پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ق.ظ

۰

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: امروز هم متاسفانه عده‌ای به جای هماهنگی خود با نظرات امام خمینی(ره) سعی می‌کنند ایشان را به گونه‌ای غیر واقعی مطابق با افکار خویش جلوه دهند.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی امور استراتژیک در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در تمام تاریخ افرادی سعی می‌کردند، سخنان شخصیت‌های تاثیرگذار در تاریخ را تحریف و به نفع قدرت طلبی خود مصادره کنند و این کار حتی با پیامبران نیز صورت گرفته و از نمونه‌های آن حضرت عیسی(ع) است.

 وی افزود: حضرت عیسی(ع) ضد ظلم و ضد ظالم بود اما ظالمین حتی به تحریف انجیل پرداخته و جمله‌ای را به آن حضرت نسبت دادند که دروغی بیش نیست و از قول آن حضرت گفتند که اگر کسی به تو سیلی زد آن طرف صورت خود را هم بیاور تا سیلی دیگری هم به تو بزند، این عبارت زمینه را برای ظلم پذیری و در نتیجه ظلم ظالمان فراهم کرد به نحوی که امروز در کلیساها به استناد به این عبارت می‌گویند پذیرش ظلم نشانه ایمان به خدا است.

کارشناس عالی مسائل استراتژیک گفت: این‌که گفته اند که دین افیون ملت‌ها است با توجه به دین تحریف شده‌ای است که پذیرش ظلم را نشانه ایمان به خدا می‌داند و این در حالی است که در اسلام از قول امام علی(ع) آمده کسی که ظلم را بپذیرد شریک ظالم است.

قدیری ابیانه با بیان این حدیث نبوی که دفاع از مظلوم در حضور جابر خون‌ریز نشانه ایمان به خدا است، افزود: افرادی چهره امام علی(ع) را آن‌گونه به نمایش گذاشتند که حتی وقتی ایشان در محراب به شهادت رسیدند عده‌ای می‌گفتند مگر او نماز می‌خواند که در محراب کشته شد.

وی ادامه داد: امروز هم متاسفانه عده‌ای به جای هماهنگی خود با نظرات امام خمینی(ره) سعی می‌کنند ایشان را به گونه‌ای غیر واقعی مطابق با افکار خویش جلوه دهند.

کارشناس عالی مسائل استراتژیک بیان کرد: این کار گاهی از سوی مقاماتی که به امام خمینی(ره) نزدیک بودند و گاه حتی از سوی برخی از نوه‌های ایشان مانند خانم اشراقی‌ها که خود را صاحب تفکرات ایشان دانسته و به خود اجازه می‌دهند به نام تفکر امام راحل در مورد حجاب به قول خودشان تابوشکنی کنند و آن‌ها دم از اعتقاد به امام خمینی(ره) می‌زنند اما با اصل ولایت فقیه که امام خمینی(ره) آن را مطرح ساخت مخالفت می‌ورزند.

 قدیری ابیانه ادامه داد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب راه را در این تحریف‌ها بسته‌اند و فرمودند هیچ کس حق ندارد مطلبی را به امام خمینی(ره) نسبت دهد مگر این‌که دست‌خط یا صدایی از ایشان داشته باشد و تحریف سخنان امام راحل خیانت به ایشان و انقلاب است.

وی افزود: حاج احمد خمینی هم با تأکید بر نظر حضزت امام در پیروی از ولایت مطلقه فقیه و ضرورت اطاعت از رهبری تاکید کردند و فرمودند هر کس به دستورات رهبر معظم انقلاب عمل نکند در خط امام نیست.

کارشناس عالی مسائل استراتژیک با بیان این‌که دشمن تلاش می‌کند ستون بنای ساخته شده توسط امام خمینی(ره) را با تحریف تخریب کند، افزود: اصل اسلامیت نظام، اصل ولایت مطلقه فقیه، اصل مبارزه با اشرافی‌گری، اصل استقلال و عزت کشور، اصل موضع ضد استکباری داشتن و زیر یوغ استعمار نرفتن و تسلیم دشمن نشدن و اصل خادم بودن مسوولان نسبت به ملت، همه این‌ها ستون‌های بنای ساخته شده توسط امام راحل است و تمرکز دشمن دانا و دوستان نادان بر تحریف این اصول استوار است.

قدیری ابیانه با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اشرافی‌گری را سم مهلک حاکمان دانستند، افزود: برخی ذهنیت اشرافی گرایانه دارند و حتی وقتی می‌خواهند کسی را مورد تمجید قرار دهند صفت‌های اشراف گرایانه برای او قائل می‌شوند که یکی از نمونه‌های آن این است که تمجید از فردی را در نوشتن عبارات وی با طلا می‌دانند.

وی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب در ساخت مصلی تهران بر ساده بودن آن تاکید داشتند، گفت: سادگی با عظمت هیچ تضادی ندارد در حالی که در ذهن برخی عظمت به تزیینات آن است و این نوع نگاه را در ساخت حرم امام راحل و مصلی تهران می‌بینیم که در تزیینات آن افراط شدیدی صورت گرفته و این کار از نگاه اشراف گرایانه، حفظ حرمت و عظمت امام خمینی(ره) تلقی می‌شود و حتی معتقدند به  نیت خیر و به نیت تمجید از عظمت ایشان چنین هزینه‌هایی صورت گرفته است اما  یقین دارم حضرت امام راحل به این کار راضی نیست و قطعا این نگاه اشراف گرایانه و انحرافی را می‌توان در ذهنیت و عملکرد آنان نیز ملاحظه کرد.

کارشناس عالی مسائل استراتژیک با این سخن رهبری که اعتقاد و تکیه به مردم در مسائل اقتصادی و اساسی کشور از خطوط اصلی امام راحل بود، گفت: یکی از مخاطبین این پیام مردم هستند که باید با کار و تلاش و تولید از یک طرف و خرید کالای داخل و در حقیقت اصلاح سبک زندگی اقتصادی خود زمینه را برای پیشرفت روزافزون کشور فراهم کنند و از سوی دیگر مخاطبینی هستند که باید به اقتصاد مقاومتی روی آورند و حل مشکلات را به نتیجه مذاکرات در لوزان، ژنو و نیویورک موکول نکنند.

قدیری ابیانه یادآورشد: واقعیت این است که در صورت محقق شدن اقتصاد مقاومتی توسط مردم و دولت حتی تحریم‌ها نیز فروپاشیده خواهد شد.

وب سایت : پایگاه خبری تحلیلی هاناپرس  /   سال : ۱۳۹۴

 

۹۴/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">