پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ

۰

فائزه هاشمی: بهایی ها و منافقین، انسانهای بزرگی هستند!
فائزه هاشمی در مصاحبه با فیگارو گفت: زمانی که زندانی بودم، کسانی را دیدم که از آنها به عنوان مردان و زنانی بزرگ یاد می کنم: بهایی ها ، طرفداران مجاهدین، اصلاح طلبان؛ و در یک کلام تمامی کسانی که در ایران برای ایده‌های خود مبارزه می کنند.
ملاحظات: بسیاری از این مردان (به قول قائزه هاشمی) بزرگ یعنی مجاهدین خلق (منافقین) توسط پدر فائزه در عملیات مرصاد به هلاکت رسیدند. او از تقصیر افراطیون ایرانی در به نتیجه نرسیدن مذاکرات صحبت می کند یعنی در زمین آمریکا بازی می کند.
باید فکری به حال مملکت کرد تا اینگونه نباشد تا وقتی کسی به مناسب عالی می رسد بستگان او نیز به مناسب حکومتی نرسند هرچند شایستگی آن را ندارند.
آیا فائزه هاشمی با این افکارش لیاقت سمت هایی را عهده دار بود که برعهده داشت؟!!!
آیا مهدی هاشمی چنین شایستگی هایی را داشت؟!!! و آیا اینک بستگان مقامات فعلی شایستگی مسئولیتهایی را که به واسطه نسبت با مقامات عالی بر عهده گرفته اند دارند؟!!
متن خبر به شرح زیر است:
گروه بین الملل - فائزه هاشمی، به تازگی مصاحبه ای با روزنامه فیگارو داشته است که در این مصاحبه این بار مدعی شده است که امید مردم روز به روزکمتر از گذشته شده است. البته او دولت را در این زمینه مقصر نمی داند.

به گزارش افکارنیوز؛ وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی از مذاکرات ایران با کشورهای غربی بار دیگر با مطرح کردن ادعای ناامیدی روز افزودن مردم می گوید: «در این خصوص  امیدها کاهش یافته. تندروها چه در ایران و چه در ایالات متحده بر سر راه توافق مانع‌تراشی می کنند. باراک اوباما در کل از مذاکره سخن می‌گوید، ولی گاهی از فرمول‌هایی مانند "تمامی گزینه ها روی میز است" استفاده می‌کند تا اشاره ای به حملات نظامی احتمالی باشد. این موضع‌گیری در ایران باعث تقویت مواضع کسانی می‌شود که دشمن چنین توافقی محسوب می‌شوند. ازسوی دیگر، روحانی هر کاری می‌کند تا با رعایت خطوط قرمز تعیین شده ازسوی رهبر به توافق دست یابد. ولی هرچه زمان بیشتر می‌گذرد، یأس و نا امیدی مردم نیز بیشتر می‌شود.»!

فائزه هاشمی در قسمتی دیگر از صحبت های خود به دوران زندانی بودن خود اشاره می کند. او در این بخش از صحبت های خود از طرفداران گروهک مجاهدین به عنوان انسان هایی بزرگ یاد می کند! وی البته این نکته را هم متذکر می شود که در زندان با او همانند سایرین رفتار می شد: «من نیز به مانند بسیاری از زندانیان به اتهام تبلیغ علیه نظام به زندان افتادم. من در بخش سیاسی زندان اوین بودم و با من نیز، با اینکه فرزند یکی از بنیانگزاران جمهوری اسلامی هستم، درست به مانند دیگر زندانیان رفتار می‌شد. 
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
۹۳/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">