پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۹ ب.ظ

۰

به گزارش ایرنا، محمدحسن قدیری ابیانه شامگاه شنبه در نشست بررسی ابعاد نامه رهبر انقلاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا اظهار کرد: مخاطب این نامه جوان های کشورها یی است که استعمارگر هستند اما در ظاهر مبتنی بر آرا و افکار عمومی شکل گرفته اند.
این کارشناس افزود: با وجود اینکه در این ممالک انتخابات هم برگزار می شود اما این رسانه های تحت امر صهیونیست ها و سرمایه داری هستند که اذهان عمومی جامعه را آن طوری که مایلند و می خواهند شکل می دهند.
عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: همه این موارد در حالی است که شاهدیم شکاف هایی در غرب مانند جنبش وال استریت و ۹۹درصدی ایجاد شده و نشان از نارضایتی عمومی از لیبرالیسم دارد.
وی با تاکید بر اینکه جهان در حال چند قطبی شدن است اضافه کرد: بسیاری از غربی ها هم متوجه شده اند لیبرالیسم دیگر راه نجات نیست ولی همین ها راه نجات دیگری را هم بلد نیستند چرا که اسلام ناب را نمی شناسند.
این کارشناس افزود: سران غرب نگرانند اگر مردم آنها اسلام را بشناسند گرفتار و جذب آن شوند و اسلام را حق ببینند بنابر این سالیان متمادی است این دین مبین را تحریف، تحقیر و برای آن توطئه می کنند زیرا حقیقت اسلام گیرایی زیادی دارد.
قدیری ابیانه ادامه داد: در یک چنین شرایطی جوان های غرب سردرگم هستند و نیاز دارند اسلام را بشناسند که این وظیفه و مسئولیت ما برای شناساندن این دین آسمانی با تلاش بیشتر را می طلبد.
وی خاطر نشان کرد: سرمایه داران صهیونیست و رسانه های پرشمارشان تلاش می کنند چشم و گوش ملت هایشان نسبت به اسلام واقعی بسته بماند و برای همین هزاران کتاب بر علیه اسلام و ایجاد تفرقه در میان خود مسلمانان منتشر کردند و از همین رو رهبر عزیز جوانان غرب را به اصل اسلام و قرآن ارجاع می دهند.
عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار کرد: صهیونیست ها در این راه مسیحیان را هم فریب دادند و اسلام را دشمن مسیحیت معرفی کردند در حالیکه قرآن مجید سوره مریم دارد و بیشتر از انجیل معجزات حضرت عیسی علیه السلام را ذکر کرده است.
کارشناس مسائل بین الملل و استراتژیک بیان کرد: صهیونیست ها نگذاشتند جنبه های مختلف اسلام مثل وجود همین سوره مریم معرفی شود و بر عکس دشمنی هایشان بر علیه مسیحیان را پنهان کردند.
نویسنده کتاب نیمه پنهان مسیحیت تصریح کرد: طبق کتاب تلمود یهودیان صهیونیست، غیر یهود و مسیحی حیوان است و آنها اینها را از مسیحیان مخفی کردند.
کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با بیان اینکه غرب تلاش می کند تا گروه داعش را به عنوان نماینده اسلام معرفی کند خاطر نشان کرد: داعش و رفتارهای آنها موجب می شود اشخاص از داعش بترسند و اسلام را اینگونه دریابند.
این مسئول سایق دستگاه وزارت خارجه ادامه داد: امروز در کنار داعش امثال جریان شیرازی ها برای ایجاد تفرقه و تخریب تلاش می کنند که منجر به کشتن شیعیان ایجاد می شود که این خود خیانتی بزرگ به شیعه و اسلام است.
این نشست به همت معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در سالن مطالعه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برپا شده بود.

۹۳/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">