پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۴۷ ب.ظ

۰

یک کارشناس مسائل استراتژیک، اقدامات موسوی و کروبی را محاربه با نظام اسلامی دانست و متذکر شد: حضرت امام در وصیت‌نامه خودشان، تکلیف نیروهای حزب‌اللهی را در برخورد با فتنه‌گران در صورت عدم انجام وظیفه توسط مسئولان روشن کرده‌اند.

محمدحسن قدیری ابیانه در واکنش به تحرکات جدید سران فتنه برای ایجاد آشوب در کشور، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: موسوی و کروبی عوامل آمریکا و اسرائیل هستند و با اقدامات ضد امنیتی خود و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی در صدد سرنگونی نظام هستند اما نفاق آنان موجب شده خود را طرفدار اصلاح نظام جا بزنند.

وی افزود: دعوت سران فتنه از پیاده‌نظام خود برای تظاهرات 25 بهمن پس از راهپیمایی عظیم ملت در روز 22 بهمن، اقدامی در جهت تامین منافع غرب و رژیم صهیونیستی و برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان الگوی مردم مصر بود.

این کارشناس مسائل استراتژیک اظهار داشت: ادعای طرفداری سران فتنه‌ از انقلاب مصر و تونس در حالی است که طرفداران آنها مخالف هر نوع حمایت از مظلومان هستند و شعار فتنه‌گران در نفی حمایت از غزه و لبنان بهترین گواه بر این سخن است.

قدیری ابیانه با تاکید بر لزوم پاسخگویی سران فتنه درباره شهادت و مجروح شدن دانشجوی بسیجی و هموطنانی که دیروز هدف گلوله عناصر نفاق قرار گرفتند، افزود: کسانی که دیروز به تظاهرات غیر قانونی پرداختند، از شرورترین افراد جامعه به حساب می آیندو باید به اشد مجازات برسند.

وی همچنین بر لزوم تامین خسارات وارده به اموال دولتی و عمومی در تظاهرات روز گذشته از سوی سران فتنه و پیاده‌نظام آنها تاکید کرد و ادامه داد: جبران خسارات وارده از تظاهرات غیر قانونی دیروز بر عهده موسوی و کروبی است و باید اموال آنها و کسانی که وارد‌کننده خسارات بودند، مصادره شود.

سفیر سابق کشورمان در استرالیا و مکزیک گفت:‌ راهپیمایی 25 بهمن نشان‌دهنده اوج انزوای سران فتنه بود و ثابت کرد موسوی و کروبی به جز معدودی اوباش و گروهک‌هایی که گروگان‌های بی دفاع خود را با دست بسته و با افتخار در برابر دوربین ها سر می برند، طرفداری ندارند.

قدیری ابیانه افزود: بر اساس یکی از نظرسنجی هایی که اخیرا صورت گرفته، 97 درصد مردم سران فتنه را عوامل آمریکا و اسرائیل می دانند و با چنین نگاهی طبیعی است که در بین مردم انقلابی و وفادار به جمهوری اسلامی و آرمان های امام (ره) و رهبری پایگاه و جایگاهی نداشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه صبر مردم در برخورد با فتنه‌گران لبریز شده و آنها خواستار محاکمه و مجازات آشوب‌گران هستند، گفت: انتظار همه از دستگاه قضایی برخورد قاطع با فتنه‌گران است و در عین حال حضرت امام (ره) نیز در بند "میم " وصیت‌نامه‌شان، تکلیف نیروهای حزب‌اللهی را در مواجهه با عناصر اصلی فتنه در صورت عدم انجام وظیفه توسط مسئولان روشن کرده‌اند

۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">