پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

۰

گروه سیاسی: سفیر سابق ایران در مکزیک با به‌جا دانستن نامگذاری هفته‌ای به نام «هفته حقوق بشر آمریکایی» گفت: در این راستا تشکیل گروه حقوقدانان بدون مرز برای دفاع از حقوق ملت‌ها و افراد در مقابل نقض گسترده حقوق بشر از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش ضروری است.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک و سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره سخنان چندی پیش رهبر معظم انقلاب درباره نامگذاری هفته‌ای در تیرماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا از بدو تأسیس و حتی برای تأسیسش جنایات بی‌شماری را مرتکب شده است که پرونده‌ای طولانی از کشتار سرخپوستان بومی امریکا تا بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، حمله به ویتنام، سرنگونی هواپیمای مسافری ایران، کمک به تشکیل گروه‌های تروریستی مانند داعش، حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و پشتیبانی آل سعود در تجاوز به یمن، کشتار مردم بی‌گناه افغانستان و پاکستان با هواپیماهای بدون سرنشین، تحویل سلاح‌های کشتار جمعی به عراق در زمان صدام و جهانی‌سازی شکنجه را در برمی‌گیرد.

وی افزود: با وجود این آمریکا همچنان به سیاست‌های جنایتکارانه خود ادامه می‌دهد و در تبلیغات جهانی با استفاده از رسانه‌های قدرتمندی که در اختیار دارد خود را مدافع حقوق بشر جلوه می‌دهد و برعلیه ملت‌های مسلمان و سایر ملت‌ها مرتکب جنایت‌های فراوان می‌شود.

قدیری ابیانه اظهار کرد: آمریکا در حالی کشورهای مستقل را متهم به نقض حقوق بشر می‌کند که به دولت‌های دست‌نشانده خویش انواع و اقسام روش‌های شکنجه و سرکوب را آموزش می‌دهد.

وی تأکید کرد: طبیعتا باید با این نفاق مقابله کرد و چهره ضد بشری آمریکا را برای همگان آشکار کرد و نقاب از چهره این دولت مستکبر کشید. لذا پیشنهاد نامگذاری هفته‌ای به نام «هفته حقوق بشر امریکایی» که مصادف با ایام سرنگونی هواپیمای مسافری ایران از سوی ناو آمریکایی است اقدامی بسیار به‌جا و عالی است.  ‌

سفیر سابق ایران در مکزیک عنوان کرد: دیپلماسی عمومی و بسیج مردمی برای افشای ماهیت آمریکا در سطح جهان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همگان می‌توانند در مسیر این افشاگری نقش‌آفرینی کنند.

قدیری ابیانه ابراز کرد: مناسب است تشکل‌های مردمی از حقوقدانان ایران در این باره تشکیل گردد و به دفاع از مظلومین جهان که تحت شکنجه‌ها و ستم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند بپردازند و حتی تشکیل پرونده‌های حقوقی علیه این جنایات را دنبال کنند.

وی در پایان اظهار کرد: به عبارتی تشکیل گروه حقوقدانان بدون مرز برای دفاع از حقوق ملت‌ها و افراد در مقابل نقض گسترده حقوق بشر از سو آمریکا و هم‌پیمانانش ضروری است.

۹۴/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">