پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۹ ب.ظ

خاطره ای از پهلوان شایسته در انتخابات کاشان

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۹ ب.ظ


در رقابت های انتخاباتی در کاشان و آران و بیدگل با تخلفات عدیده ای از سوی برخی ستادها، بویژه ستاد انتخاباتی آقای گرانمایه پور که نماینده این حوزه در مجلس هفتم و هشتم بودند مواجه شدم. وقتی در ایام انتخابات یکی از اعضای ستاد که به پخش بروشورهای معرفی اینجانب در خیابانی پرداخته بود که ستاد آقای گرانمایه پور در آن قرار داشت، اعضای ستاد وی با او برخورد کرده و او را تهدید کرده بودند که در خیابانی که ستاد آقای گرانمایه حضور دارد نباید به تبلیغات بپردازد.

اینکار آن ستاد مثل بسیاری از کارهای دیگر آنها خلاف قانون بود و تبلیغات برای همه نامزدها در همه نقاط به غیر از درون ستاد سایر نامزدها و درون ساختمان های دولتی آزاد بود و بنده خود رسما اعلام کرده بودم که حتی حاضرم به صورت یکجانبه اجازه توزیع بیانیه هایشان در ستاد خودم را بدهم و می توانند از محل ستاد بنده به توزیع بروشورهای تبلیغاتی خود بپردازند. این موضوع به دنبال پیشنهاد امام جمعه محترم کاشان بود که حتی پیشنهاد استفاده مشترک از ستادها را داده بودند که بنده حتی به صورت یکجانبه آمادگی خود را اعلام کرده بودم.

به هر حال از این قلدری ستاد آقای گرانمایه ناراحت شدم و به یکی از هوادارن خود که مقام قهرمانی قوی ترین مرد ایران را هم کسب کرده بود یعنی آقای شایسته زنگ زدم و گفتم می خواهم حال ستاد وی را بگیری. از او خواستم برود درست جلوی در ستاد وی و آنجا به تبلیغ بپردازد و بروشورها را توزیع کند ولی اصلا مایل نیستم درگیری ای رخ دهد. فقط می خواهم رویشان کم شود.

او هم چنین کرد و با یک جعبه بروشور به جلوی درب ستاد آقای گرانمایه پور رفت و شروع کردن بود هم توزیع بیانیه ها و هم با صدای بلند به نفع اینجانب تبلیغ کردن.

مرتبا از مسئولان ستاد بیرون آمده و با لحنی ملایم و التماس گونه از وی می خواهند که به اینکار پایان دهد و او به خواهش آنها وقعی نمی نهد و بروشورها را توزیع می کند و حتی از بروشورها به خود آنها نیز می دهد تا مطالعه کنند و آنها را دعوت می کند تا به بنده رای دهند تا اینکه بیانیه ها تمام می شود و تازه آنوقت بود که بکار خود پایان می دهد.


البته همان شب شیشه یکی از مغازه هایی که به محل توزیع بروشورهای مربوط به اینجانب اختصاص داده بود شکسته شد و معلوم است کار چه کسانی است.

پاره کردن تبلیغات اینجانب و چسباندن بروشورهای رقبا روی معدود بروشورهای اینجانب کاری بود که از اولین ساعات تبلیغات بخشی از اقدامات رقابتی برخی ستادها بود و معدود برگه هایی که روی نقاط مجاز چسبانده بودیم بلافاصله محو می گردید.

با همه این ترفندها و با وجود 13 نامزد مختلف از کاشان و هزینه های چند صد میلیونی برخی از آنها بنده که اهل ابیانه هستم که از نظر تقسیمات کشوری جزو نطنز است در شهر و شهرستان کاشان با حدود 34 هزار رای اول شدم ولی در مجموع در رقابت با نامزد شهرستان آران و بیدگل که فقط یک نامزد داشت دوم شدم و نتوانستم به مجلس راه یابم. کاشان و آران وبیدگل جمعا یک نماینده دارند، حال آنکه با توجه به جمعیت 420 هزار نفری این دو شهرستان مستحق دو نماینده در مجلس می باشند.

۹۱/۰۳/۲۱

نظرات  (۱۶)

 جناب شاهد اگر فرمایشات رهبری را در همین دیدار دانشجویی شنیده باشید، آقا اذعان داشتند حتی نماز خواندن منهم برحسب مسئولیتم با دیگران شاید تفاوتهایی داشته باشد همچنین اظهارنظرهایی که میکنند..
هرکس بر حسب مسولیتی که دارد بازخواست میشود اینکه آقای قدیری بگویند فلان کاندیدا این کارا کرد و...و روشنگری کنند حمل بر این نمیشود که مراتب اخلاقی را رعایت نکردند!!!!؟؟

 من هم با نظر برادرمان علیرضا موافقم چرا که اگر هدف تبیین مسئله است نباید اسم اشخاص را ببریم شاید آن آقا رویه ومسلک خودش این چنین نباشد واین طرفداران او هستند که اینگونه برخورد میکنند بهتر به جای این کار خود روش مورد نقد قرار گیرد . شیوه ای که مقام معظم رهبری هم همیشه در اعلام مواضع خود مد نظر دارند کجا آقا در صحبتهایشان صریحا اسم شخص را ذکر کرده اندمگر در جائیکه  فسق شخص برهمه آشکار شده باشد .آقای دکتر در شان کارگزار نظام اسلامی نیست اینگونه رفتارها.

از کسان دیگر شاید این کار بعید نباشد اما هرچه انسان مرتبه اش بالا میرود مراتب اخلاقی اش هم باید رشد کند.

امیدوارم خداوند همه مارا برصراط مستقیم پایدار بدارد.

 علیرضا وسایر دوستانی که علت انتخاب ما وشما یکی از ملاکهای آن تایید جبهه پایداری  بود  وشاید سکوت در فتنه و.....
درقیامت یکی از سوالهای از مومنین مقابله با جور وظلم وستم ظالمان ویاغیان می باشد .آیا جبهه پایداری و بجه های بسیجی سکوت را می پسندند .دلیل حمایت و رای من وتو عدم سکوت ،ولایت پذیری ،وخطابه ی دکتر قدیری درمقابل جریان انحرافی به دور از افترا وتهمت وبیان واقعیتها بود .بر انتخاب خود وصداقت بجه ها ی ببالید وافتخار کنید وقطعا ماجور ومقبول خداست .انشاالله                     ارادتمند
۰۷ تیر ۹۱ ، ۱۱:۱۸ دانشجو حقوق خوانده
 من هم با نظر فاطمه موافقم
 جناب علیرضا
به نظر من یکی از عوامل ظلم، سکوت و مسامحه کاری، گذشت مظلومه..
یقینا یکی راههایی که باعث میشه مشت ظالم باز بشه بردن دعوی پیش حاکم شهر و قاضیه اما معمولا مردم در جریان روند اون قرار نمیگیرند..
فضای جامعه اکنون هم با زمان شهید بهشتی کاملا متفاوت است هر برهه ای مبارزه ی خاص خودش رو میطلبه...
بنده کار آقای قدیری رو در پیگیری حقوق مردم و روشنگری شایسته میدانم چون باعث کوتاه کردن دست ظالم و آگاهی مردم میشه البته تا زمانی که حب و بغض شخصی جای اون را نگیره که بنده چنین چیزی را مشاهده نمیکنم..
تشکر از آقای دکتر که در مقابل ظلم سکوت نمیکنند و برای برچیده شدن بساط اون تلاش میکنند..
 سلام
آنکه ادعای حق میکند باید شکایت کند.
آقای قدیری مواردی که شما بیان می کنید در چند دهه قبل هم در مورد شهید بهشتی صورت گرفت اما به یاد نداریم که این مظلوم بزرگ شروع به بحث و جدل کرده باشد.
پسندیده تر از دید بنده ی حقیر این است که شما نیز از شهید بهشتی در این مورد الگو برداری کنید.
یا با بخشش از این مسائل عبور کنید و یا از طریق قانون. این راهی که شما پیش گرفته اید به قول خودتان شیوه طرف مقابل است و ناپسند و قطعا مورد رضایت هیچ حق مداری نیست. شما در چرخه حق حرکت کنید.
پاسخ:
شهید بهشتی در مورد اتهامات علیه خودش سکوت کرد. البته تا آنجا پیش رفتند که گفتند "بهشتی طاقانی را تو کشتی" بعد همن او را ترور فیزیکی کردند. ولی شهید بهشتی در مورد شیوه های متقلبانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی یا تاکتیکهای کثیف منافقین و توده ای ها و امثاله و نیز در مقابل تبلیغات و تخلفات بیگانگان سکوت نمی کرد. انچه بنده انجام می دهم بیان برخی شیوه های خلاف قانون ا ست که صورت گرفت. اگر اعتراض دارند و آن را خلاف می دانند بروند شکایت کنند. معتقدم باید کاری کرد که در انتخابات هخای بعدی کسی جرات این همه تخلف را نداشته باشد. اگر ساکن کاشان بودم از تک تک تخریب کنندگان شکایت می کردم و پیگیری می کردم تا همه خودفروشان بدانند که خود فروشی هزینه دارد. باور کنید که فکر می کنم باید روزی به فکر اصلاح این روشها باشیم. مثل راهنمایی و رانندگی. وقتی منطق و توصیه و خواهش فایده نداشته باشد و رانندگان را نتوان با این روش ها به رعایت قانون و رعایت حقوق دیگران ترغیب کرد، جریمه به میدان می آید چون برخی ها فقط منطق مجازات را خوب می فهمند.
 سلام
در نوشته من منظور بنده کاملا معلوم است عمل به نصحیت رهبری
در این صحبت تکلیف و شیوه عمل مشخصه، عمل خلاف اونم میتونه به هر بهانه ای باشه دیگه
رهبری :
فضا را نباید از تهمت و از گمان سوء پر کرد. قرآن کریم میفرماید: «لو لا اذ سمعتموه ظنّ المؤمنون و المؤمنات بانفسهم خیرا»؛(2) وقتى میشنوید که یکى را متهم میکنند، چرا به همدیگر حسن ظن ندارید؟ تکلیف دستگاه اجرائى و قضائى به جاى خود محفوظ است. دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى اجرائى باید مجرم را تعقیب کنند، دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى قضائى باید مجرم را محکوم و مجازات کنند؛ با همان روشى که ثابت میشود و در قوانین اسلامى و قوانین عرفى ما هست و هیچ هم در این زمینه نباید کوتاه بیایند؛ اما مجازات مجرم که از طرق قانونى جرم او ثابت شده است، غیر از این است که به گمان، به خیال، به تهمت، یکى را متهم کنیم، بدنام کنیم، توى جامعه دهن به دهن بگردانیم. اینکه نمیشود. این فضا، فضاى درستى نیست.

پاسخ:
حرف درستی است که نتیجه باطل از آن گرفته می شود و یا مصداق شما صحیح نیست. دهان به دهان اتهامات و شایعات بی اساس را منتقل کردن درست کاری بود که ستاد رقیب و سایت های منتسب به آنها در کمال بی تقوایی در مورد بنده انجام دادند. آیا به دروغ بندهر ا نتسب به جریان انحرافی نکردند و مدعی نشدند که پول میلیاردی از مشاعی گرفته ام؟ حال آنکه از مواضع بنده علیه ایشان و باندش اطلاع داشتند و نیز اطلاع از مواضع باند مشاعی علیه اینجانب. آیا حمایت جبهه پایداری از بنده را منکر نشدند؟ آیا به کسی که فضایی را در اختیار بنده گذاشته بود پیشنهاد رشوه ندادند تا ستاد را تعطیل کنند؟ آنچه بنده گفتم مستند به اظهارات افراد با نشانی مشخص بود. اگر ادعا دارند نقل قول صحیح نیست یبروند شکایت کنند.
  سلام 
مثل اینکه تا حدودی هم راست می گفته 
چون از اونی که خودشو ضد ولایت معرفی میکنه انتظاری نیس اما اون شخصی که خودشو سینه چاک ولایت معرفی میکنه اگه اعمالش بر ضد ولایت باشه باید ترسید
آقای ولایتی آقای اصلاح کننده مفسدین آقای در کنار امام آقای زحمت کشیده برای انقلاب آقای...
زیاد شانتاژ نکن گوش کن ببین رهبر چی میگه گوش که کردی حتما عمل کن!
فضا را نباید از تهمت و از گمان سوء پر کرد. قرآن کریم میفرماید: «لو لا اذ سمعتموه ظنّ المؤمنون و المؤمنات بانفسهم خیرا»؛(2) وقتى میشنوید که یکى را متهم میکنند، چرا به همدیگر حسن ظن ندارید؟ تکلیف دستگاه اجرائى و قضائى به جاى خود محفوظ است. دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى اجرائى باید مجرم را تعقیب کنند، دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى قضائى باید مجرم را محکوم و مجازات کنند؛ با همان روشى که ثابت میشود و در قوانین اسلامى و قوانین عرفى ما هست و هیچ هم در این زمینه نباید کوتاه بیایند؛ اما مجازات مجرم که از طرق قانونى جرم او ثابت شده است، غیر از این است که به گمان، به خیال، به تهمت، یکى را متهم کنیم، بدنام کنیم، توى جامعه دهن به دهن بگردانیم. اینکه نمیشود. این فضا، فضاى درستى نیست.
شما که میگی چند هزار تا رای آوردی در کاشان یکی از همون رای ها مال بنده و امثال من بود اگه واقعا اتفاقی در انتخابات افتاد جای مطرح کردنش در دادگاهه نه در سایت و رسانه اگه تونستی در دادگاه ثابت کنی بعد تو بوق و کرنا کن، اگه نمیخای بری دادگاه پس حق این جور صحبتو بیانیه هم نداری.
رای به شما بیشتر برای تایید جبهه پایداری بود کاری نکنید که فکر کنیم اشتباه رای دادیم از سراشیبی سقوط و من من کردن بیاید بیرون آقای دکتر!
پاسخ:
دوست عزیز. آنجا که جای شکایت داشت شکایت کردیم و به حکم قانون تسلیم بودیم. اما در مورد تخلفات مشهود مثل تهمت ها در سایت ها و نقل قول های جعلی که منتشر کردند آنهم از قول بنده حکم کجا را می خواهید؟
آنها برای شایع پراکنی و تهمت زدن آیا به دادگاه و حکم قاضی مراجعه کردند؟ً! آیا شما از تهمتها بی اطلاعید؟ آیا از شایع پراکنی ها بی اطلاعید؟! آیا غیر از این است که به جای معرفی خویش به تخریب رقیب روی آوردند؟ آِیا غیر از این است که رفتارشان غیر قانونی بود؟ بله حدود 34 هزار نفری که رای دادند هر کدام برای آن دلیلی داشتند. تعداد قابل توجهی هم به خاطر حمایت جبهه پایداری از بنده رای دادند به همین دلیل هم باز در فریب مردم حتی حمایت جبهه پایداری از بنده را هم تکذیب کردند. واقعا انتخابات عجیبی بود. گویی محل آزمون مدعیان اصولگرایی بود. کسانی که دم از اصول می زدند و در پی وصول بودند. وگرنه چرا باید پیشنهاد رشوه به کسی دهند که مکان خویش را در اختیار بنده گذارده بود؟ آنجه به عنوان متقن نوشته ام برای خودم اثبات شده است. افشاگری هم برای سلامت انتخابات بعدی ضروری است. نباید تصور کنند که خلاف می کنند و همه چیز تمام می شود.  شما هم که در موضع وضع و درس اخلاق خود را قرار داده اید بهتر است لحن اسلامی و مودبانه را ملاک نوشته های خویش قرار دهید.
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۱۶ سید امیرحسین
 علت علاقه من به شما و دکتر احمدی نژاد همین است. علاوه بر اینکه حق با شماست؛ در مقابل ناحقی هم ساکت نمی نشینید.
انشالله در مسیر حق مستدام و در خدمت پایدار باشید
۲۳ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۴۳ دوستدار ابوزیدآبادی شما

 قدیری یک گفتمان بود نه یک شخص، در کاشان مظلوم واقع شد . چه کنم که همیشه اقتدار و مظلومیت با یکدیگر توام اند. همیشه مقتدر باشی

 

۲۳ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۳ امیر حسین رضایی کیا
 

وَ أَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْوءُلاً. )اسراء: 34(

به پیمان های خود وفادار باشید زیرا از پیمان ها سؤال خواهد شد.

جناب آقای دکتر قدیری

با سلام

....... از اینکه خدمت به مردم مومن و ولایتی کاشان را برنامه خود قرار داده اید سپاس گذارم و امید آن دارم تا در کاشان بتوانم در ضمینه های مختلف کاری با شما همکاری داشته باشم.

امیر حسین رضایی کیا

(اولین نامه ارسالی برای دکتر قدیری بعد از معرفی ایشان در سایت های مختلف به عنوان نامزد حوزه انتخابی کاشان)

پس از چند روز توانستم با دکتر به صورت تلفی تماس برقرار کنم و با ایشان اولین جلسه ملاقات حضوری خود را تنظیم و فردای همان روز در یکی از محله های کاشان در یک زیر زمین نسبتا مسکونی سفیر سابق ایران را ببینم (اگر بگویم تعجب نکرده ام دروغ است) دکتر قدیری ابیانه با این همه سابق کاری در قبل و بعد ازانقلا ب در داخل و خارج از کشور خودش برایم چای آورد و کنارم نشست شروع به صحبت کردیم از برنامه هایش می گفت از آینده کاشان و آران و بیدگل نزدیک 2 ساعت صحبت کردیم قرار بر این شد تا امکانات چند ستاد را در اختیار ایشان قرار دهیم تا برنامه های خود از جمله دیدار با مردم را شروع کنند.

پس از دوهفته رفت و آمد های دکتر و اوج محبوبیت ایشان در بین اقشار مختلف مردم کاشان  بود

 بین ساعت 10 تا 12 صبح وارد دفتر کارم شدم تلفنم شروع به زنگ خوردن کرد جواب دادم سلام آقای رضایی کیا خسته نباشید.

دکتر  چطور است . در جلسه های خیلی از شما صحبت می کند. خوش به حالتان . خدا قبول کند و قطع کرد.

دقیقا دو رو ز بعد ساعت 8.5 بعد از ظهر بود دوباره زنگ زد این بار فردی موسن تر  سلام امیر حسین . احوالت . از کار و کاسبی چه خبر. اوضاع چطور است. با دکتر چکار میکنی .

شنیدیم سبب خیر شدی .

چطور؟

تکمیل امکانات بدون دریافت مزد و پاداش در سن کم کمتر کسی از این کار بلد می شه.

چیزی کم ندارید.

دفتر کار. بنر شهری . مغازه . نیروی فعال

کم بود که هست ولی باید با مسئول ستاد صحبت کنید.

فعلا که ریشو قیچی دست شماست.

شما لطف دارید ولی مسئول ستاد کس دیگری است.

حقیقت امر می دونیم مسئول ستاد کسی دیگست و لی بهتر است شما بعضی چیزا رو بدونی

مثلا ؟

دکتر قدیری با اصلا ولایت مشکل داره.

با دولت هم مشکل داره.

به همین دلیل هیچ حذب و گروهی ازش حمایت نمیکنه.

بعد از همه تفاسیر شما می تونید کمک بزرگی به مردم کاشان بکنید.

چه کمکی؟

هیچ کاری لازم نیست انجام بدید فقط دکتر رو از لحاظ امکانات ساپرت کنید هر موقع که ما گفتیم شما امکانات خودتون استرداد کنید دکتر ببین تنهاست میره تهران اینجوری هم ثواب کردید هم هزینه هاتون ساپورت می کنیم هم یدونه پارس 90 سوار میشید بهتر از کنار خیابان وایسادن مردم از شما راضی میشن.

گفتم آقای محترم انسان عاقل قبل از بستن پیمان با هر کس اول تحقیق میکنه بعد صحبت میکنه اگر قانع شد بعد عهد میبند و اگر به هر دلیل عهد بشکند دین ندارد.

رسول خدا (ص)
لا دین لمن لا عهد له.
کسی که پای بند به پیمان خود نباشد دین ندارد.

                                                                             (بسفارش دوستان و الرغم باتنی مطرح شد)

                                                                                        امیر حسین رضایی کیا

 

پاسخ:
از این نوع تماس ها از طرف ستاد آقای گرانمایه پور با سایر اعضاء هم گرفته  شد. بعضی ها را سعی کردند تطمیع کنند. برخی را تهدید کردند و برخی ها را سعی کردند با تهمت ها و شایعات بی اساس سست کنند.
خجالت آور است که ستاد نامزدی که خود در آن زمان نامزد بود به این ترفندهای کثیف متوسل شود. دم از رقابت سالم بزند و جانماز آب بکشد و بعد، از کسی که ستاد خود را در اختیار نامزد دیگری قرار داده است بخواهد که تو دو روز آخر او را بیرون کن و ما با توجه به توان تبلیغاتمان اعلام می کنیم که به نفع گرانمایه پور کنار رفته است. و در عوض به تو ماشین می دهیم و کرایه می دهیم و ....
کسانی که برای رسیدن به امیال سیاسی، بنده  را که همیشه پشتیبان و پیرو ولایت بوده ام مشکل دار با ولایت معرفی کنند. با آقای رضایی بگویند که با دولت مشکل دارد و به ولایتمداران بنده را به دروغ عامل جریان انحرافی معرفی نمایند. بنده را که موضع شفافا و قاطعی علیه جریان فتنه و جریان انحرافی داشته ام تخریب کنند. ...
 آقای قدیری.ما همیشه مشتاق شما بوده ایم.

امیر فرشید
 منظورشما ازنقل این خاطره چیه؟
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۳ محمدجوادشوقی
سلام وقتی خداهست ترفندهای دشمن برای به زمین زدن حریف به ضررخودشان تمام میشود این یعنی قدرت برتر این همان قدرتی است که تنها بابردن اسمی از آن دل تسلی می یابد خداااااااااااا ************************************** امیدوارم هرجاهستیدخداپشت وپناهت باشد خاطرات شما درکاشان،آران وبیدگل،ابوزیدآبادو... میتواند یک کتاب یا یک فیلم باشد که به روایت تصویردرآیدوعبرتی برای آیندگان انتخابات اخیر تنها یک رقابت سیاسی نبود بلکه به امتحان الهی منجرشد لبیک یا خامنه ای لبیک یا یاوران رهبر اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم
 آقای قدیری خیلی جالب بود، به معنای کامل کلمه دمت گرم...

نبینم اقای دکتر ناراحت بشید، مگه من مردم که یه سفیر دلسوز اسلام رو ناراحت کنند..حیف کاشان نبودم..
خدا قوت، مستدام باشید در راه ولایت
 آقای دکتر قدیری. شما اگر با باندهای قدرت در بیفتید آنها به تخریب شما روی می آورند. شوخی نیست. با منافع آنها در افتاده اید. هرچند منافع نا مشروع باشد. یادتان رفته در انتخابات چه بر سر شما آوردند و هر روز شایعه  و تهمت به شما می زدند. هر چند به شما باختند. دین اینها قدرت و ثروت است. برای ماندن در قدرت به هر شکلی در می ایند. خود را برای تهمت ها و تخریب ها آماده کنید و یا پایتان را از گلیم آنها بیرون بکشید. البته این رسم قدرت است. مگر ندیدید که به دنبال فعالیت های افشاگرانه شما در مکزیک علیه آمریکا و اسرائیل شما را تروریستی معرفی کردند که قصد انفجار مراکز هستها ی نظامی و غیر نظامی داشته است. یعنی تروریست ترین در عالم.
مگر یادتان رفته که وقتی به افشای ماهیت سازمان چریک های فدایی خلق پرداختید شما و تمام اعضای خانوادتان را به اعدام در دادگاههای به اصطلاح خلقی محکوم کردند.
باور کنید این ماهیت همه آنها است. به هر حال یا پا در کفش باندهای قدرت در کاشان نکنید یا منتظر همه گونه توطئه علیه شخصیت خود باشید تا آنجا که حتی مسلمانی شما را که بیش از سیصد نفر را مسلمان کرده اید زیر سوال ببرند. باور بفرمایید آنها برای اینکه شما را وهابی و مسیحی و یهودی و بهایی و زردشتی و  بودایی و بت پرست و بی دین و کمونیست و عامل بیگانه و خائن و جاسوس و هزار تهمت دیگر بنامند مشکلی ندارند چون هدفشان قدرت است. از ترور هم اگر لازم باشد دریغ نمی کنند. کاشان این دارالمونین، این شهر ولایتمدار و شهید پرور، گرفتار دین به دنیا فروشان شده است. گرفتار کسانی شده است که خود را برای ماندن در قدرت به هر رنگی در می آورند. مردم راه نجاتی نمی یابند. شاید به همین خاطر هم برای خروج از این وضعیت به شما که بومی کاشان نبودید رای اول را دادند. خدا به فریاد ما برسد از دست این جماعت قدرت طلب بی دین.
پاسخ:
اگر قرار بود به خاطر تهدیدات دست از تبلیغ به نفع اسلام بکشم و یا به دفاع ا ز ولایت نپردازم در سال 1353 در 20 سالگی یعنی 5 سال قبل از انقلاب به تاسیس انجمن اسلامی درایتالیا نمی پرداختم، جایی که چند بار مورد ضرب و شتم کمونیستهای ایرانی قرار گرفتم، زمانی که رژیم حاکم بر ایران هم به خونم تشنه بود. هر چه می خواهند بکنند و هر چه می خواهند بگویند. اگر احساس تکلیف بکنم وارد میدان می شوم و از هیچکس هم واهمه ای ندارم. فعلا به کارهای واجب دیگری در سطح ملی مشغولم و در امور منطقه ای فقط اگر احساس تکلیف کنم وارد می شوم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">