پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

۰

قدیری‌ابیانه کارشناس و پژوهشگر ارشد مسائل امور بین‌الملل با بیان اینکه شکست رژیم آل‌سعود در عرصه فرهنگی و اعتقادی موجب تجاوز به یمن شده است، گفت: این تجاوز آینده تاریکی برای عربستان به دنبال دارد.
محمدحسن قدیری‌ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تجاوزهای اخیر عربستان به خاک یمن اظهار کرد: امروزه پادشاهی عربستان تبدیل به دشمن شماره یک جهان اسلام شده است و در کمک به کودتا علیه مردم مصر نیز جمعیت زیادی در این کشور را بر ضد خودش شوراند.

سفیر سابق کشورمان در استرالیا و مکزیک تصریح کرد: امروز عربستان جزو منفورترین‌ها در بین مردم مصر است و باید بگویم این تنفر از عربستان در عراق، سوریه، لبنان، بحرین و اینک در کشور یمن به اوج خود رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: شکست رژیم آل‌سعود در عرصه فرهنگی و اعتقادی موجب تجاوز گسترده این کشور علیه مردم انقلابی یمن شده است و این شکست نه‌تنها از شیعیان بلکه از جانب اهل سنت نیز هست.

قدیری ابیانه ادامه داد: تا زمانی که داعش به جنایات خود علیه شیعیان و اهل سنت در سوریه و عراق دست می‌زد عربستان نیز از این گروهک تروریستی حمایت می‌کرد، اما زمانی که داعش اعلام کرد که خواستار سرنگونی آل‌سعود هم هست با او به مخالفت پرداخت.

وی تأکید کرد: به‌هرحال اقدامی که امروز عربستان علیه مردم انقلابی یمن انجام داده یک اشتباه استراتژیک از سوی آن‌هاست.

کارشناس و پژوهشگر ارشد مسائل امور بین‌الملل اظهار کرد: مردم یمن از تمامیت ارضی، حیثیت و انقلابشان حمایت می‌کنند و در مقابل آل‌سعود سکوت نخواهند کرد اما قطعاً جنگ عربستان با کشور 23 میلیون نفری یمن شکست‌های بعدی را برای آل‌سعود به دنبال خواهد داشت.

وی بابیان اینکه نظامیان و سربازان عربستانی امروز در ناز و نعمت به سر می‌برند و تکیه آن‌ها بر سلاح‌های مدرنی است که خریداری کرده‌اند، افزود: ملت یمن با تکیه‌بر ایمان خود و با توجه به قدرت مقاومت بالایی که در مقابل رژیم آل‌سعود دارند به پیروزی خواهند رسید.

قدیری ابیانه ادامه داد: هر جا که ایمان در مقابل سلاح بایستد ایمان پیروز می‌شود و یکی از نشانه‌های آن پیروزی حزب‌الله و حماس بر رژیم جعلی صهیونیست است.

وی بابیان اینکه تسلیحاتی که رژیم جعلی صهیونیست در اختیار دارد خیلی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر از تجهیزات عربستان است و جمعیت حزب‌الله و حماس خیلی کمتر از جمعیت یمن است اما شاهد شکست صهیونیست‌ها از این دو جنبش مردمی بوده‌ایم، گفت: این تجاوز آینده تاریکی برای عربستان به دنبال خواهد داشت.

۹۴/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">