پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۴۹ ق.ظ

هشدار به مسئولان کاشان

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۴۹ ق.ظ
گزارشی را مشاهده کردم که نشان می دهد که در کاشان دارند با حامیان اینجانب و برخی از دیگر نامزدها در دوره انتخابات برخورد می کنند و آنها را به انزوا می کشند. این در حالی است که در دوره انتخابات برخی از همین مقامات شهرستان به نفع آقای گرانمایه پور وارد میدان شده و حتی از بودجه دولتی به نفع ایشان هزینه کردند و البته شکست مفتضحانه ای نیز خوردند.
این حق شهروندی است که بدون استفاده از موقعیت و بودجه دولتی از نامزدها از موضع شخصیت حقیقی از نامزدی حمایت کنند و رعایت این حق وظیفه همه مسئولان است.
اما ظاهرا این شکست تلخ برای آنان که علیرغم هزینه های چند صد میلیونی موفق به تکیه بر کرسی مجلس نشده اند برای آنان درس عبرتی نشده و به انتقام از حامیان اینجانب روی آورده و معلمین و مدیران میانی را که حاضر به تمکین مسئولین منصوب نماینده سابق نشده اند تحت فشار قرار داده اند.
به قول «برتراند راسل» فیلسوف انگلیسی «از حماقت کسانی تعجب می کنم که در میان دهها راه پیش روی، دقیقا همان راهی را انتخاب می کنند که بی نتیجه بودن آن را بارها آزموده اند. نمی دانم چرا اصرار دارند که اشتباهات خود را تکرار کنند؟!»
در محذور قرار ندهند.
کاری نکنند که کارها را رها کنم و تا عزلشان دست از تلاش نشویم.
به آقای حنطه ای و سایرینی که صرفا به جهت رابطه با آقای گرانمایه پور بر این مسند تکیه زده اند هشدار می دهم دست از نقض حقوقی که قانون اساسی برای مردم قائل شده اند بردارند و حقوق اساسی مردم و کارمندان را رعایت کنند و کاری نکنند که کارهایم را رها کنم و تا عزلشان دست از تلاش نشویم.
به مدیران به ناحق منصوب شده هشدار می دهم که اگر دست از اجحاف به مردم بر ندارند وارد میدان می شوم و افشاگری می کنم.
از امام جمعه محترم کاشان و نماینده محترم حوزه کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی می خواهم به این ظلم ها رسیدگی و با خاطیان آن برخورد کنند.
کسانی که بر اثر روابط و نه شایستگی بر مسند امور تکیه زده اند باید جای خویش را به افراد شایسته و دلسوزی که برای حقوق مردم احترام قائل باشند واگذار کنند.

متن گزارش منتشره در مورد برخورد با حامیان اینجانب به شرح زیر است:

جابجایی ها و عزل های سیاسی در آموزش و پرورش کاشان

گفته می شود : با گذشت سه ماه از انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، در شنبه پس از انتخابات رقابت های انتخاباتی باید به رفاقت و همکاری تبدیل شود ،  متاسفانه مدیریت آموزش و پرورش کاشان در تسویه حساب های انتخاباتی ، افراد و نیروهای ارزشی و عمدتا فعال اجتماعی این اداره را به نوعی از پست های مدیریتی خود حذف یا جابجا می کند  .

این رویه کاملا نامتعارف از نظر اداری بی سابقه است . بطور مثال  آقای علی محمد بارفروش بعد از 18 سال سابقه  کار در پست حراست آموزش و پرورش با عقبه ایثارگری که دارد به بهانه های واهی از مدیریت حراست به شکل ناموجهی برکنار می شود و در فصل امتحانات تدریس را برای وی بر می گزینند یا حمیدرضا چرختابیان از خانواده  ایثارگران و کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان را به جرم حمایت از نامزد جبهه پایداری تهدید به جابجایی می کنند تا خود استعفاء دهد .

این رویه و موارد مشابه با هدف منزوی کردن ، قطع همکاری و در نهایت خروج  کارکنانی که همسو با نامزد مورد حمایت آموزش و پرورش نبودند ادامه دارد .

این در حالی است که بیش از چهار ماه از بازنشستگی آقای حنطه ای مدیر آموزش و پرورش کاشان می گذرد و هیچ عقل سلیمی این برخوردهای غیرعادی را در پایان دوره خدمتی وی نمی پذیرد  .

 لازم به ذکر است آقای حنطه ای مسئول فعلی آموزش و پرورش کاشان ، قبلا مسئول دفتر نماینده سابق این شهر در مجلس بوده است.  نماینده سابق کاشان ،برای عزل وی از مسئولیت دفترش علیرغم وجود نیروهای مستعد و فراوان در اداره آموزش و پرورش کاشان ـ با بیش از 5 هزار کارمندـ او را به عنوان مسئول این اداره مهم از دفترش به آنجا منتقل کرد.

۹۱/۰۳/۰۹

نظرات  (۲۴)

۱۵ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۳۶ سیدمهدی سیدزاده
امام راحل فرموده اند:کاربرای خدا دل سردی ندارد.
آقای قدیری بنده اهل بندر ماهشهرم پس سود وزیانی ازشهرکاشان ندارم ولی با خواندم مطالب سایت شما ولینک دیگرخواننده ها در صفحات سایت تنها متوجه این مسئله شدم که برخلاف ذهنیتم کاشان نیزتنگ نظرانی هستندکه همانند دیگرهم مسلکیانشان بادروغ پردازی بخواهندنیروهای ولایی را یرای کسب دنیایشان از سر راه بردارنداین مسئله درطول تاریخ درسراسرکره خاکی تکرار میشود ولی چون شمایی بخاطر خدمت به ایران واسلام نبایدپا پس بکشید. یاعلی
 آقای دکتر بنده خوزستانی اصیلم، پدر و پدر بزرگم و تمام اقوامم در خرمشهر از خانواده های سرشناس و ثروتمند بودند، در جنگ تحمیلی تمام اقوام آنجا رو ترک و به شهرهای دیگر و خارج از کشور مهاجرت کردند و رفتند که رفتند، پدرم 90 ماه سابقه حضور در جبهه دارد و..
وقتی که احساس مسئولیت شما رو در قبال کاشان میبینم واقعا به وجود شما غبطه میخورم، کاش ما چنین مسئولی همانند شما در شهرمون داشتیم..
با اینکه خودم ساکن خوزستان به خاطر کوچ اجباری نیستم اما همیشه وقتی اسمش رو میشنوم تمام وجودم پر از غرور همراه با غصه میشه، آرزو دارم که بتوانم برای شهرم قدمی حتی کوچک بردارم..
از کجای شهرم بگم که بیشتر نمایندگانش در رابطه به بانک صادرات اهواز رد صلاحیت شدند، در دوره قبل نماینده شهر با 5000 تومن رای مردم فقیر رو خرید..
من فکر نمیکنم هیچ جای ایران، به اندازه خرمشهر و دیگر شهرهای خوزستان اینقدر مورد ظلم کم کاری مسئولین شد، کاشانیها خیلی خوشبختتر از ما هستند، کاش مردم کاشان فارغ از تعصب و دوستی خاله خرسه آقای قدیری رو در میافتند، و وضعیت ما رو درس عبرت خود کنند..
آره گویا خرمشهر در این راستا میتواند درس عبرت شود تنها همین..
خرمشهر محکوم شده است او قربانی دلسوزی با اصطلاح نماینده هایش است...
آقای قدیری جای تاسف است که حامیان دو چهره اصولگرا ( گرانمایه و قدیری) با یکدیگر دچار زدوبند سیاسی شده اند شما باید به جای اینکه مدام در سایت شخصی خود شکاف بین اصولگرایان را زیاد کنید ، نقش علی هاشمی طاهری را که به حق یک جنایتکار سیاسی بود را تبیین فرمایید کسی که واقعا هر دوی شما بزرگوار را تخریب کرد آقای قدیری شما توصیه به وحدت سیاسی داشته باشید تا رقابت سیاسی می دانید هاشمی طاهری از همین حالا برای انتخابات شوراها و دوره بعد مجلس شروع به تخریب و یارگیری کرده است.
پاسخ:
ستاد آقای گرانمایه در دوران انتخابات بی تقوایی را به حد اعلا رساند. آقای طاهری نیز گه گاه چیزهایی می گفت امام قابل مقایسه با ستاد آقای گرانمایه نبود. بنده هیچ دشمنی با آقای هاشمی طاهری ندارم. رقابتی بود پایان یافت. فراموش نکنیم که وی یک جانباز است. این حق ایشان است که برای شورای شهر نامزد شود. نامزدی دور بعدی هم بلامانع است حتی برای مجلس بعد. از تخریب های جدید وی بی اطلاعم. زد و بند سیاسی بین بنده و آقای گرانمایه کجا بوده که بنده از آن مطلع نیستم. شاید منظورتان رویاروی یکدیگر ایستادن است!
آقادکتر درجش کن آماده ایم رزمنده ایم اسرا محرمانه تر ومهمتر ونقاط ضعف و نبضشان دست ماست .ارادتمند
پاسخ:
قرار نیست اینجا اسرار را فاش کنیم. در طرفداری از اینجانب هم باید رعایت انصاف را نمود. مطالبی که افترا به دیگران دارد حتی در حمایت از خودم را درج نمی کنم. چندین پیام با چنین محتواهایی را درج نکردم و نمی کنم.
۱۵ خرداد ۹۱ ، ۲۳:۳۱ مهدی صادقی

 سلام

دیروز پیام مبسوطی را برای شما ارسال کردم ولی متاسفانه مثل چند پیام قبلی در سایت درج نگردید

این پیام  شامل هیچ توهین به فرد یا گروهی نبود ولی بنا بر اصل فرافکنی و خاموش نمودن مخالف از درج آن خودداری نمودید

شما با این میزان از شجاعت همان بهتر که رای نیاوردید

خدا به راه راست هدایتتون کنه

پاسخ:
شما در پیام قبلی به چند نفر اتهام زده اید و بعضی ها را با ذکر موقعیت نان به نرخ روز خواند ه اید. از درج آ ن معذورم. شجاعت این نیست که اتهامات بی اساس علیه افراد را بنویسم. منطقی و مودبانه بنویسید طوری که توهین به دیگران نباشد بنده هم درج می کنم. مطالب در طرفداری از خودم را هم اگر این امور حتی علیه مخالفانم رعایت نشود درج نخواهم کرد کما اینکه چندین مورد را درج نکردم.  اگر اصرار دارند، در سایت خودشان بنویسند. خدا همه ما (از جمله بنده و جنابعالی) را به راه مستقیم یعنی همان اسلام ناب محمدی هدایت فرماید. ان شاء الله.
آقای قدیری چرا از سئوالات من واهمه دارید لطفا شما که یک دکتر استراتژیک هستید واضح جواب بدهید که اگر رای می آوردید چه با مسئولان می کردید آیا مثل مصعب بن زبیر که به یاران مختار امان داد رفتار می کردید - شما که در نوشتارتان برای مردم دل می سوزانید در بیت العباس گفتید که اگر رای بیاورید با مشکلات مثل ریسندگی کار ندارید هدف من سیاسیت خارجی است آیا سیاسیت خارجی مشکل این مردم را حل می کند شما که در وازرت خارجه هستید الان برای مردم بحرین چه کار کردید با مقاله نوشتن که آنها به حق خود نمی رسند
پاسخ:
تعجب می کنم از اینکه باز هم به تحریف روی اورده اید. متاسفم برای شما که دین خود را برای دنیای دیگران و چه بسا برای دنیای خود فروخته اید. چرا اینقدر خود را محتاج تحریف می دانید؟کی من گفتم که با مشکلات ریسندگی کاری ندارم؟ بلکه گفتم متعجبم که چرا مشکل ریسندگی را از ابتدا حل نکردند تا به زخم چرکینی تبدیل شود. قدری به حقارت خویش فکر کیند که اینگونه به دروغ گویی روی آورده اید. بنده این روش دروغگویی و دروغ پراکنی را در ستاد فرد خاص تجربه کردم. چه بسا توسل به این روش های سخیف باعث شکست او شد. می دانم که دین به دنیا فروشان اینگونه تحریف کردن و دروغ پراکنی را عین سیاست و کیاست می دانند. من اگر نماینده می شدم تلاش می کردم تا کاشان را از شر امثال شما دین به دنیا فروشان و فریبکاران نجات دهم و از مسئول شدن کسانی حمایت می کردم که خود را خادم مردم بدانند و نه صاحب مردم. کسانی را مورد حمایت قرار می دادم که اصولگرا باشند و نه وصولگرا. کسانی را حمایت می کردم که دلسوز مردم و بالواقع اسلام گرا و ولایتمدار باشند و نه اینکه خود را اصولگرا بدانند و در مقابل فتنه ای که اصل ولایت و نظام اسلامی و بلکه اصل اسلام را هدف حملات قرار داد سکوت کنند و نان به نرخ روز خور باشند. و اما از مسئولینی که بهترین برای منصب خود باشند و خدمتگذار مردم و دینمدار و ولایتمدار باشند حمایتشان می کردم. شما اگر نمی ترسید با نام خودتان و با آدرس مشخص مطلب بنویسید. اما افرادی چون شما شجاعت اینکار را ندارد چون خود می دانند که برای باطل قلم می زنند. راستی خود را چند فروخته اید؟
آقای قدیری کاشان قحط الرجال نیست که شما برای کاشان احساس مسئولیت کنید امیدوارم در راستای خدمت به انقلاب سنگر های دیگری را مثل کاشان از بین نبرید در تمام عرصه های دینی - اجتماعی - سیاسی و دفاع مقدس کاشانی ها زبان زد خاص و عام بوده اند لطفا این احساس مسئولیت را جایی دیگر ابراز کنید.
پاسخ:
خود را پشت قومیت پنهان نکنید. برای ماندن در مسند، حقوق کاشانی ها را پایمال نکنید. کاشانی هایی که شهید شدند در دفاع از تمامیت ایران اسلامی شهید شدند. این آقایانی که تحت فشار امثال شما قرار گرفتند کاشانی هستند. از خانواده شهدای معظم انقلاب اسلامی هم هستند. خود را پشت شهدا پنهان نسازید. بنده قومی به مسائل نمی نگرم. کاشان را خیلی دست کم گرفته اید که فکر می کنید نابود شده است! کاشان اگر از باندبازی ها رهایی یابد جای رشد بسیار دارد. کسانی که مردم را رعیت می پندارند و خود را صاحب باعث عقب ماندگی می شوند. وقتی موقعیت خود را در خطر می بینند گویی که کاشان و ایران و اسلام نابود شده است!!!!!!
چرا از ابراز مسئولیت بنده ناراحتید. می خواهید حقوق کاشانی ها را ندیده بگیرید و بر اریکه قدرت و باند خویش مستبدانه مدیریت کنید؟ آیا این حق کاشانی ها نیست که مدیرانشان بر اساس شایستگی انتخاب شوند ونه بر اساس وعده های ستادهای انتخاباتی؟!!
چرا نامزد شدن بنده را باعث از بین بردن کاشان می پندارید. اگر مسئولان و نمایندگان به وظایف خویش عمل می کردند مردم از انها رویگردان نمی شدند. در رفتار و نگاه خود تجدید نظر کنید.
۱۵ خرداد ۹۱ ، ۰۲:۲۳ شهید حقیقت
سلام نمدانم بگویم جواب ابلهان خاموشی است یا سکوت 34 هزار نفری مردم فهیم کاشان و آران وبیدگل سرشار از نگفته هاست به ساکتین وارباب مابانه ی بعضی از بی خبران بی خرد . اگر خادمان خوبی می بودید پزواک خوبیهایتان را میشنیدید.نه اینکه قدیری ناشناس با خیابان های شهر رای اول کاشان رابیاورد . امام هم خیابانهای تهران را نمیشناخت بچه ها را نمی شناخت اما..... تاکی می خواهید تزویر وریا کنید و با تظاهر زیر الم اصولگرایی ،ای بی اصل واصولهای به انقلاب و ولایت سینه بزنید(ساکتین وموافقین فتنه).امام حسین فرمود اگر دین ندارید آزادمرد باشید آقای.... منصف و آزاده باش مرد ،مردانه میجنگد مگر امام علی با عمربن عبد ود مردانه نجنگید در دفتر موتلفه جمع میشوید مرور تاریخ مردان مرد شهیدان انقلاب وامام را نمیکنید ! پس کی عبرت و عمل؟؟رطب خورده کی منع رطب تواند کرد، اخلاق نبوی کو؟ اندرزهای رهبری کو؟؟ تاباقی آوردید از شهدا و نماینده ولی فقیه . ولی فقیه مایه گذاشته و آبروی علما وخون شهدا خرج میکنید تا کی تاکجا .اگر خدمت میشد قطعا چنین نمشد .آقای گرانمایه و موتلفه یون عزیز افت....نمشد یدکه شدید.سکوت کردیم بس کنید که والله قسم جلاله است در درب نماز جمعه هر چه نباید گفت که چه جسارت هابه شعور مردم را کرده اید راخواهیم گفت .... و در آخر آقای دکتر قدیری بیداری اسلامی درظل عنایات امام خامنه ای باعلمداری شما در دارالمومنین کاشان و آران وبیدگل صورت گرفت .خدا در دنیا و آخرت آبرویتان را در سایه ولایت مولا علی (ع)حفظ و به طول عمر رهبر فرزانه بیفزاید /..جان مادر سادات درجش کن پول که خرج نکردی لااقل درد دل مردم را درج کن///بجه های بی ریا سنگر ولایت
 جناب آقای دکتر قدیری ابیانه
هشدارشما به مسئولان خاطی کاشان آنها را به حشت انداخته و در صدد تهاجم و تخریب علیه شما هستند. آنها که مردم را برده خود می پندارند بجای آنکه مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی خودرا خادم مردم بدانند از این برخورد جنابعالی بر آشفته شده اند. گوی که کوهی بر سر آنان خراب شده است. در کاشان خیلی ها پشیمانند که چرا به شما رای ندادند هر چند 34 هزار نفری که به شما رای دادند از رای خود خرسندند.
اگر نماینده کاشان ظرف8 ساله گذشته در دفاع از کاشان چون شما عمل می کرد اکنون کاشان شان بالاتری داشت. به هر حال ضمن تشکر از دخالت شما در این امر آمادگی خویش را برای حمایت از شما اعلام میداریم.
پاسخ:
از لطف جنابعالی متشکرم. بنده مشغول خدمت به انقلاب اسلامی در سنگر دیگری هستم. امیدوارم نیاز به دخالت بنده در کاشان نباشد. توصیه بنده به مسئولان این است که حقوق مردم ولایتمدار کاشان را رعایت کنند. بدانند در این کشور اسلام و ولایت محور است و مسئولان همه خادم ملت هستند.
آقای کاشانی کجای پیام بالا سرشار از هتاکی بود مصداق بیاور آقای قدیری پیام توهین آمیز هشدار به مسولان کاشان را بردارید از قراره معلوم عواقب بدی برایتان دارد
پاسخ:
هیچ عاقبتی جز خیر ندارد. هشدار به قوت خود باقی است. همه مسئولان باید حقوق مردم را رعایت کنند. وگرنه با نظام اسلامی طرفند.
جناب دکتر حتما باید تعریف و تمجید شما را کرد تا مطالب را چاپ کنید اگر واقعا انسان بی غل و غشی هستید مطالبی را که گفتم چاپ کنید تا دیگران قضاوت کنند
پاسخ:
مطالبی را که شامل توهین و یا ادعا در مورد دیگران باشد و از لحن سخیفی استفاده کرده باشد درج نمی کنم. نقد منطقی بنویسید درج می نمایم.
آقای دکتر سلام شما در مطلب بالا نوشته اید که اگر رای می آوردید می دانستید با مسئولین کاشان چکار کنید 1- فکر می کنم از یک فرد آکادمیک که در کشور های مدافع حقوق بشر هستند درس خوانده و زندگی کرده این جور ادبیات بعید است این ادبیات از افراد جهان سومی و کسانی که دنیا دیده نیستند است نه از شما 2- شما در جلسه بیت العباس گفتید که افرادی که برای من کار می کنند هچ چشم داشتی ندارند و این یک حقیقت است که هیچ کس برای خودش هم مجانی کار نمی کند پس این هایی که دوره قبل همواره مثل شمع دور مهندس گرانمایه می چرخیدند و این دوره دوره شما کسانی هستند که انتظار مسئولیت داشتند ولی مسئولیت خبری نبود و با فرد جدید دنبال منافع خود بودند 3- درست است که کاشان بعد از ترور شاه معدوم توسط شهید شمس آبادی مثل توپ فوتبال یه بارزیر نظر اراک و یه بار زیر تهران و در آخر هم زیر نظر اصفهان پس دلیل نمی شود هر کس از هرکجا خواست بیاید برای شهر کاشان اظهار نظر کنند مثال معروف شهر که شلوغ می شود قرباغه ابوعطا می خواند 4- خیلی خوشحالی که با امام عکس گرفتی می دانی که طلحه و زیبر سیف السلام بودند و لی در آخر با امام خود به جنگ برخواستند به خاطر نداشتن مسئولیت 5- خوب بود می آمدی استقبال مردم شهید پرور را از شهداء گمنام می دیدی و وحدت و یک پارچگی جوانان غیور و اصول گرا را می دیدی اگر به شخصیتت لطمه نمی خورد در سایتت درج بفرما
پاسخ:
کافر همه را به کیش خود پندارد. این عبارت شما قابل تامل است نجا که گفته اید" این یک حقیقت است که هیچ کس برای خودش هم مجانی کار نمی کند". قبول دارم که شما برای ستاد مذکور مجانی کار نکرده اید. ولی به خیل شهدای کاشان بنگرید. آیا آنها برای کسی کار کرده اند؟! آیا آنها وقتی کاری کردند، به امید پست ومقام کار کرده اند؟؟ چرا از عکس بنده با حضرت امام (ره) ناراحتید؟! بله کسانی بودند که خیلی هم به امام نزدیک بودند ولی به خیل مخالفین و ضدانقلاب پیوستند ولی کسانی هم بودند که در مسیر امام باقی ماندند و این افتخار را برای خود حفظ کردند. شما چه شد که انتخابات را هم پولی کرده اید؟ اگر برای کسی کار می کنید حتما به روال خود ادامه دهید. اما اگر قصد رضای خدا باشد بدانید که می شود بی توقع و مجانی هم کار کرد.
آقای قدیری شما فرد بسیار دلسوز و فداکاری هستید انتظار ما این بود به جای دلسوزی بیش از حد در کاشان کمی به فکر شهرستان خود می بودید و آنجا را سرو سامان می دادید ای دهقان فداکار، شهرستان نطنز را دریابید آنجایی که دوره قبل 300 رای بیشتر نیاوردید یعنی خود مردم ابیانه هم به همشهری دلسوز و فداکار و مدیر مدبر خود رای ندادند هنر شما این است که در کنار امام 2 تا عکس دارید خیلی ها در رکاب امام تا پای جان رفتند ولی بعد از آن مردود شدند امیدوارم که شما جزء این دسته از افراد نباشید به هر حال هرکجا که هستید برای شما آرزوی موفقیت می کنم و فکر می کنم اگر به شما هم یک پست مدیریتی پیشنهاد بشود دیگر وقت این همه مصاحبه را در رسانه نداشته باشید تا به جهت مطرح کردن خود به زحمت بیفتید. به هر حال نمی دانم چه خصومت شخصی با جناب آقای مهندس گرانمایه پور دارید که مستقیما فقط ایشان را تخریب می کنید آیا ایشان در دوران نمایندگی اش مانع از رسیدن شما به مسئولیت های کلان مملکتی شده اند آیا قرار بوده شما امتیازی بگیرید که ایشان مانع شده اند به هر حال ایشان دو دوره نماینده ما بوده اند و خدمات شایان انجام داده اند که مردم آنها را می بینند شما برای مردم چه کرده اید لطفا اگر شخصیتتان زیر سئوال نمی رود آین مطلب را درج نمایید.
پاسخ:
دست از شانتاژ و دروغ بر نمی دارید. کاری که ستاد انتخاباتی آقای گرانمایه در آن استاد بود. ابیانه 400 رای داشت و دو نامزد. نطنز فقط ابیانه نبود. رای من در شهرستان نطنز قابل توجه بود ولی رای کافی نیاوردم. آن زمان هم شانتاژبود و اما چرا از اینکه نامزدتان رای کمتری از بنده در کاشان آورده و رای اول کاشان شدم یاد نمی کنید؟ ستاد آقای گرانمایه تا توانست بی تقوایی کرد.
و اما شما آزادید هرگونه مایلید برداشت کنید. ولی بدانید که دورانی که خود را صاحب شهر و مردم بدانید گذشته است. حقوق مردم را رعایت کنید. وگرنه آن می شود که گفتم. متاسفم برای شما که انجام مصاحبه را با هدف طرح خود مطرح می کنید. کافر همه را به کیش خود پندارد. شما همه چیز را برای خود می خواهید و دیگران را نیز اینگونه می بینید. این یک بیماری است که به آن گرفتارید و باید به درمان آن بپردازید.
پیام قبلی همانند شبنامه های زمان انتخاباته
پر از توهین و هتاکی  و تحقیر و از موضع بالا به همه نگاه کردن
دقیقا بر این اصول نوشته شده
خوب شد این جماعت شکست خوردند اگر پیروز می شدند چه می کردند!
فکر می کنم طرفداران هر 14 نامزد از دم تیغ اینها می گذشتند.
خدا اینها را به راه راست هدایتشون کند

ازاینکه نظر بالا رو تایید کردید تعجب کردم درود برشما که به جای حذف صورت مسئله دنبال راه حلید  
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۴۴ اصول گرا( نه ساکت ، نه کاسب و نه راکب فتنه)
محضر مبارک - حضرت آیت الله نمازی ( نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان کاشان) - فرماندار محترم شهرستان - معاونت سیاسی و اجتماعی شهرستان - مقامات امنیتی و اطلاعاتی شهرستان و..... با سلام و احترام در پی برخی انتصابات جدید و تغییر در پست های سازمانی برخی افراد در دستگاه های اجرایی شهرستان که صرفاً جنبه درون سازمانی داشته و قاعدتاً این تغییرات بر اساس ضوابط قانونی و بصورت مستند و مستدل صورت گرفته است ، عده ای مغرض ، سودجو و شکست خورده که زمینه ساز فتنه 90 کاشان ( فتنه ای که در زمان انتخابات مجلس موجب شکاف بین جوانان اصولگرا و ارزشی شهرستان شد) گردیده با رهبری و هدایت جناب آقای قدیری ابیانه کماکان به این فتنه دامن زده و با گفتار و نوشتار خود بخصوص در فضای مجازی ، موجبات تحریک و تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده اند. مسئولین محترم!!! با مروری برگفتار و نوشتار جناب آقای قدیری ابیانه ، چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن ، بویژه مطالبی که ایشان در سایت شخصی خود درج نموده ، متوجه می شویم که وی مصداق بارز اعمال مجرمانه نشر اکاذیب ، توهین و افترا می باشد و جای بسی تأسف است که مقامات ذی صلاح از جمله دادستان محترم شهرستان ( به عنوان مدعی العموم) موضوعات محلی را مورد پیگیری و تعقیب قرار نداده تا اینکه آقای قدیری ابیانه در پیامی تحت عنوان " هشدار به مسئولان شهرستان کاشان " خود را محق به دخالت در اموری دانسته است که در صلاحیت ایشان نیست. گویا ایشان با اصل حاکمیت قانون و اصل سلسله مراتب اداری مأنوس نیست و تخلف از قانون و دخالت در امور اداری و اجرایی شهرستان را رویه عملی و رفتاری خود کرده است. و در واقع سیاست رضاخانی که همراه با آمریت و استبداد هست ؛ را در پیش گرفته است. بزرگواران عزیز!!! به داد این شهرستان برسید ؛ آقای قدیری ابیانه فرهنگ قانون گریزی را در شهرستان ترویج داده ؛ که این خود موجب بی اعتمادی مردم به قانون می شود ؛ حضور این چهره مرموز و حاشیه دار نتیجه جز شکست اصول گرایان در کاشان نداشت. همه ما می دانیم که عزل و نصب مدیر حراست یک مجموعه اداری تابع تشریفات خاص و پیچیده خود می باشد که رئیس یک اداره در آن نقشی ندارد اما با تغییر مدیر حراست یک اداره دولتی در شهرستان ، آنچنان حامیان قدیری ابیانه و شخص ایشان اقدام به فرافکنی و جوسازی کرده که فضای سیاسی شهر ، مسموم شده است. همه ما می دانیم مطابق اصل هشتم قانون اساسی ، امربه معروف و نهی از منکر یک حق همگانی است که بر یک سلسله اصول و مراتبی استوار است ؛ اما با مروری بر گذشته آقای قدیری ابیانه ، در می یابیم ایشان به جای " انتقاد" ، " انتقام " و به جای " پرسشگری " ، " شورشگری " را ترجیح داده است که غالباً جنبه کیفری داشته است و باید مورد تعقیب و پیگیرد قانونی قرار گیرد. در پایان ، بار دیگر از مسئولان محترم شهرستان می خواهیم مطابق ضوابط با ایشان برخورد قانونی داشته و بیش از این موجب برهم زدن وحدت سیاسی شهرستان گردند.
پاسخ:
وحشت باندهایی که خود را صاحب شهر می دانند و به تقسیم موقعیت برای خود پرداخته اند از لابلای عبارات فوق می توان مشاهده کرد. اگر بنا بود مدعی العموم وارد معرکه شوند باید زمانی وارد می شدند که از بودجه اداره برق آگهی تبلیغاتی در نشریه موتلفه به نفع آقای گرانمایه پور هزینه شد وارد می شدند و یا وقتی سایت های ضد مردمی وابسته به باند قدرت مثل کاشان شهر ما و کاشان شهر گرانمایه فتنه گری و دروغ پردازی می کردند و هر حد و مرزی را شکستند وارد می شدند.
نویسنده سطور فوق بهتر است بجای دعوت از مدعی العموم خود به دستگاه قضا شکایت کند تا پرونده ای گشوده شود تا آنگاه اسناد باندبازی ها را رو کنم. هر شهروندی می تواند به بی تدبیری و باندبازی ها در سطح مدیریت اعتراض کند و من هم به عنوان یک شهروند و البته با پشتوانه حدود 34 هزار رای در کاشان آماده ورود به این حیطه هستم.
بر هم خوردن باند باندبازان را با برهم خوردن امنیت شهر اشتباه نگیرید. با بر چیده شدن باند بازی تازه امنیت واقعی برقرار می شود.
کم نبودند اعضای ستاد اینجانب که در ایام انتخابات به آنها پیشنهاد مسئولیت در ادارت شد به شرطی که به ستاد آقای گرانمایه پور بپیوندند. آنها حاضرند حتی در دادگاه شهادت دهند. چکاره هستند که انتصاب به مسئولیتها را به عنوان جایزه پیوستن به ستاد مذکور موکول می نمایند. بیچاره مردم شهرستانی که مسئولینش اینگونه انتخاب شوند.
من در ملاقات با فرماندار محترم شهر از ایشان خواستم  که نگذارند با کسانی که در ستاد اینجانب فعالیت قانونی کرده اند برخورد حذفی تحت هر عنوانی شود. متاسفانه عده ای که با همان باند بازی ها بر مسند امور قرار گرفته اند و موقعیت شخصی خویش را در معرض خطر می بینند به انتقام پرداخته اند.
فراموش نکنیم که بسیاری از سوء استفاده ها تحت عنوان موضوع داخلی سازمان ها صورت می گیرد و باندبازی ها در لوای سلسله مراتب اداری صورت می گیرد. نمونه آن را در دادگاه های اختلاس سه هزار میلیاردی و دادگاه بیمه مشاهده می کنیم. سلسله مراتب اداری برای انجام درست امور است و نه انتقامگیری باندی.
جالب است که اینها رقابت سالم نامزد اصولگرا و ولایتمدار در انتخابات را علیرغم رقابت ناسالم نامزد خود فتنه می نامند لیکن فتنه 88 را که نابودی اصل نظام اسلامی و بلکه اصل اسلام را هدف قرار داده بود و انحرافات جریان فاسد انحرافی را که مخالفت با اصل ولایت در آن نهفته است ندیدند و حاضر نشدند آن فتنه و آن انحراف را محکوم کنند و از ساکتین فتنه همه نوع حمایتی کردند، لیکن وقتی موقعیت باند ناحق خودشان در تصدی مسئولیت در سطح شهر و شهرستان را در خطر می بینند فتنه ارزیابی می کنند و برآشفته می شوند!
بنده در امور واجب دیگری مشغول به خدمت هستم. نگذارید احساس تکلیف کنم که آنگاه دیگر برای جبران دیر شده است.
سلام آقای دکتر نظر آقای منصوری را در مورد آموزش و پرورش و ریاست آن جویا شوید
سلام دکتر، با نظرتون موافقم، خیلی جاها روابط جای ضوابط رو گرفته.
ولی آقای حنطه ای رو نمی دونم.
با سلام مطلب شما را خواندم ،اگر بقیه کارهایتان نیز مانند این کار باشد خیلی خوشحال شدم که نماینده کاشان نشدید. زیرا بدون هرگونه تحقیق یک طرفه به قاضی رفته اید.وبی جهت به افراد تهمت می زنید. آموزش وپرورش برای کارهای خود دلیل دارد .شما بهتر است کمی تحقیق منصفانه داشته باشید.از شخص تحصیل کرده ای مثل شما بعید است.
پاسخ:
بنده اطلاع دارم که هم در ایام انتخابات و هم بعد از آن دارند با افرادی که در ستاد بنده بودند برخورد می کنند. این نتیجه حاکمیت باندی در بخشی از مدیریت ها است. اگر نماینده می شدم می دانستم چه کنم. اینک نوبت نماینده منتخب است که برخورد کند. لذا از ایشان تقاضا کردم که دخالت کنند. لیکن اگر ببینم این وضعیت ادامه دارد خود را مکلف می دانم دخالت کنم و از حقوقی که انقلاب برای مردم حاصل کرده است حمایت کنم. بهتر است به حقوق مردم تمکین نمایند. فراموش نکنید که بنده در شهر و شهرستان کاشان رای اول را بدست آوردم. این باری است بر دوش بنده. نمی توانم ببینم کسانی به خاطر اینکه بنده را اصلح تشخیص دادند در زندگیشان به ناحق دچار مشکل شوند. کاری نکنند که احساس تکلیف کنم.

سلام دکتر

خوبه که شما فهمیدین که مسئله کاشون فقط یه انتخابات نبود ومشکلات ریشه ای عجیبی توسط برخی آقایون در کاشان ایجاد شده ،بشخصه نا آخر باشماهمراهیم تاریشه اینها خشکانده شود  

۰۹ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۵۰ امیرحسین.د
 از شما و همه عدالتخواهان حمایت میکنیم.
کسی که در برابر ظلم سکوت کند، در گناه ظالم شریک است.
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۱۸ دانشگاه کاشان


خداوند این انقلاب را از دست مدیران محافظه کار نجات دهد.


۰۹ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۴۳ دانشجویان بیدار

 تا محو کامل استبداد و خودکامگی با شما در کاشان همراهیم

 

۰۹ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۲۱ پیرو ولایت
 بنام خدا
جناب آقای قدیری ابیانه
باسلام
در شهری که هیچ یک از اصول قانونی برای شهروندان لحاظ نمی شود و هیچ قصه خوری ندارد از جمله مسئولان عالی رتبه آن که هریک از شهر و دیاری دیگر هستنند و بدنبال کسب اعتبار از شهر کاشان چه انتظاری می توان از پیر مرد سالخورده داشت که تمام عمرش را در مدرسه ابتدای و یا پاسخگویی به مسائل روزمره مردم کاشان گذارانده و برای گذراندن پایان دوره خدمت چند صباحی بر کرسیه ریاست آموزش و پروش تکیه زده است.
شاید چند جابجایی و ناحقی گوشه کوچکی از این کم لطفی ها باشد.
اگر نامی از خود نمی نویسم از من خورده نگیرید شاید از فردای بی ثبات کاشان میترسم.
پاسخ:
مسئول غیر بومی ولی دلسوز و عادل بهتر از بومی باند باز و ظالم است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">