پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۰۵ ب.ظ

۰

غرب چاره ای جز پذیرش حقوق هسته ای ایران ندارد

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۰۵ ب.ظ

سفیر سابق ایران در مکزیک، گفت: غرب چاره ای جز  پذیرش حقوق هسته ای ایران ندارد و بالاخره روزی ناچار به عقب نشینی از  مواضع خصمانه خود علیه حقوق ملت ایران خواهد شد.

 محمد حسن قدیری ابیانه به تلاش‌های تیم مذاکره کننده ایرانی با کشورهای موسوم به (5+1) در بغداد اشاره کرد و گفت: در حالی که غرب علائمی از عقب نشینی در مقابل حقوق ایران را به نمایش گذاشته بود لابی صهیونیستی در این رابطه فعال شد و با اختلال در روند  مذاکرات، حرکت رو به جلو  تیم مذاکره کننده غربی را به عقب انداخت و بار دیگر موجب شکست مذاکرات از سوی کشورهای غربی شد و تجربه ناکامی های غرب به  مانند سنوات گذشته تکرار گردید.

وی  در ادامه افزود: جهانیان در مذاکرت بغداد ملاحظه کردند که هیئت ایرانی متأسی از پایبندی و تدابیر رهبری و استقامت ملت بزرگ ایران از حق مسلم دستیابی و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای" خویش عقب نشینی نخواهد کرد و با صلابت از حقوق هسته ای خود دفاع خواهد نمود.

این کارشناس مسائل سیاسی، گفت: غرب چاره ای جز پذیرش حقوق هسته ای ایران ندارد و بالاخره روزی ناچار به عقب نشینی از مواضع خصمانه خود علیه حقوق ملت ایران خواهد شد.

وی  در پایان تأکید کرد: در حال حاضر همه تحریم ها و تهدیدات کشورهای اروپایی که توسط "لابی صهیونیستی – آمریکایی" به آنها دیکته شده است، به فرصتی برای  جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است که آخرین نمونه از تهدیدات آنها درباره "تحریم نفتی" علیه ایران بود که در نهایت به ضرر خودشان تبدیل شد و منجر به  آن شد که درآمدهای نفتی ایران به شدت افزایش یابد.

۹۱/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">