پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۸ ب.ظ

۰

غرب حقیقت را انکار می کند

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۸ ب.ظ

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک و سیاسی در مصاحبه با ذورنامه سیاست روز گفت: با توجه به اینکه غرب با آگاهی و اطمینان می‌داند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست ولی فشارهای مختلف سیاسی را علیه این کشور به کار می‌گیرد. وی به دلایل فشارهای سیاسی غرب علیه ایران اشاره کرد و گفت: در حالی که ایران از سلطه آمریکا و غرب خارج شده پیشرفت ایران در همه زمینه‌های علمی برایشان گران تمام می‌شود بنابراین تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بیشترین تحریم‌ها و فشارهای سیاسی را بر ایران وارد کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی به بیداری اسلامی کشورهای دیگر جهان اشاره کرد و گفت: شرایط کنونی حاکم بر برخی از کشورهای مستعمره و بیداری اسلامی در آنها نوید بخش شکل‌گیری تمدن اسلامی است، تمدنی که غرب به شدت از گسترش آن وحشت دارد.

وی با بیان اینکه غرب به نظام جمهوری اسلامی ایران فقط به عنوان یک کشور غنی و ثروتمند در همه زمینه‌ها نگاه نمی‌کند تصریح کرد: آمریکا و غرب ایران را به عنوان محور تمدن بزرگ اسلامی محسوب می‌کند .

بنابراین از هیچ توطئه‌ای علیه ایران و جهان اسلام چشم‌پوشی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: اگر غرب تاکنون کاری را برعلیه جمهوری اسلامی ایران انجام نداده تنها به دلیل واکنش و عکس‌العمل دولت جمهوری اسلامی ایران است که آنها را به نوعی از قدرت ایران ترسانده است.

 قدیری ابیانه در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نیازی به قانع کردن غربی‌ها و یا فراهم کردن شرایط اعتماد‌سازی برای آنها ندارد و اگر گاهی اوقات ادعاهایی را برعلیه ایران مطرح می‌کنند، ساخته و پرداخته خودشان است و هیچ منبع و پایگاه اصیلی ندارد.

ادامه با کلیک در اینجا

۹۱/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">