پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۳۸ ق.ظ

۰

کارلا برونی یک یهودی ایتالیایی است و با مقامات زیادی مسن تر از خودش رابطه داشته است. این روابط روزی به درد صهیونیستها خواهد خورد. او با مقامات زیادی بسیار مسن تر از سن خود رابطه داشته است. وی که همسر سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه است با وزیر خارجه فعلی از حزب سوسیالیست نیز رابطه داشته است. برونی کسی مثل لوئینسکی یهودی است که با برقراری رابطه با کلینتون رئیس جمهور وقت آمریکا او را تا عزل از ریاست جمهوری پیش برد.

از این نوع زنان جاسوس که ماموریت آنها برقراری روابط جنسی با افراد موثر در جوامع است زیاد در دستگاه صهیونیستها پیدا می شود. صهیونیستها از این طریق به اطلاعات زیادی دست می یابند و ضمنا می توانند رسوایی ایجاد کنند تا از آن بتوانند به عنوان گروگان استفاده کرده و مقامات را به افشا در صورت عدم تمکین وا دارند. حالا که سوسیااستها به قدرت رسیده اند نوبت به افشاگر علیه آنها فرا رسیده است تا در صورت عدم همکاری این اطلاعات رو شود.

توجه شما را به خبر زیر جلب می نمایم.

افشای ارتباط همسر سارکوزی با وزیر امور خارجه جدید فرانسه

یکی از مردانی که با همسر سارکوزی رابطه داشته فابیوس، از رهبران سوسیالیست ها و وزیر امور خارجه کنونی فرانسه است.

رسانه های انگلیسی از روابط «ویژه» وزیر امور خارجه جدید فرانسه با کارلا برونی همسر نیکولا سارکوزی رئیس جمهوری سابق فرانسه پرده برداشتند. به والریا بنیم مورخ سیاسی در کتاب اخیر خود با نام «کارلا و نیکولاس؛داستان واقعی»،نوشته است که در سال ۲۰۰۸ میلادی و با عیان شدن روابط کارلا برونی و نیکولا سارکوزی، چندین گفت و گو با معشوقه های سابق کارلا برونی همچون میک جاگر ستاره راک انگلیسی و اریک کلپتون داشته است.

این مورخ سیاسی در کتاب خود ذکر می کند یکی از مردانی که با همسر سارکوزی رابطه داشته فابیوس، از رهبران سوسیالیست ها و وزیر امور خارجه کنونی فرانسه است.

والریا بنیم در کتاب خود تاکید می کند که بسیاری در فرانسه از این رابطه خبردار بودند اما کسی حاضر به گزارش و رسانه ای کردن آن نشده بود. وی تاکید می کند آنچه مسلم است اینکه کارلا برونی علاقه زیادی به داشتن روابط خصوصی با سیاستمداران داشته است که از جمله آنها می توان به رابطه با لوک فری از وزرای سابق فرانسه اشاره کرد.فری با کارلا برونی در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی رابطه داشت اما روابط خاص کارلا برونی با فابیوس ۶۵ ساله به نقل محافل رسانه ای فرانسه در روزهای اخیر تبدیل شده است.

 این مورخ سیاسی در کتاب خود ذکر می کند روابط کارلا برونی با وزیر امور خارجه فعلی اگر چه کوتاه ولی بسیار پرماجرا بوده است. کارلا برونی و فابیوس هیچ یک حاضر به تائید این رابطه نیستند ولی این مورخ سیاسی گفته است چهره های بسیار نزدیک به هر دوی این افراد، شاهد این روابط بوده اند.

 این مورخ سیاسی در ادامه کتاب جدید خود ذکر می کند که کارلا برونی بلافاصله پس از قطع رابطه با فابیوس، رابطه با سارکوزی را آغاز کرده است.

 

۹۱/۰۳/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">