفتم که آقای لاریجانی را فردی "فاضل، اندیشمند و اصولگرا" می دانم و اگرچه من هم در مورد مرزبندی دیرهنگام ایشان با فتنه گران سوال دارم، ولی اخباری را هم که علیه ایشان منتشر میشود شایعه می دانم و از آنها خواستم در مورد افراد عجولانه قضاوت نکنند. به آنها گفتم که هیچ کس از به هم خوردن نظم جلسه سخنرانی ایشان خوشنود نمی شود و من هم اگر بودم گله مند می شدم و اگر منصفانه قضاوت کنیم اگرچه اعتراض شفاهی در هیچ کجای قانون منع نشده است و حداکثر اقدامی خلاف آداب محسوب می شود، اما اقدام احمد زیبنده فرزند من نبوده است و اگر با من مشورت می کرد حتما او را منع می کردم.

اما ...

اما پس از این ماجرا و فردای آن روز مطلع شدم که هنگام خروج فرزندم احمد از محل سخنرانی و هنگامی که شما هنوز پشت تریبون مشغول صحبت بوده اید، محافظان و اطرافیانتان او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند و به او توهین کرده اند!

چه کسی چنین حقی را به آنها داده بود؟ کدام قانون؟

آیا این در شان رییس قوه مقننه است که مشتی قلدر در برابر سخنی اعتراضی فرزندم، بدون اینکه سخنی توهین بکار برده باشد، با مشت و لگد به جان جوان 22  ساله ای بیافتند و به خیال خام خود به شما خوش خدمتی کنند و احساس پیروزی نمایند؟

سوال مهم این است که جنابعالی بعد از اطلاع از این اقدام خلاف قانون محافظانتان چه کردید؟

جالب است که پس از این ماجرا، نماینده ای که معمولا دور شما پرسه می زند و به اعتراف دوست و دشمن در طول زندگی سیاسی خود تا به حال استقلال رای را تجربه نکرده و همیشه در حد پادویی مقامات بوده است و متاسفانه گرایش جریان مورد حمایت وی به سران فتنه قابل انکار نیست، علیه من صحبت کرده و بنده را که همیشه مستقل بوده ام و سوابق و مواضعم برای همه شفاف و آشکار است و تا کنون عضو هیچ باند و حزب و گروهی نبوده ام و نه وابستگی سببی و نه نسبی به هیچ یک از مقامات گذشته و حال کشور ندارم را برای خود شیرینی، نابخردانه و کودکانه وابسته به رانت قدرت نامیده است! اگرچه من با مشاهده این رفتار کودکانه برای ایشان متاسف شدم و نسبت به وی احساس ترحم و دلسوزی پیدا کردم، ولی در صورت لزوم در فرصت مناسب تری به این فرد بیشتر خواهم پرداخت که متاسفانه گفتنی در باره ایشان ظاهرا بسیار است. بگذریم.

جناب آقای دکتر لاریجانی!

 من، هم قبلا بارها از احمد خواسته ام تا با پرهیز از تندروی و رفتارهای هیجانی و احساسی در عملکردش بیشتر دقت کند و مراقب باشد با اقدامات نسنجیده باعث رنجش یاران انقلاب و شادی فتنه گران نشود و هم اینبار از او خواستم تا با وجود اینکه مظلوم واقع شده است، از شکایت علیه شما و محافظانتان منصرف شود تا منجر به تضعیف جنابعالی به عنوان یکی از سران قوای جمهوری اسلامی نشود. در مقابل از شما نیز می خواهم تا هرچه سریعتر، ضمن عذرخواهی و دلجویی از فرزند 22 ساله من بابت رفتار وقیحانه اطرافیان و محافظانتان، آنها را توبیخ نمایید و به سرعت زمینه تنبیه و تادیب آنها را فراهم آورید.

* * * پی نوشت:

در آخرین لحظات قبل از ارسال نامه مطلع شدم که، پس از گذشت چند روز، امروز احمد را به جرم اعتراض  شفاهی به شما، بازداشت کرده اند که واقعا جای تعجب و تاسف دارد.

لذا نه تنها به عنوان یک پدر بلکه در دفاع از حقوق هر جوانی که ممکن است گرفتار رفتارهای مشابه خلاف قانون شوند وظیفه خود می دانم این مساله را به طور جدی پیگیری نمایم.

تا این لحظه پیگیری های من از مطلعین قضایی، انتظامی و امنیتی نشان می دهد که این اقدام خلاف قانون ، سلیقه ای و خارج از روال عادی دادستان قم، به تحریک و پیگیری آقای بنایی همان نماینده معلوم الحال، سودجو و معامله گری که ذکر وی رفت بوده است و نامبرده از طریق روابط شخصی با دادستان و ظاهرا برای تکمیل خوش رقصی نزد شما باعث بازداشت معترضین شده است.

اگر بنا به تعقیب قضایی و بازداشت باشد، کسانی باید مورد تعقیب قرار گیرند که اقدام به توهین و ضرب و شتم کرده اند و یا از مقام حکومتی خود جهت فرو نشاندن خشمشان سوء استفاده کرده اند. مسلما آقای گنجی دادستان کل قم هم که با توصیه پذیری از دوستانش استقلال دستگاه قضایی را خدشه دار کرده است در صورت عدم جبران هرچه سریعتر اشتباه خود و تحت پیگرد قرار ندادن توهین کنندگان و ضرب و شتم کنندگان و آمرین ماجرا، باید پاسخگوی رفتار غیر قانونی خود باشد.

جای بسی تاسف و تعجب است که در حالی که اشرار و فتنه گران و آشوب گران و اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی و به رییس جمهور منتخب، آزادند و دادستانی به عنوان مدعی العموم برای تعقیب توهین کنندگان احساس وظیفه نمی کند، جوان 22 ساله ای به جرم اعتراض شفاهی به مماشات مورد ادعا با فتنه گران آن هم بدون هرگونه اهانت، پس از ضرب و شتم وحشیانه، به طور غیر قانونی بازداشت می شود!

نباید اجازه داد که اعتراض شفاهی یک جوان دانشجوی دلسوز انقلاب که با نیت خیر ولی به شکلی هیجانی بیان شده است، اینچنین موجب رفتارهای  عصبی و خلاف قانون شود.

علی رغم آنچه از برخی افواه شنیده می شود، من باور نمی کنم این رفتارهای خلاف قانون بنا به توصیه مستقیم شما یا با رضایت شما انجام گرفته باشد و احتمال جدی می دهم که این قلدری ها و زورگویی ها و اعمال نفوذهای خلاف قانون بدون اطلاع شما بوده است. لذا ضروری است هرچه سریعتر با خاطیان برخورد قاطع شود و تدبیری اندیشیده شود که از این پس نیز کسی جرات نکند به توهم خوشامد مقامات عالی رتبه، خود شیرینی کند یا به خود جرات دهد دست به اعمال خلاف قانون بزند. نباید بگذاریم چاپلوسان و سودجویان اینچنین با آبروی سرمایه های نظام و روسای قوا بازی کنند.

اطمینان دارم مردم خواهند دید که در مملکتی که بر اساس قانون اداره می شود، هیچ کس نمی تواند قلدری، زور گویی و اعمال نفوذ کند، حتی اطرافیان روسای قوا.

قصد علنی کردن این نامه را نداشتم اما دفتر جنابعالی با علم به محتوای نامه حاضر نشدند شماره نمابر دفترتان را برای ارسال نامه بدهند.  لذا بر خلاف میلم مجبور به انتشار آن در وبلاگ خود هستم.

 والسلام علکیم

با احترام

محمد حسن قدیری ابیانه

26/11/89

۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">