پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ق.ظ

۰

اقتصاد مقاومتی تنها راه توسعه کشور است

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ق.ظ

مناظره قدیری ابیانه و زیباکلام پیرامون مذاکرات لوزان در دانشگاه شیخ مفید - قم قم ـ ایرنا ـ تحلیلگر مسائل استراتژیک گفت: تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توانمندی های داخلی تنها راه توسعه و پیشرفت کشور و عقب نشینی آمریکایی ها در حوزه های مختلف است.

به گزارش ایرنا، محمدحسن قدیری ابیانه عصر یکشنبه در مناظره سیاسی با صادق زیباکلام در دانشگاه مفید قم افزود: امروز مردم باید هرچه بیشتر نسبت به مصرف کالاهای داخلی و تولیدکنندگان نیز باید نسبت به افزایش کمیت و کیفیت کالاهای خود اهتمام ویژه داشته باشند. 


وی علت اصلی دشمنی آمریکایی ها با ایران اسلامی را ایمان، استقلال و آزادی مردم کشورمان دانست و گفت: ملت غیور ایران از دیرباز با ماهیت استکباری آمریکایی ها آشنا بوده و هستند و همه باید بدانیم که تحریم های دشمنان فقط با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توانمندی های داخلی شکسته خواهد شد.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آمریکای لاتین خاطرنشان کرد: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب اسلامی، توطئه ها و دسیسه های بسیاری علیه ملت ایران به راه انداخته اند و بدون تردید امروز هم اگر توافقی با غربی ها صورت بپذیرد، آن ها زیر حرف خود خواهند زد.

وی با بیان اینکه دو عامل اصلی در عدم عقب نشینی آمریکایی ها از مواضع خصمانه و زورگویی هایشان وجود دارد، تصریح کرد: عدم توجه به اقتصاد مقاومتی و فتنه سال 88 دو عاملی است که دشمنان را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و تشدید تحریم ها امیدوار کرده است.

قدیری ابیانه در ادامه افزود: قطعا اگر در انتخابات سال 92 نیز کاندیداهای بازنده بحث تقلب را پیش کشیده بودند، امروز هیات مذاکره کننده کشورمان با این ابهت و صلابت در مذاکرات شرکت نمی کرد و بحمدالله امروز ایران اسلامی به هیچ عنوان در موضع ضعف نیست که 6 کشور قدرتمند بتوانند خواسته خود را به ما تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران کسی که حتی با یک رای بیشتر به عنوان منتخب مردم مطرح شود، جایگاهش محترم است، اظهار داشت: آمریکایی ها منافع نامشروعی را برای خود در نظر گرفته است که با منافع ایران اسلامی در تضاد است، اما به هر حال ما از تیم مذاکره کننده کاملا حمایت می کنیم و نباید توقع داشته باشیم که در صورت توافق هسته ای، همه مشکلات اقتصادی به یکباره برطرف شود.

وی همچنین با بیان اینکه اقتصاد یارانه ای فساد آور است، بر ضرورت حذف هرچه سریعتر اقشار پردرآمد از دریافت یارانه تاکید کرد و گفت: آمریکایی ها با اعمال تحریم ها و فشار اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران به دنبال کسب امتیازهایی از طریق مذاکره هستند که با تحریم و تهدید به آن ها دست پیدا نکردند. 

۹۴/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">