پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ب.ظ

۰

سردرگمی جوانان غرب را باید سمت و سو داد/جوانان اروپایی و آمریکایی نمی دانند قرآن سوره مریم دارد

محمدحسن قدیری ابیانه در سالن مطالعه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در نشستی که به همت معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شده بود اظهار کرد: خطاب این نامه به جوان های کشورها و دولت هایی است که عمدتا استعمارگر بوده و ظالمند اما در ظاهر مبتنی بر آرا و افکار عمومی شکل گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، کارشناس مسائل استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک و ایتالیا گفت: تاثیر پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب دو طرفه بوده و این موضوع تاثیر خوبی هم در داخل کشورمان داشته است.

محمدحسن قدیری ابیانه در سالن مطالعه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در نشستی که به همت معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شده بود اظهار کرد: خطاب این نامه به جوان های کشورها و دولت هایی است که عمدتا استعمارگر بوده و ظالمند اما در ظاهر مبتنی بر آرا و افکار عمومی شکل گرفته اند.
به گفته وی، با وجود اینکه در این ممالک انتخابات هم برگزار می شود اما این رسانه های تحت امر صهیونیست ها هستند که افکار عمومی جامعه را آن طوری که مایلند و می خواهند شکل و فرم می دهند.
دیپلمات باسابقه کشورمان ادامه داد: همه این موارد در حالی است که در زمان حاضر شاهدیم شکاف هایی در غرب مانند جنبش وال استریت و ۹۹درصدی اجاد شده و نشان از نارضایتی عمومی از لیبرالیسم دارد.

poster-letter
قدیری ابیانه افزود: امروز فق بدهی دولت فدرال ایالات متحده منهای بخش شهرداری ها، ایالت ها و زیربخش ها بیشتر از ۱۸هزار میلیارد دلار معادل ۳۵سال فروش نفت ایران است و اگر توسعه و پیشرفتی در ظاهر می بینید بخش بزرگی از آن به علت غارت و چپاول سایر کشورها مانند عراق و کشورهای افریقایی است.

 

وی با تاکید بر اینکه جهان در حال رفتن به سوی چند قطبی شدن است اضافه کرد: بسیاری از غربی ها هم متوجه شده اند لیبرالیسم دیگر تنها راه نجات نیست ولی همین ها راه نجات دیگری را هم بلد نیستند چرا که اسلام ناب را نمی شناسند.

این کارشناس افزود: سران غرب نگرانند اگر مردم آنها اسلام را بشناسند گرفتار و جذب آن شوند و اسلام را حق ببینند بنابر این سالیان سال است این دین مبین را تحریف، تحقیر و برای آن توطئه می کنند زیرا حقیقت اسلام گیرایی و جذبه خاصی دارد.

قدیری ابیانه ادامه داد: در یک چنین شرایطی جوان های غرب سردرگم هستند و نیاز دارم اسلام را بشناسند که این وظیفه و مسئولیت ما برای شناساندن این دین آسمانی با تلاش بیشتر را می طلبد.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه داران صهیونیست و رسانه های پرشمارشان تلاش می کنند چشم و گوش ملت هایشان نسبت به اسلام واقعی بسته بماند و برای همین هزاران کتاب بر علیه اسلام و ایجاد تفرقه در میان خود مسلمانان منتشر کردند و از همین رو رهبر عزیز جوانان غرب را به اصل اسلام و قرآن ارجام می دهند.

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار کرد: صهیونیست ها در این راه مسیحیان را هم فریب دادند و اسلام را دشمن مسیحیت معرفی کردند در حالیکه قرآن کریم سوره مریم دارد و بیشتر از انجیل معجزات حضرت عیسی علیه السلام را بیان کرده است.

کارشناس مسائل استراتژیک و سفیر سابق ایران بیان داشت: صهیونیست ها نگذاشتند جنبه های مختلف اسلام مثل وجود همین سوره مریم معرفی شود و بر عکس دشمنی هایشان بر علیه مسیحیان را مخفی کردند.
وی تصریح کرد: طبق کتاب تلمود یهودیان صهیونیست غیر یهود و مسیحی حیوان است و آنها اینها را از مسیحیان مخفی کردند.

کارشناس مسائل استراتژیک ضمن تأکید بر اینکه آگاه شدن مردم از مبانی دین اسلام و مفاهیم آیات قرآن تأثیر عمیق و مهمی بر افکار عمومی مردم جهان دارد تصریح کرد: پیرامون مسأله حقوق زنان باید به جای قرار گرفتن در موضع تدافعی مواضع تهاجمی علیه غرب اتخاذ کرد، برخی از مردم در غرب حتی متوجه نیستند که به چه صورت مورد استحاله فکری قرار گرفته‌اند و با آشنایی با اسلام متوجه توطئه های دشمنانه علیه خودشان می شوند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما دنبال فرصت‌ هستیم درحالی که فرصت‌های بسیاری را از دست می‌دهیم، امروزه نیاز نیست مبلغیان دینی به مناطق مختلف سفر کنند تا بتوانند به وظایف تبلیغی خود عمل کنند بلکه با استفاده ابزارهای مختلف می‌توان به تبلیغ دین پرداخ.
کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با بیان اینکه غرب تلاش می‌کند تا داعش را به عنوان نماینده اسلام معرفی کند خاطر نشان کرد: داعش و رفتارهای آنها موجب می‌شود اشخاص از داعش در ترس باشند؛ در کنار داعش امثال جریان شیرازی ها فعال هستند، فیلم‌هایی در غرب تولید می‌شود که بیانگر محبت حیوانات به یکدیگر است و پس از آن قمه زنی نوزادان توسط والدین نشان داده می‌شود و این خوراکی برای دشمن برای اسلام هراسی است.
قدیری ابیانه در ادامه ضمن اعتراض به توهین و هتاکی به اهل سنت بیان کرد: جو سازی علیه اهل سنت و توهین به آنها موجب سوء استفاده دشمنان برای تفرقه افکنی و البته ریخته شدن خون افراد بسیاری در کشورهای مختلف شده است و امثال آقای شیرازی که نفوذی‌ها و جیره خوار دشمنان هستند به جای خدمت به شیعه خیانت می‌کنند.
کارشناس مسائل استراتژیک در پاسخ به تأثیر قرآن بر روی افراد و اذهان عمومی گفت: ادواردو آنیلی پسر میلیاردر ایتالیایی تنها با مطالعه قرآن چهار سال پیش از انقلاب اسلامی ایران به اسلام مشرف شد که این یک نمونه از هزاران نمونه ای است که با تلاش بیشتر می توان این روند را ادامه داد.
وی تاکید کرد: یکی از راهکارهایی که می توان اسلام را به خارجی ها معرفی کرد استفاده از ظرفیت همین مهمانان و گردشگران خارجی است که می توان با گرفتن ایمیلهایشان حدیث یا روایتی را بعد از مدتی برایشان در قالب هایی مانند نقاشی یا پیام ادبی به زبان خودشان فرستاد و اسلام واقعی را معرفی کرد.

۹۳/۱۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">