پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ

۰

آقای صادق خرازی! اسامی خائنین را افشا کنید
اختلافات میان چهره های اصلاح طلب کار را به جایی رسانده که یکدیگر را تهدید می کنند. صادق با تاسیس "ندا" می خواست سری در میان سران اصلاح طلب داشته باشد اما آنها خودشیفته تر از آن هستند که کسی را به میان خود راه دهند به همین دلیل صادق به ستوه آمد و دست به تهدید زد.
گروه سیاسی - سالهاست که اصولگرایان از مجلس ششم به نیکویی یاد نمی کنند و اگر خائن خطابشان نکنند لااقل آنها را مخالف نظام می دانند. در این مدت اصلاح طلبان همیشه خود را مظلوم ماجرای خیانتها عنوان می کردند. تا اینکه اخیرا صادق خرازی گفته است در روزهای سخت و دشوار اصلاحات عده ای بودند که اطلاعات ملی را افشا می کردند!؟ اما اقا صادق حالا چرا؟

به گزارش افکارخبر ، ۱۳ سال پیش جریان اصولگرایی از خیانت برخی نمایندگان مجلس وقت سخن گفت و این جریان اصلاحات بود که تمام قد پشت آنها ایستاد. سالها گذشت و هر زمان از خیانت چهره های مجلس ششم سخن به میان آمد اصلاح طلبان به طور کل آن را انکار کردند. در این مدت بسیاری از این افراد به خارج از ایران رفتند و هرگز به وطن بازنگشتند از این جمله می توان فاطمه حقیقت‌جو و رجبعلی مزروعی از مجلس ششم، از بین معاونین و وزرای دولت مهاجرانی و فریبا داوی مهاجر، از طیف به اصلاح روشنفکر سروش، گنجی و کدیور نمونه هایی هستند که هم اینک در خارج از کشور زندگی می کنند.

حالا صادق خرازی که روزگاری حکم ویژه از رییس دولت اصلاحات داشت و سفیر ایران در فرانسه بود لب به سخن گشوده و همان حرفهایی را زده که سالها پیش اصولگرایان می زدند. خرازی گفته است که می داند چه کسانی خیانت کردند و لیست آنها را دارد اما به ماموران امنیتی نمی دهد. او گفته است "کسانی را یادم است که در دورانی که سفیر بودم با خارجی‌ها مذاکره می‌کردند و به دشمن ‌گرا می‌دادند؛ من آنها را به‌عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم.

لیست‌شان را هم دارم و اگر قرار باشد روزی ارائه دهم، ارائه خواهم داد. منتها به سیستم امنیتی نخواهم داد و اگر بخواهم بدهم به مردم ایران ارائه می‌دهم که بدانید این آقا در دوره اصلاحات با فلان مقام ارشد اروپایی یا فرانسوی یا فلان مقام ارشد آمریکایی پنهان مذاکره کرده و‌گرا داده است. ما این را قبول نداریم. اگر قرار باشد اینطور باشد پس حکومت شاه را بیاوریم. اگر قرار بر این باشد که ما ته زمین هستیم و خیلی از ما لایق‌تر‌ها وجود دارند. کسانی که در ‌هاروارد و جاهای دیگر خوب درس خوانده‌اند و با تمام نهادهای آمریکایی و اروپایی هم کانکشن دارند. اگر قرار به وابستگی باشد آنها بهتر از ما می‌توانند..."

اگر چه این سخنان صادق خرازی اعتراف بزرگی است اما چرا اینهمه دیر؟ پاسخش در انتخابات مجلس دهم است. اختلافات میان چهره های اصلاح طلب کار را به جایی رسانده که یکدیگر را تهدید می کنند. صادق با تاسیس "ندا" می خواست سری در میان سران اصلاح طلب داشته باشد اما آنها خودشیفته تر از آن هستند که کسی را به میان خود راه دهند به همین دلیل صادق به ستوه آمد و دست به تهدید زد.

دیر یا زود این رفتار را از محمدرضا عارف نیز خواهیم دید. او نیز در برابر خود محوری برخی چهره های اصلاح طلب به ستوه آمده است و در جلسات اخیرش در اسلامشهر و رباط کریم از تعیین تکلیف برای جریان اصلاحات از سوی چند نفر گلایه کرده است.

صادق خرازی در میان سخنانش به چند نکته جالب اشاره کرده است اول اینکه در زمان سفارتش در فرانسه شاهد روابط پنهانی میان برخی از چهره های اصلاح طلب بوده و احتمالا این اطلاعات میان او و رییس جمهور وقت رد و بدل شده است اما چرادستگاه های امنیتی با خبر نشده اند؟

نکته دیگر اینکه صادق خرازی اکنون که دست جریان اصلاحات در روابط با غرب رو شده است می خواهد اسامی برخی را افشا کند. کاری شبیه " نذر روغن ریخته ".

حتما آقا صادق اظهارات کدیور در خصوص حکومت مطلوبش را شنیده اید که گفته است ‘حکومت دموکراتیک سکولار بهترین حکومت برای ایران است’ یا حداقل اسناد و فیلم های منتشر شده از عطاالله مهاجرانی که نشان می دهد سالها با مخالفان جمهوری اسلامی در منطقه روابط نزدیک داشته است. بسیاری از اصلاح طلبان که امروز جنبش سبز هم نامیده می شوند در ده سال گذشته چهره پشت پرده خود را نشان دادند بنابراین آقای خرازی الان چه چیزی را می خواهد افشا کند.

خرازی گفته این اطلاعات را در اختیار مردم می گذارد نه نهادهای امنیتی! این یعنی این اطلاعات که با امنیت ملی در ارتباط هستند تا کنون به دستگاه امنیتی داده نشده است و آیا این برای سفیر ایران در فرانسه و رییس دولت وقت یک جرم نیست؟

اما هدف اصلی صادق خرازی تطهیر چهره اصلاح طلبان برای شرکت در مجلس دهم است. او با جدا کردن مجلس ششمی ها از سایر اصلاح طلبان می خواهد سهم کرسی های مجلس دهم برای اصلاح طلبان را افزایش دهد. اما هنوز مردم فراموش نکرده اند که اطلاعات سری هسته ای کشور توسط نمایندگان کدام مجلس به بیرون از مرزها انتقال داده شد تا در ابتدای دهه ۸۰ ایران مجبور به تعطیلی صنایع هسته ای شود. مردم فراموش نمی کنند.
ملاحظات: وقتی آقای کمال خرازی می گوید انها را اصلاح طلب واقعی نمی داند یعنی مدعی اصلاح طلبی بودند.
جای لیست افراد خائن که به دشمن علیه ملت ایران گرا می دادند در جیب آقای خرازی نیست. عدم ارائه لیست کسانی که به دشمن گرا می دادند خود خیانت به ملت است آنهم برای کسی که سفیر ایران بوده است.
یکی از وظایف سفرا این است که توطئه ها را کشف کنند و مسئولان نظام را از این توطئه ها مطلع نماید. پس صادق خرازی به وظایف خود عمل نکرده است. 
۹۴/۰۵/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">