پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ

۲

کارشناس امور استراتژیک گفت : وقتی رئیس جمهور تامین آب خوردن مردم را به برداشتن رفع تحریم ها و وضع تحریم های خارجی را به دولت گذشته نسبت می دهد در کل به ضرر ایران در مذاکرات عمل می کند و دشمن را عملا تبرئه می نماید. ...

به گزارش سرویس سیاسی آرمان کرمان ؛ محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با ” پایگاه اطلاع رسانی کرمان ۱۴۰۰ ” در رابطه با مذاکرات هسته ای و بد عهدی آمریکایی ها گفت: در هر مذاکره ای طرفین مذاکره برای به کرسی نشاندن اهداف خویش نقاط قوت و ضعف طرف مقابل را ارزیابی می کنند و تلاش می کنند نقاط قوت خود را برجسته و نقاط ضعف خویش را پنهان نمایند ، در مذاکرات ۱+۵ با ایران نیز دشمنان ما را با همین معیارها ارزیابی می کنند.

کارشناس امور استراتژیک افزود : وجود نظام ولایی بخصوص شخص رهبری که نقشه راه دشمن را شناخته و از نقشه های آنها آگاه است ازنقاط قوت ما محسوب می شود .

توان نظامی  ، قدرت موشکی ، روحیه مبارزاتی و آمادگی برای مقابله با هر نوع تجاوز از نقاط قوت ایران است 

وی توان نظامی، قدرت موشکی، روحیه مبارزاتی و آمادگی برای مقابله با هر نوع تجاوز را از نقاط قوت ایران دانست و خاطر نشان کرد : دشمنان ایران وجود نیروهایی همانند حماس ،حزب الله و سوریه در خط مقدم جبهه مقابله با صهیونیسم که توان ضربه زدن به عمق فلسطین اشغالی را دارد از نقاط قوت ایران محسوب می کنند .

قدیری ابیانه با بیان اینکه هشیاری مردم ایران و ولایت پذیری آنها نیز از ارکان کشور ایران است ، عنوان کرد : اما وابستگی اقتصادی ایران به نفت ، تنبلی اجتماعی در ایران ، کم کاری و پایین بودن ساعت مفید کاری در ایران ، مصرف گرایی ایرانیان ، خرید کالاهای خارجی توسط مردم و ترجیح دادن کالاهای خارجی نسبت به کالاهای داخلی، نیاز ایران به ارز خارجی را افزایش می دهد که این از نقاط ضعف ایران تلقی می شود .

نقاط ضعف ایران باعث تلاش دشمن برای به تاخیر انداختن تحریم هاست

کارشناس امور سیاسی  ادامه داد : نقاط ضعف ایران باعث شده است تلاش دشمن برای به تاخیر انداختن تحریم ها افزایش یابد و دشمن هم امیدوار به تلاش برای وادارکردن ایران به عقب نشینی از حقوق خود باشد .

وی تاکید کرد : مردم و مسئولین همه باید کمک کنند تا نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شوند و سرمایه ها را به سمت تولید ، اشتغال و بالابردن کیفیت محصولات سوق دهیم تا مردم کالای ایرانی را بر خارجی ترجیح دهند و حتی المقدور از هزینه های ارزی اجتناب نمایند .

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ابراز داشت : روحیه مقاومت دربرابر فشارها در ایران باید تقویت شود اما متاسفانه گاهی احساس می شود که دولت اقداماتی انجام می دهد که بجای ناامید ساختن دشمن برعکس عمل می کند .

سخنان اخیر رئیس جمهور درباره رفع تحریم ها عملا دشمن را تبرئه می کند

قدیری ابیانه ادامه داد : وقتی رئیس جمهور تامین آب خوردن مردم را به برداشتن رفع تحریم ها و وضع تحریم های خارجی را به دولت گذشته نسبت می دهد در کل به ضرر ایران در مذاکرات عمل می کند و دشمن را عملا تبرئه می نماید.

آمریکا و هم پیمانانش مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات هستند

وی در رابطه با مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای گفت : اگرمذاکره به نتیجه نرسد همه مردم ایران و جهانیان باید مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات را آمریکا و هم پیمانانش معرفی کنند تا این موضوع موجب ترک برداشتن تحریم ها شود.

کارشناس امور استراتژیک خاطر نشان کرد : متاسفانه شخص رئیس جمهور و برخی از مقامات عالی کشور در یک برخورد جناحی، بخشی از ملت ایران و در حقیقت کسانی را که خواستار کوتاه نیامدن از حقوق ملت ایران هستند را مقصر به نتیجه نرساندن مذاکرات معرفی می کنند تا از آن بهره سیاسی و جناحی در انتخابات پیش رو ببرند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا  افزود: این نوع مخالفت ها تقویت کننده موضع ایران در طول مذاکرات است و دولت در این مدت تا توانسته به هئیت مذاکره کننده امتیاز داده است و با مذاکره کنندگان با لحن ملایم و توام با لبخند بکار برده اند پس اگر مذاکره به نتیجه نرسد مقصر اصلی امریکا و هم پیمانانش هستند.

مردم باید دولت و هیئت مذاکره کننده را از طریق اصلاح سبک زندگی تقویت نمایند

قدیری ابیانه با بیان اینکه مردم و مسئولان ایرانی نباید دشمنی آمریکا را دست کم بگیرند و از حقوق اساسی ایران کوتاه بیایند عنوان کرد : مردم نیز باید دولت و هیئت مذاکره کننده را از طریق اصلاح سبک زندگی خویش در تولید ، مصرف و سایر امور تقویت نمایند و اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان بکشند.

وی در پایان اظهار داشت :هیچ کس نباید مرعوب آمریکا و تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار گیرد.

۹۴/۰۳/۱۹

نظرات  (۲)

یادش بخیراین دعای بچه های حزب الله را خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما و..وویادگلهای پرپر که تشنه لب در محاصره پای فرمان امامشان برای دفاع ازاین اب وخاک ماندند اما نه سازش نه تسلیم نبرد با امریکا سر دادند این آقاحسن ویارانش کلیدهایشان را غلاف کرده اند ....از محاصره ترسیده..چراغ سبز نشان نده برادر اگر در راه یاری  رساندن به انقلاب خمینی کبیر ره بریده ای اگر دیگر توان گفتن مرگ بر امریکا واسراییل ندارید اگر دلتان به این دنیا خوش است درگوشه دنج این دنیا به مانیدوبه کناری برویدو به دنیایتان برسیدبرروی خون شهید سازش کردن هرگز!امریکا رابزرگ نبین .از ان کودک فلسطینی یاد بگیرید که باسنگ جلوی سربازان تادندان مسلح ایستاده است چون اوشنیده است از امام ما که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند وان کودک فلسطینی ونوجوانان بحرینی وجوانان یمنی وعراقی این حرف امام را عملی کردند.کلنا ابناءالخمینی ره یاحسین ع.
حرف از این مسخره تر آقای روحانی می تونست به زبون بیاره؟
من که خیلی به حال کشور متاسفم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">