پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ب.ظ

۱

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص تاکید رهبری در توافق خوب در مذاکرات هسته ای اظهار کرد: اصولا تحریم ایران و بلوکه کردن اموال اقدامی غیرقانونی و مغایر با حقوق ملت ایران است.

وی در ادامه افزود: تلاش برای ممانعت از پیشرفت ایران به واسطه عدم برخورداری از مواهب صلح آمیز انرژی هسته ای اقدامی غیرقانونی و ظالمانه است، هرچند بهانه جویی آمریکا و ادعای دروغ مبنی بر حرکت ایران به سمت ساخت سلاح هسته ای غیرواقعی و ساخته و پرداخته دستگاه دروغ پردازی جنگ روانی آمریکاست.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: غربی‌ها به خوبی می‌دانند ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و نیست و همه این اقدامات با قصد ممانعت از پیشرفت ایران انجام می‌گیرد.

وی گفت: ملت ایران فراموش نکرده اند که آمریکا در جنگ هشت ساله صدام علیه ایران از این کشور حمایت کرد، در حالی که در آن دوران ایران پس از انقلاب برای برخورداری از انرژی هسته اقدامی نکرده بود.

آمریکایی‌ها اذعان کردند که با تصویب نشدن توافق دیوار تحریم‌ها فروپاشیده خواهد شد

قدیری ابیانه تصریح کرد: در توافق خوب باید حقوق هسته ای و حق پیشرفت ملت ایران به رسمیت شناخته و در راه آن سنگ اندازی نکنند؛ کلیه تحریم‌های غیرقانونی همزمان با توافق لغو شده و موکول به اقدام اولیه ایران و تائید آژانس بین المللی نشود و حق پیشرفت برای ملت ما تضمین گردد.

وی با بیان اینکه راه دبه درآوردن آمریکا در مذاکرات هسته ای باید بسته شود اذعان کرد: زیرا نه آمریکا سابقه خوبی در همه تعهدات برجای گذاشته و هم اینکه آژانس به ویژه دبیرکل آن قابل اعتماد نیست و همچون عروسک خیمه شب بازی در دستان اسرائیل و آمریکاست.

کارشناس مسائل استراتژیک کشور عنوان کرد: در اسناد ویکی لیکس افشا شده است که آمانو پیش از انتصاب به این سمت به آمریکا قول داده بود که در مورد ایران مطابق با نظر غربی‌ها عمل کند؛ رهبر معظم انقلاب به خوبی واقف است که آمریکایی‌ها بیش از هرکسی نیاز به حصول توافق با ایران دارند، در صورتی که خود آمریکایی‌ها اذعان کردند که با تصویب نشدن توافق دیوار تحریم‌ها فروپاشیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه رهبری می‌دانند که از طریق تحقق اقتصاد مقاومتی آثار تحریم‌ها خنثی خواهد شد بیان کرد: با اجرا شدن اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها به فرصتی برای پیشرفت تبدیل می‌شود.

سفیر سابق ایران در مکزیک در پایان گفت: مراکز پژوهشی آمریکا قبلا مطرح کرده اند رهبر ایران نقشه راه آمریکا را به خوبی می‌شناسد و دست آمریکایی‌ها را خوانده و فریب آنها را نمی‌خورد و این یک موقعیت انکار است.

۹۴/۰۴/۰۷

نظرات  (۱)

سلام آقای دکتر . من همان کسی هستم که از آقای زیباکلام و اصلاح طلبان دفاع میکردم. یکی دوبار دیگر هم نظر دادم که آن را منتشر نکردید. اما این جا میخواهم با صدای بلند اعلام کنم که در صورت به توافق نرسیدن ، مقصر اصلی دولت آمریکاست. میخواستم از شما یک عذرخواهی هم بکنم. بنده را بخاطر مواضع گذشته ام که چندبار به سایتتان ارسال کردم ببخشید. قبول دارم که تند و افراطی عمل کردم. راه ما مشخص است . راه ما راه شهدا و امام و رهبری است .تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس پای آرمان ها و اصول انقلاب ایستاده ایم. خدایا از عمر ما کم کن و به عمر مولایمان امام خامنه ای بیفزا.
پاسخ:
سلام
خدا توفیقتان بدهد. ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">