پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ق.ظ

۰

⬅️خانم آذر منصوری اصلاح طلب در این مناظره که 20 مهر 94 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد گفت: باید واقع بین بود و انتظارات مردم باید بر اساس واقعیات تنظیم شود.
وی گفت 700 میلیارد دلار در دولت احمدی نژاد ایران درآمد نفت داشته است.
قدیری ابیانه با اصلاح رقم فوق گفت 700 میلیارد دلار کل درآمدهای ارزی بوده و گفته می شد که درآمد دولت از نفت در این 8 سال حدود 600 میلیارد دلار بوده که البته در سال های انقلاب بی سابقه بود.
وی افزود که بودجه پیش بینی شده برای نفت در سال 91 بیش از هر سال در تمام سال های انقلاب قبل و بعد از سال 91 به تصویب رسید.
او این سوال را از خانم منصوری پرسید که شما گفتید باید واقع بین بود. سوال من این است که اگر درآمد نفت ایران که در سال 91 بیش از هر سال بوده به غلط، صرف هیچ کاری نمیشد و دولت همه آن را به طور مساوی بین مردم توزیع می کرد و می گفت دیگر از دولت توقع تأمین مسکن، معیشت، درمان، آموزش، ازدواج، اشتغال و غیره را نداشته باشید و خودتان بروید با این درآمدها مشکلات خود را برطرف کنید. فکر می کنید که از توزیع اوج درآمد نفت بین مردم به طور مساوی به هر ایرانی ماهیانه چه مبلغی میرسید؟
خانم منصوری پاسخ داد که به هر ایرانی حدود 300 میلیون تومان در هر ماه می رسید.
قدیری گفت بودجه مصوب نفت در سال 91 بیش از 61 هزار میلیارد تومان بوده که با تقسیم آن به 75 میلیون نفر و 12 ماه سال مشخص می شود که سهم هر نفر از اوج صادرات نفتی نفری ماهیانه 67 هزار تومان می شد البته اگر این پول صرف هیچ کاری نمی شد.
وی سپس خطاب به خانم منصوری گفت شما چگونه از واقع بینی صحبت می کنید وقتی که تصورتان از درآمد نفت بیش از 5 هزار برابر واقعیت است؟!
وی سپس افزود که اگر رقم 600 میلیارد دلار درآمد 8 ساله نفت را بر 8 سال و 12 ماه و 75 میلیون جمعیت تقسیم کنیم رقم 83 دلار به دست می آید. این رقم فروش نفت است و باید هزینه های آن را کم کنیم. پس چگونه است که شما یک تصور کاملا غیرواقعی از درآمدها دارید ولی از ضرورت واقع بینی دم می زنید و به همین دلیل نیز نقدهای شما غیر واقع‌بینانه است.
قدیری گفت البته معتقدم در دولت قبل فسادهایی رخ داد وگرنه چند وزیر دولت فعلی ثروت هزار میلیارد تومانی نمی داشتند

۹۴/۰۷/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">